Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ammatiltasi sairaanhoitaja? Kuinka paljon palkkasi on?

Vierailija
12.08.2023 |

Miten on?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ansiosidonnaista huononnetaan ja ihmiset eroavat liitoista ja silloin saa poistaa vuorolisät.

Liitot voi toimia vain tietyllä jäsenmäärällä.

Jos hoitaja eroas töistä niin leikattua ansiosidonnaista saa 400 päivää ja sen jälkeen työmarkkinatuki 595 netto kuukaudessa.

Asumistuki poistetaan omistusasunnosta vuoden päästä.

Yhtiölaina /rahoitusvastike ei ole lasku toimeentulotuessa eikä kaupunki saa antaa harkinnanvaraista tilalle.

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006142183.html

Jos on asuntovelkaa niin ei pysty eroamaan töistä, vaikka vuorolisät poistettaisiin.

Vierailija
62/66 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitaja koulutukseltani ja palkkani on 7.200 e/kk + provisiot. En tosin ole sairaanhoitajan työtä tehnyt enää 15 vuoteen, mutta hoitajien ja lääkäreiden kanssa olen päivittäin tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaapa sitten että "käteen jäävästä" palkasta puhuminen antaa henkilöstä hieman pöntön kuvan.

Tämä ihan vain muistutuksena.

Näinhän se on, ja jotkut sitten, että sillähän on väliä mitä käteen jää. Joo mutta erilaisissa vertailuissa esim. millä nettopalkalla eläisit hyvin?

Vierailija
64/66 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bessetwisserit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaapa sitten että "käteen jäävästä" palkasta puhuminen antaa henkilöstä hieman pöntön kuvan.

Tämä ihan vain muistutuksena.

Näinhän se on, ja jotkut sitten, että sillähän on väliä mitä käteen jää. Joo mutta erilaisissa vertailuissa esim. millä nettopalkalla eläisit hyvin?

Tuommoisia on kyllä, jotka puhuvat netosta. Ei voi tietää sanooko läpällä tai tosissaan.

Vierailija
65/66 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruspalkka 2500 € bruttona, lisät päälle.

Minä lähihoitaja peruspalkka bruttona 2380€/kk, ilman lisiä. Lisien kans n. 2600-2700€.

Vierailija
66/66 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sairaanhoitajilla on noin hyvät palkat? 

Minä en ole sairaanhoitaja mutta palkkani on 2800e/kk.

Mun mielestä sairaanhoitajat on hyvätuloisia noilla yli 3000 euron kuukausipalkoilla.

Sairaanhoitajan työ on vastuullista, raskasta ja epäsäännöllistä verrattuna vaikkapa johonkin paperinpyörittäjään vaikkapa työnvälityksessä tai moneen muuhun kaupungin virassa harmaantuvaan.

Sairaanhoitajan työ vastuullista? :D 

Voit käydä pystymettästä kokeilemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän