Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko naiset oikeasti miehillenne omin päin vaatteita?

Vierailija
11.08.2023 |

Aika moni tuntuu näin tekevän. Minä en miehenä edes halua vaatetta, jota en ole itse ollut sovittamassa tai näkemässä. Aina jos akka on esim lahjaksi jonkun paidan ostanut, niin se on ollut korkeintaan sellainen keskinkertainen, ja usein liian pieni. Koot vaihtelevat eri vaatteiden kohdalla huomattavasti ja itsellä on silmää sopiville itselle tuleville vaatteille, mutta ulkopuolisella sitä ei ole.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta. Mulla on ihan aikuinen mies, joka osaa ostaa itse vaatteensa. Ja aiheutan varmaan jotain sydämentykytyksiä heikommille kertomalla, että mies osaa ostaa lapsillekin vaatteita konsultoimatta minua mitenkään.

Eikö mies siis kysy edes minkä merkkisiä lasten vaatteita saa ostaa, eikä sitäkään minkä kokoisia, eikä edes sitä onko teillä ylipäätään lapsia ?

Vierailija
62/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko todellakin ihan tavallista, että vaimot ostavat miestensä vaatteet? Me olemme olleet naimisissa yli 30 vuotta ja mies on aina ostanut itse omat vaatteensa. Ymmärrän, että äidit ostavat lasten vaatteet, mutta että pitäisi vielä miehenkin vaatetuksesta huolehtia

Moni mieskin huolehtii joistain asioista vaimonsa puolesta. Vaikkapa vaihtaa autoon renkaat tai kolaa pihasta lumet. Tai raahaa painavat tavarat paikasta toiseen.

Näin osoitetaan rakkautta teoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kaikki miehen vaatteet. Mies ei jaksa vaatekaupoissa pyöriä. Nautin shoppailusta ja mies näyttää hyvältä ostamissani vaatteissa.

Hän käyttää niitä mielellään.

Nyt on vaan hankala, kun pitäisi kengät uusia ja niitä en pysty ostamaan ellei hän tule mukaan sovittamaan, mutta ei koskaan tunnu passaavan, että poikettaisiin ruokakaupan yhteydessä kenkäkauppaan.

Vierailija
64/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Paitsi niitä yksiä tiettyjä T-paitoja, joita hän aina käyttää. Katson koon vanhasta padasta ennen kuin lähden ostoksille. Tiedän, missä niitä myydään. Mies ei edes huomaa, että kaappiin on tullut uusia paitoja, kun ostan saman värisiä kuin hänen vanhat paitansa.

Seuraavalla kerralla pitää varmaan ostaa yhtä kokoa isompia, kun on hänen mahanympäryksensä kasvanut niin paljon. Silloin vaan pitäisi vaihtaa koko paitavarasto, ja takavarikoida ne vanhat, pieneksi käyneet, ettei niistä sitten tule valitusta.

Vierailija
65/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi vaikea erottaa oletteko miehillenne äiti vai vaimo/puoliso

Koska ostaa miehelle vaatteita, niin on miehen äiti? No, saako ruokaa ostaa, vai onko silloinkin äiti? Vai pitääkö molempien ostaa itse erikseen omat ruokansa?

Tällaiset tulevat kai kodeista, joissa ei ostella lahjoja toisille. Edes merkkipäivänä. Eikä missään nimessä juhlita äitien- tai isänpäivää, koska puoliso ei ole OMA äiti/isä.

Todella moni nainen ostaa miehelleen vaatteita ja mies on erittäin onnellinen väittäessään shoppailun ja vaikealta ja vastentahtoiselta tuntuvan vaatteiden valinnan. Toki on niitäkin miehiä, jotka erityisesti haluavat itse ostaa vaatteensa.

Vierailija
66/66 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostelen tarvittaessa alusvaatteita, ne tulee yleensä marketista ruokaostosten yhteydessä. Meillä on yhteiset rahat, joten on ihan sama kuka ne hankkii.

Lahjaksi saatan ostaa kauluspaidan tai neuleen. Yleensä on koko ja tyyli osunut nappiin. Mies käy itse vaateostoksilla vain kun on pakko. Toisaalta hän on minullekin antanut lahjaksi vaatteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi