Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko naiset oikeasti miehillenne omin päin vaatteita?

Vierailija
11.08.2023 |

Aika moni tuntuu näin tekevän. Minä en miehenä edes halua vaatetta, jota en ole itse ollut sovittamassa tai näkemässä. Aina jos akka on esim lahjaksi jonkun paidan ostanut, niin se on ollut korkeintaan sellainen keskinkertainen, ja usein liian pieni. Koot vaihtelevat eri vaatteiden kohdalla huomattavasti ja itsellä on silmää sopiville itselle tuleville vaatteille, mutta ulkopuolisella sitä ei ole.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas mies ostaa minulle vaatteita, joista tietää minun pitävän. Itse ostan joskus hänelle vain sukkia, kalsareita, t-paitoja. 

Eri perheissä on erilaisia tapoja!

Vierailija
42/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään osta. Villasukkia olen kutonut mutta niitäkin vain hänen omasta pyynnöstään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta. Mulla on ihan aikuinen mies, joka osaa ostaa itse vaatteensa. Ja aiheutan varmaan jotain sydämentykytyksiä heikommille kertomalla, että mies osaa ostaa lapsillekin vaatteita konsultoimatta minua mitenkään.

Vierailija
44/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikea erottaa oletteko miehillenne äiti vai vaimo/puoliso

Vierailija
45/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan aina merkkipäiviksi ja muutenkin. Mies ostaa ani harvoin vaatteita. Olen hyvä ostamaan vaatteita.

Vierailija
46/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sukkia ja t-paitoja. jos löytyy sopivan kokoisia alennuksesta. 

Vierailija
47/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ostaa miehelle vaatteita, niin on miehen äiti? No, saako ruokaa ostaa, vai onko silloinkin äiti? Vai pitääkö molempien ostaa itse erikseen omat ruokansa?

Vierailija
48/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan. Jos en ostaisi, ukko kulkisi reikäisessä t-paidassa ja verkkareissa ihan tyytyväisenä. En ostaisi, jos mies olisi itse kiinnostunut huolehtimaan vaatehankinnoistaan.

Meillä on tehty samalla tavalla. Ex vaimo oli vaatekaupassa töissä, ja samoiten nykyinen. Ja luultavasti syy on ihan sama kuin sinun ukon kanssa. Ja kyllähän naiset ymmärtää paremmin estetiikan yms päälle, ja varmaan muutenkin että mikä on siistimpää pukeutumista ja tyylikkäämpää, ja yleensä muutenkin tilanteeseen sopiva vaatetus.

Itse ostan tietenkin omat urheilu- ja harrastusvaatteet.

Vierailija
49/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkia ja kalsareita ostan minäkin. Ja heittelen reikäisimmät pois.

Vierailija
50/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on ostanut kaikki isäni vaatteet.

Vierailija
51/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin.

Mieheni tekee kiireistä matkatyötä ja hänellä on lapsia. Koko ajan aikapula ja pitää priorisoida niin, että lapset tulevat ensin. Varsin yksinkertainen selitys sille, että jos silmiini osuu jotain, josta hänelle on hyötyä, ostan sen hänelle, samalla kun ostan muutakin.

Itse käytän vain musta-valko-harmaa-vaatteita samasta ajansäästösyystä. Näin minulla on aina siisti asukokonaisuus miettimättä.

Kas kun joillakuilla on elämä, eikä vain naisvihaa betonikopperossa.

Vierailija
52/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Eipä tarvitse valittaa että mies pukeutuu huonosti.

Vierailija
53/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Akka" = nuoli alas

Akat saa ukoilta kunnioitusta ja arvostusta kun sen ansaitsee samalla tavalla kun ukot joutuu ansaitsemaan ne akoilta

Vierailija
54/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin.

Mieheni tekee kiireistä matkatyötä ja hänellä on lapsia. Koko ajan aikapula ja pitää priorisoida niin, että lapset tulevat ensin. Varsin yksinkertainen selitys sille, että jos silmiini osuu jotain, josta hänelle on hyötyä, ostan sen hänelle, samalla kun ostan muutakin.

Itse käytän vain musta-valko-harmaa-vaatteita samasta ajansäästösyystä. Näin minulla on aina siisti asukokonaisuus miettimättä.

Kas kun joillakuilla on elämä, eikä vain naisvihaa betonikopperossa.

Tässä varmaan tarkoitettiin aikaisempia viestejä, missä sanottiin että miehet kulkisi muuten likaisisssa,reikäisissä ja muuten rumissa ja huonoissa vaatteissa. Vaimojen täytyy ostaa vaattet että ukolla olisi edes säädylliset vaatteet ylipäätään

Vierailija
55/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Paitoja ja kalsareita ja sukkia ostelen ukolleni! t. Akka

Vierailija
56/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta. Mulla on ihan aikuinen mies, joka osaa ostaa itse vaatteensa. Ja aiheutan varmaan jotain sydämentykytyksiä heikommille kertomalla, että mies osaa ostaa lapsillekin vaatteita konsultoimatta minua mitenkään.

Me ostetaan toisillemme vaatteita, jos nähdään jotain kivaa vaikka kumpikin osaa ostaa itselleen vaatteita. 

Vierailija
57/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaankaan. Mies on tarkka vaatteistaan. Joskus jotain kirpparilta ostanut niin ei ole kelvannut. 

No ei kelpaisi mullekaan kirpparivaatteet. 

Vierailija
58/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään mies ostaa omat vaatteensa omilla rahoillaan, työvaatteet maksaa myös itse työnantaja maksaa osan.

Vierailija
59/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvin päin en koskaan.

Vierailija
60/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko todellakin ihan tavallista, että vaimot ostavat miestensä vaatteet? Me olemme olleet naimisissa yli 30 vuotta ja mies on aina ostanut itse omat vaatteensa. Ymmärrän, että äidit ostavat lasten vaatteet, mutta että pitäisi vielä miehenkin vaatetuksesta huolehtia

Omasta mielestä vaatteet on ihan tavallinen lahja. Saan joskus mieheltäkin vaatteita lahjaksi. Viime jouluna esimerkiksi pyjama löytyi yhdestä lahjapaketista. Ei siinä mielestäni mitään erikoista.

Samoin. Vaatteita ostetaan lahjaksi. Mies on ostanut mulle esim. jakkupuvun, neuleita, huiveja ja laukkuja. Minä olen ostanut paljon neuleita ja kravatteja miehelle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi