Flow festarit. Onko muita joita ei kiinnosta pätkääkään?
Kommentit (35)
Pitkätukat hakkaa siellä rumpujaan ja huutavat turhuuksien perään. Onneksi hallitus lakkauttaa ilmaisen rahan jakamisen ja laittaa hipit töihin.
Vihervasemmistolaisten festivaali. HS ja YLEn toimittajatytöt hehkuttaa. Siellä ei olisi ketään jonka kanssa haluaisin puhua tai olla edes samassa tilassa.
Ap:ta ei kiinnosta, mutta hauaa silti vouhottaa keskustelupalstalla. Ap on varmaan poikkeuksellisen älykäs.
Ei kiinnosta festarit pätkääkään ja en myöskään ymmärrä miksi mediat tuota flow festaria hehkuttaa juuri kovasti, onko se jotenkin parmpien ihmisten festarit vai?
Mä en festareista tykkää koska siellä on humalaisia,musiikki on huonoa livenä,festarit maksaa liikaa ja siellä on liikaa ihmisiä.
Flowsta olen lukenut, että sinne ostetaan kirpputorilta karseita vaatteita ja siellä syödään ennätysmäärä tofua. Ei voisi vähempää hipsterifestivaalit kiinnostaa.
Suurinta osaa kansasta ei kiinnosta pätkääkään.
Ei kiinnosta ja en ole koskaan käynnyt :D
Mua kiinnostaa sillon jos siellä on joku esiintyjä jonka haluan kovasti nähdä. Viime vuonna käytiin miehen kanssa katsomassa Flowssa Nick Cave & The Bad Seeds. Tänä vuonna onneksi samaan aikaan Helsingissä on Hellsinki Metal Festival, jolla esiintyy itselle huomattavasti mieluisempia yhtyeitä.
Vierailija kirjoitti:
Ap:ta ei kiinnosta, mutta hauaa silti vouhottaa keskustelupalstalla. Ap on varmaan poikkeuksellisen älykäs.
On ainakin älykkäämpi kuin sinä. Ap:han kirjoitti, että kauhea vouhotus niistä. Eli jos ei kiinnosta, mutta joku tuutista tungetaan naamaan, niin totta kai sitä fiksu ihminen ihmettelee.
Taas äänessä todelliset asiantuntijat! En ole koskaan käynyt, enkä mene, eikä kiinnosta. Ei näitä festareita ole teille tarkoitettukaan. Mikä teitä ylipäätään kiinnostaa? Kateellisia ja katkeroita porukoita.
Höpöhöpöbileet, ei kiitos. Karmeeta "musiikkia".
Ei kiinnosta minua, mutta monia kiinnostaa, niin ei haittaa siitä uutisointi ja hypetys. Ei ole mitenkään paha asia.
Siellä ei ole ruokapaikoissa lainkaan mitään sellaista jossa olisi lihaa tai makkaraa. Aika suuri on festarien (liput, ruoka, juomat) hintataso. Taitaa porukka olla siellä lähinnä ottamassa selfieitä yms.
Glow kävijöitä ei todellakaan hetkauta mitä joku looseri vauvailija ajattelee ja julkaisee!