Oletko ammatiltasi sairaanhoitaja? Kuinka paljon palkkasi on?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
12 000 e/kk plus vuokra- ja osaketuotot. Päivävuoro, tk pohjoisessa.
Ja ihan varppina taas on. Sylettää nämä trollit, oma peruspalkka 1800e ja päivävuoro pohjoisen tkssa.
Keskimääräinen kuukausipalkka tehtävänimikkeelle Sairaanhoitaja on 3 261 euroa kuukaudessa
Vierailija kirjoitti:
1800 e / kk
Et taida olla sairaanhoitaja. Lähihoitaja maksimissaan. Tosin lähärinä kaupungin tk:ssakin sain 2300e/kk.
Peruspalkka 2500 € bruttona, lisät päälle.
Muistakaapa sitten että "käteen jäävästä" palkasta puhuminen antaa henkilöstä hieman pöntön kuvan.
Tämä ihan vain muistutuksena.
Hei sairaanhoitajat: palkkaa on kaikki mitä työstä maksetaan. Lopettakaa asioiden vääristely mainitsemalla vain peruspalkka.
Itse teen kolmivuorotyötä ja ansiot kuukaudessa 3100 - 3400 euroa.
Täydellä työajalla noin 2900 e/kk, päivätyö. Palkka on mielestäni ihan kohdillaan, edellisessä paikassa vastaavassa duunissa oli 400 e vähemmän, mikä oli liian vähän huomioiden tehtävänkuva ja koulutusvaatimukset. Meille ei tulla suoraan koulun penkiltä pelkillä sh-papereilla.
Itse olen osittaisella hoitovapaalla (töitä 30h/vko) joten tilille palkkaa tulee alle 1800 e/kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan varppina taas on. Sylettää nämä trollit, oma peruspalkka 1800e ja päivävuoro pohjoisen tkssa.
Ei varmasti ole peruspalkkasi 1800e/kk. Palkkailmoitetaan aina bruttona.
Peruspalkka 2800 euroa/kk, vuorotyö
17e/h
2600 peruspalkka
Kaikki Ikälisät 200
Vuorolisät 0-600
Hälytysrahat, ylityöt, ylimääräiset vuorot 0-1500
Tulot riippuvat hyvin paljon kuukaudesta ja työvuoroista sekä tehdyistä ylitöistä ja extravuoroista
Päivätyössä käteen jää 1800-2000 ja kolmivuorotyössä 2400-2600. Kolmivuorotyössä, jos on tehnyt todella paljon ylitöitä hälytysrahoilla voi netota jopa 3000-5000.
Keikkafirmat tarjoaa sh:lle 3800/kk + vuorolisät ja 9% lomakorvauksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sylettää varmaan myös mediassa ollut tieto että eräskin ekäkkeelle jäänyt sairaanhoitaja saa eläkettä reilu 4700 euroa kk. Nyt sijoittelee rahojaan kun ei keksi käytyöä niille.
Ollut monessa mukana työuransa aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sylettää varmaan myös mediassa ollut tieto että eräskin ekäkkeelle jäänyt sairaanhoitaja saa eläkettä reilu 4700 euroa kk. Nyt sijoittelee rahojaan kun ei keksi käytyöä niille.
Ollut monessa mukana työuransa aikana.
Se on itsestä kiinni jos saa vähän
https://www.iltalehti.fi/tyoelama/a/1d86c008-169f-4c64-b8f7-14d45fe6a44b
Tais mennä monelta luu kurkkuun niinsanotusti....
Miksi sairaanhoitajilla on noin hyvät palkat?
Minä en ole sairaanhoitaja mutta palkkani on 2800e/kk.
Mun mielestä sairaanhoitajat on hyvätuloisia noilla yli 3000 euron kuukausipalkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä sairaanhoitajat on hyvätuloisia noilla yli 3000 euron kuukausipalkoilla.
Sairaanhoitajan työ on vastuullista, raskasta ja epäsäännöllistä verrattuna vaikkapa johonkin paperinpyörittäjään vaikkapa työnvälityksessä tai moneen muuhun kaupungin virassa harmaantuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitajan työ on vastuullista, raskasta ja epäsäännöllistä verrattuna vaikkapa johonkin paperinpyörittäjään vaikkapa työnvälityksessä tai moneen muuhun kaupungin virassa harmaantuvaan.
Sairaanhoitajan työ vastuullista? :D