Mitä ruokaa teette tänään?
Kommentit (44)
Possun ulkofilettä grillissä ja salaattia
En mitään. Heti, kun ruoka alkaa houkuttaa eilisen terassi-illan jälkeen, laitan tilauksen Foodoralle. Mmm...pizzaa...
Lounaaksi on eilistä valkosipuliperunaa ja possupihvejä. Päivälliseksi teen tonnikalapastaa.
En laita ruokaa ollenkaan. Käyn jossakin syömässä.
Ei ole kuin 1 pussi nuudeleita niin sillähän sitä mennään.
Eiliseltä jäi tarvikkeet aurajuustohampurilaiseen: paholaisenhilloa ja smoky aiolia, salaattia, salottisipulia, Auraa ja Cheddaria, aijai kun on hyvää
Tilasin eilen pari pizzaa. Sitä on vielä jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Eiliseltä jäi tarvikkeet aurajuustohampurilaiseen: paholaisenhilloa ja smoky aiolia, salaattia, salottisipulia, Auraa ja Cheddaria, aijai kun on hyvää
Kuulostaa todella hyvältä
Jotsin kalaa lisukkeineen tänään. Miehen ja pojan kauppareissuvuoro tänään.
Meksikolaisia chilaquileseja
Kauppaan kohta lähdössä. Ajattelin tehdä pottumuusia ja uunilohta, johon creme fraichea. Kylkeen salaattia. Kerrankin yksin kotona, niin saa tehdä lohta, kun muut ei siitä tykkää😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on! Meidän vakkari hampurilainen jos sellaista ruokaa itse tehdään.
Tulin juuri metsästä koiraa pissattamasta, löysin pari pikkuista tattia ja lampaankääpiä. Varmaan paistan niitä, keitän perunoita (kunhan käyn nostamassa niitä kasvimaalta) ja tarjoan eilisen chilo con carnen kanssa. Ja vihreää salaattia, sitä on näköjään vähän liikaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetkö itse hillon :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetkö itse hillon :)
Olen joskus tehnytkin mutta nyt ostin valmista S-kaupan Devil- jotain paprikahilloa.
Lehtipihvit, lohkoperunat ja bearnaise, varsiparsakaalit ja grillatut tomaatit.
Mulla on "kala"sopan jämät eiliseltä, puoli annosta.
Iltapäivällä teen wokkijuttuja mutta en tiiä mitä laitan kavereiksi, sitte leivon ciabattaa. Se pitää kohta aloittaa.