Miestäni luullaan pojakseni
Kommentit (15)
Ja mun poikaa on luultu mun miehekseni. Mua nauratti, poikaa ei.
Oletko sinä niin vanhan ja rupsahtaneen näköinen?
Jätä se tumppi. Eilen näin kaupassa pariskunnan jossa äijä oli tumppi. Ajattelin että ompa sairasta meininkiä...
Katsotiin pitkään kun mentiin samalla saunavuorolla mieheni kanssa saunoon
Eläkkeellä oleva tuttu oli päässyt osa-aikaiseksi kahvilaan töihin. Ei oltu nähty varmaan ainakaan 13 vuoteen. Sanoi, sitten maireasti, että" kuka se tämä, komea nuorimies on joka on kanssasi?". Sanoin, että poikani. Ei millään meinannut lapsettomana uskoa, vaan alkoi jankkaamaan, ettei voi olla. Oli nähty viimeksi, kun poika oli 2v tai 3v ja juoksi kauppojen hyllyjen välissä. Ei meinannut tajuta, että lapset kasvaa. Outoa
No jos on kunnolla ikäeroa, niin ei tuo mikään ihme ole.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on käynt pari kertaa samoin. Ravintolassa tarjoilija luuli että ollaan treffeillä. Toinen kerta oli kun menin ultraan toista lasta odottaessa ja poika jäi odotushuoneeseen istumaan. Lääkäri totesi että isäkin voi kyllä tulla mukaan huoneeseen🙈
Olin parikymppisenä eli n. 20 v sitten eräässä tehtaassa töissä. Siellä oli yksi pariskunta töissä. Ennen kuin mulle selvisi se kuvio niin luulin että sen mies on sen naisen poika. Naisella oli ollut rintasyöpä mutta silti veti tupakkaa ku korsteeni ja kyllä se viinanjuontikin näkyi ihossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on käynt pari kertaa samoin. Ravintolassa tarjoilija luuli että ollaan treffeillä. Toinen kerta oli kun menin ultraan toista lasta odottaessa ja poika jäi odotushuoneeseen istumaan. Lääkäri totesi että isäkin voi kyllä tulla mukaan huoneeseen🙈
Mitenhän suuri ikäero lapsillasi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän suuri ikäero lapsillasi on?
17v.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tää sama.
🤣