Kuinka paljon makaronien keitinveteen pitää laittaa suolaa
niin että eivät maistuisi vedeltä vaan kunnon ruualta? epäonnistuin taas vaikka mielestäni laitoin enemmän kuin koskaan ennen, se ei vaan millään riitä
Kommentit (23)
Mistä saa rooneja? Jostain tiskin alta?
En laita kuin vajaa tl ja hengissä ollaan. Pistä puoli pakettia, ja vähennä siitä pikkuhiljaa makusi mukaiseksi.
Turhaa kai sitä sinne keitinveteen on laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä olet makaronia saanut?
Korona-aikojen hätävarastoja alan syödä pois, parasta ennen lähestyy
Kun saat makaronien keitinvedestä maukasta - pakasta se.
Sen verran, että makaroonit kelluu veteen laitettaessa.
Paljolla myyt makaroonia?
Hinta ei ole este!
Vierailija kirjoitti:
Hinta ei ole este!
Vielä näyttäisi olevan yksi 400g pussi Myllyn paras tummaa, vaihdetaan olutlaatikkoon (ei mitään kusilitkuja vaan kunnon merkkiä)
Riippuu makaronien ja veden määrästä. Muista myös lisätä öljyä ja mausteliemikuutio.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä olet makaronia saanut?
Palermosta olen itse hakenut, 30 grammaa sain kun tunnen Ndranghetan capon. Ne on vaarallisia reissuja sitten ja hinnat alkaa 10k euro\gramma.
Sulla on makarooneja? Mäkin muistan sen ajan, kun kaupoista sai makarooneja. Kuinka monta makaroonia laitat yhdelle aterialle? 2 jokaiselle? Saispa joskus vielä maistaa makaroonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hinta ei ole este!Vielä näyttäisi olevan yksi 400g pussi Myllyn paras tummaa, vaihdetaan olutlaatikkoon (ei mitään kusilitkuja vaan kunnon merkkiä)
Varaus. Tuun hakeen. Käykö vaihdossa lava tummaa tsekkiläistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hinta ei ole este!Vielä näyttäisi olevan yksi 400g pussi Myllyn paras tummaa, vaihdetaan olutlaatikkoon (ei mitään kusilitkuja vaan kunnon merkkiä)
Tuon kaksi laatikkoa Sandelssia. Tunnin päästä siellä.
Vierailija kirjoitti:
Kun saat makaronien keitinvedestä maukasta - pakasta se.
Myiskö joku mulle makaroonien keitinvettä? Tulee ihan vesi kielelle ajatuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varaus. Tuun hakeen. Käykö vaihdossa lava tummaa tsekkiläistä?
Törkeetä etuilla, mulla oli jo varaus æäliö.
1 - 2.