Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa ostaa vaatteita aikuiselle pojalleen?

Vierailija
12.08.2023 |

Usein naureskellaan aikamiespojista, joille äidit ostavat vaatteet. Onko aikuiselle lapselle vaatteiden ostaminen täysin kiellettyä ja noloa sille pojalle? Jos siis nuori pääasiassa itse ostaa ja valikoi vaatteensa, eikä ole asian suhteen avuton ja äidin ostamat vaatteet ovat nuoren toiveiden mukaisia. Jos siis vaikka tulee vastaan alennusmyynneissä tai kirppiksellä nuorelle mieleinen vaate, saako sen ostaa?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvuutta tuokin.

Vierailija
62/73 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostellut. Sillä ei rahaa, eikä sitä kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni äiti ostaa pojalleen alushousuja ja sukkia, muut miesystävä ostaa itse. Ennen tätä keskustelua en pitänyt asiaa mitenkään omituisena, lähinnä olen nauranut kuvioituja Dressmannin donitsikalsareita että miesystävän äiti lukee ajatuksiani, olisin ostanut itse samanlaiset.

Vierailija
64/73 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesystäväni äiti ostaa pojalleen alushousuja ja sukkia, muut miesystävä ostaa itse. Ennen tätä keskustelua en pitänyt asiaa mitenkään omituisena, lähinnä olen nauranut kuvioituja Dressmannin donitsikalsareita että miesystävän äiti lukee ajatuksiani, olisin ostanut itse samanlaiset.

Tilanteen kuvaus oli se joka nostaa karvat pystyyn. Siis se että anoppi pakottaa poikansa valitsemaan puolensa miniän nähden. Se on red flag ja nimenomaan reviiritaistelua.

Vierailija
65/73 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilanteen kuvaus oli se joka nostaa karvat pystyyn. Siis se että anoppi pakottaa poikansa valitsemaan puolensa miniän nähden. Se on red flag ja nimenomaan reviiritaistelua.

Mitä ihmeen puolien valinnan pakotusta? Eikö mies voi olla hyvissä väleissä sekä äitinsä, että puolisonsa kanssa? Voi käyttää sekä äidin, että miniän ostamia asioita.

Vierailija
66/73 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen puolien valinnan pakotusta? Eikö mies voi olla hyvissä väleissä sekä äitinsä, että puolisonsa kanssa? Voi käyttää sekä äidin, että miniän ostamia asioita.

Anoppi soittaa siinä miniän silmien alla pojalleen ja pakottaa tämän valitsemaan äitinsä puolen.

Tietenkin voi, mutta ei anoppi tuossa hae sitä, että mies olisi hyvissä väleissä tyttöystävänsä kanssa, vaan että mies on hänen leirissään ja tyttöystävä korostetusti ulkopuolinen.

Ja anoppihan myöntää että hänellä on vaikeuksia sietää tyttöystävää ja tämän asemaa, joten käy sitten tällaista ihmeellistä typerää valtataistoa.

Vierailija
67/73 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen viiskymppinen ja mulla on 30 vuoden takaa miespuolinen kaveri. Kyllä sen vaatekaspista näkee mitä on ostanut itse mikä on äidin tuomaa :)

Ei niissä äidin ostamissa sinänsä mitään vikaa ole, ihan ok vaatteita ja niitä käyttääkin, muttei kuitenkaan ole aivan sitä tyyliä mitä mies itse ostaisi.

No mun pojan kaapista ei kyllä näe. Esim. se alelöytö oli täsmälleen samaa merkkiä, mallia ja kokoa kuin pojan aiempi lempivaate, joka oli juuri pari viikkoa aiemmin rikkoutunut. Käyttää siis tuota ostamaani vaatetta viikoittain. Samoin ne kalsarit ja sukat ovat juuri sitä samaa merkkiä, mallia ja kokoa, mitä itsekin ostaisi. Tyttöystävänsä ostamista vaatteista kaikki (!) ovat samoja merkkejä ja tyylejä, mitä olen lähivuosina ostanut.

Ap

Viimevuosina. Lähivuosina tarkoittaa tulevaa.

Vierailija
68/73 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuitko sinä tyttöystävän ostoksille kanssasi, ap?

Vierailija
69/73 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap[/quote]

Viimevuosina. Lähivuosina tarkoittaa tulevaa.[/quote]

Viime_vuosina.

Vierailija
70/73 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekoilla kerroilla en, hän kutsui. Nykyisin voin jo sanoa esim. että olen menossa Ikeaan, haluaako mukaan. Onko tuokin jotain outoa ja omimista?

Olen myös käynyt kymmeniä kertoja oman anoppini kanssa kaupoilla, museoissa, hiihtämässä jne. Joitain kertoja ollaan oltu kolmistaankin jossain. Anoppi, minä ja pojan tyttöystävä.

Ap

Vierailija
71/73 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekoilla kerroilla en, hän kutsui. Nykyisin voin jo sanoa esim. että olen menossa Ikeaan, haluaako mukaan. Onko tuokin jotain outoa ja omimista?

Olen myös käynyt kymmeniä kertoja oman anoppini kanssa kaupoilla, museoissa, hiihtämässä jne. Joitain kertoja ollaan oltu kolmistaankin jossain. Anoppi, minä ja pojan tyttöystävä.

Ap

No on se kyllä. Eikö sinulla ole mitään omaa elämää miehen sukulaisten tai poikasi lähipiirin lisäksi?

Vierailija
72/73 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteiden ostamisen mä lopettaisin jos poika on yli 18v. ja on tyttöystävä.

Mieluummin antaisin rahaa jos on pakko jotakin antaa.

Vierailija
73/73 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No on se kyllä. Eikö sinulla ole mitään omaa elämää miehen sukulaisten tai poikasi lähipiirin lisäksi?

On, muuta myös nämä kuuluvat elämääni. Olen tuntenut anopin 30 v ja pojan tyttöystävän 1,5 v. Kyllä tässä ajassa on ehtinyt tehdä monenlaista.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi