Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko naiset oikeasti miehillenne omin päin vaatteita?

Vierailija
11.08.2023 |

Aika moni tuntuu näin tekevän. Minä en miehenä edes halua vaatetta, jota en ole itse ollut sovittamassa tai näkemässä. Aina jos akka on esim lahjaksi jonkun paidan ostanut, niin se on ollut korkeintaan sellainen keskinkertainen, ja usein liian pieni. Koot vaihtelevat eri vaatteiden kohdalla huomattavasti ja itsellä on silmää sopiville itselle tuleville vaatteille, mutta ulkopuolisella sitä ei ole.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten naiset valittaa, että mies ei tee kotitöitä eikä hoida lapsia. Miksi pitäisi tehdä mitään, kun te naiset kohtelette miestänne kuin pientä lasta - vaatetatte oman mielenne mukaan alushousuista alkaen.

Vierailija
22/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut sukkia, kravatteja, kalsareita, aluspaitoja ja yöpukuja.

Ei ne nyt ydinfysiikkaa vaadi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan sille kaikkea muuta kyllä, paitsi pukuja ja takkeja. Joo ja hanskoja jne.

Vierailija
24/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakoon ukko itse munakotelonsa. Naisen ei kuulu ostaa miehen alusvaatteita. Myyjätkin nauraa!

Vierailija
25/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten naiset valittaa, että mies ei tee kotitöitä eikä hoida lapsia. Miksi pitäisi tehdä mitään, kun te naiset kohtelette miestänne kuin pientä lasta - vaatetatte oman mielenne mukaan alushousuista alkaen.

Mun mielestä ei ole nyt ollenkaan outoa, että pariskunta ostelee toisilleen vaatteita.

Me ostetaan molemmat toisillemme "kalsareita". Rintaliivejä mies ei osta, koska niitä pitää sovittaa, mutta kyllä se osaa mulle sopivia pikkuhousuja ostaa. Ja sukkia. Samoin mä sille.

Vierailija
26/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko todellakin ihan tavallista, että vaimot ostavat miestensä vaatteet? Me olemme olleet naimisissa yli 30 vuotta ja mies on aina ostanut itse omat vaatteensa. Ymmärrän, että äidit ostavat lasten vaatteet, mutta että pitäisi vielä miehenkin vaatetuksesta huolehtia

Omasta mielestä vaatteet on ihan tavallinen lahja. Saan joskus mieheltäkin vaatteita lahjaksi. Viime jouluna esimerkiksi pyjama löytyi yhdestä lahjapaketista. Ei siinä mielestäni mitään erikoista.

On eri asia ostaa lahjaksi joku vaate pari kertaa vuodessa, kuin huolehtia miehen vaatehankinnoista alushousuista ja sukista alkaen, kuten naiset tuntuvat tekevän, kun tätä ketjua lukee.

Vierailija
27/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjaksi ollaan osteltu puolin ja toisin. Olen vuosien varrella ostanut miehelle lahjaksi ainakin villapaidan, nappipaidan, collarit ja boksereita. Mies on ostanut minulle hameen, yöpaidan, topin ja parit collarit.

Vierailija
28/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n naisella vaan ei ole tyylitajua, mutta monilla muilla naisilla on. Ja silmää vaatteiden kokojen kanssa. 

Vierailija
29/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko todellakin ihan tavallista, että vaimot ostavat miestensä vaatteet? Me olemme olleet naimisissa yli 30 vuotta ja mies on aina ostanut itse omat vaatteensa. Ymmärrän, että äidit ostavat lasten vaatteet, mutta että pitäisi vielä miehenkin vaatetuksesta huolehtia

Omasta mielestä vaatteet on ihan tavallinen lahja. Saan joskus mieheltäkin vaatteita lahjaksi. Viime jouluna esimerkiksi pyjama löytyi yhdestä lahjapaketista. Ei siinä mielestäni mitään erikoista.

On eri asia ostaa lahjaksi joku vaate pari kertaa vuodessa, kuin huolehtia miehen vaatehankinnoista alushousuista ja sukista alkaen, kuten naiset tuntuvat tekevän, kun tätä ketjua lukee.

Ei täällä lue että sukista ja alushousuista alkaen vaan että sukkia ja alushousuja, eikä niitäkään kaikkia.

Vierailija
30/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan! Paitoja, boksereita ja sukkia:D Hän ostaa myös minulle, monesti tullut lahjaksi yöpaitoja tai pörrösukkia, usein tilailee mulle myös mieleisiään alusvaatteita. En pidä tätä mitenkään ihmeellisenä.

Vierailija
31/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ostanu. Eka avomies käytti vaan mun ostamia vaatteita viel 3 vuotta eron jälkeenkin ja toka avomies käyttää edelleen paljo multa saatuja, ei tosin sentään vaan niitä, siitä erosta 3v. Nykyselle oon ostanu vaan pari paitaa ja silläki on ne kokoajan päällä. Ja kaikki vaatteet muuten ollu eri tyylisiä näille kolmelle, koska kaikilla kolmella on ollu erilainen tyyli ja oon valinnu sen mukaan

Vierailija
32/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. lahjaksi; tottakai olen ostanut/ ostan miehelleni yöasuja, kylpytakkeja, kauluspaitoja, neuleita jne. Miksen ostaisi? Onhan miehenikin ostanut minulle kaikenlaista vaatetta ja ostaa edelleen....

Vierailija
33/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmaan sitte akat peritte rahat niistä vaateista miehiltänne.

Vierailija
34/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Joku pieni vaatelahja on ok, mutta miestä vaatettava nainen on vähän liikaa. Eräs nainen kertoi käyneensä Dressmannilla ostamassa ison kasan vaatetta miehelleen. Vaikutti olevan asiasta ylpeä (=mieheni on vauvani) 😂

Vierailija
35/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siltä loismieheltä senttiäkään vaatteista saanut tai edes kiitosta. Tosin kyllä se niitä käytti ihan mielellään.

Vierailija
36/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko, ei saa itse aikaiseksi. Ostan myös takit, kengät jne. Tilaan yleensä ja jos ei mene nappiin, palautetaan.

Vierailija
37/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveessä parisuhteessa ei tarvitse edes jälkeenpäin suhteen mahdollisesti loppuessa tollaista miettiä, kaikki on yhteistä ja järkevästi niin sovittua. Eri asia toki teillä, jotka kaikesta pidätte kirjaa ja kaikesta kinaatte jo suhteen aikana saati erotessa, kun toisen uusi niin ärsyttää ja mietitte miksi vaihtoi "huonompaan".

Vierailija
38/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin monen miehet tuntuvat kulkevan reikäisissä verkkareissa? Niilläkö teidät hurmattiin?

Vierailija
39/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin monen miehet tuntuvat kulkevan reikäisissä verkkareissa? Niilläkö teidät hurmattiin?

Ei tietenkään. Mutta suhteessa naiset saa maksamaan miehen vaatteet, jos mies pitää reikäisiä vaatteita. Nainen ostaa myös ruuat jääkaappiin, jos mies ei vaan millään muista käydä kaupassa yms. yms. Näin miehet lypsävät naisilta rahaa.

Vierailija
40/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole ostamassa miehelle vaatteita. Eikun anteeksi, kerran olen ostanut bokserit (Hugo Bossin, koko oli M ja sopivat) ja Tommy Hilfigerin sukat kokoa 43. Ei mulla ole varaa tai kiinnostusta alkaa ostamaan miehelle niitä merkkejä, materiaaleja ja värejä, joista hän pitää. Joku villapaitakin oli viime syksynä vähän yli 300 euroa ja farkut oli 500 euroa. Hyvä kun saan itse itseni vaatettua ja aina en edes sitä saa aikaiseksi niin kuljen sitten vähän huonosti istuvissa vaatteissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi