Olen syönyt seronil lääkettä vuosia masennukseen. Kaikki tunteet latistuneet
Ja olen zombie. Haluan itseni takaisin. Haluan nauraa joskus. Millaisia kokemuksia sinulla on tästä lääkkeestä ja sen lopetuksesta?
Kommentit (28)
Ei ole kokemusta tästä lääkkeestä mutta ssri-lääkkeistä ja voxra sta. Niillä oli eroa kuin yöllä ja päivällä voxran eduksi. Kysy saatko vaihtaa.
Olen sairastanut masennusta viimeiset 15 vuotta. Alussa kokeilin lääkkeitä, mutta ainoa vaikutus oli itsetuhoisuuden lisääntyminen. En käytä lääkkeitä vaan yritän selvitä muutoin. Itsaria yrittänyt kaksi kertaa.
Koitan nousta suosta kauniilla asioilla ja positiivisella ajattelulla. Ne lääkkeet eivät sovi minulle yhtään
Se kuuluu masennuslääkkeiden sivuvaikutuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Jauhat koko tabletin ja vaaka joka 0,001g tarkkudella punnitsee. Voit alottaa vaikka heti, vaikkei nyt olisi niin täydellinen hetki (niitä ei ikinä ole, nyt on aina oikea aika tehdä mitä haaveilee), koska jos aloitat hitaasti, ei sitä alkua edes oloissa tunne. Nimenomaan tuolla jauha ja punnitse tyylillä, saat niin pieniä määriä pudotettua annoksessa kun ikinä haluat.
Se päivä kun olet päässyt eroon ja keho on palautunut ennalleen, kiität että uskalsit lähteä vaikka palkinto ei ole kovin pikainen, vaan juuriki pitkän tähtäimen juttu.
Olet jo voiton puolella sillä että tunnistat ettei se myrkky ole sinun etujen mukainen, moni ei sitä tunnista vaan on turtunut sillä ja mahdollisesti muukin elämä turruttanut, ettei edes tiedä värien kadonneen.Kaikkea hyvää sinulle!
Ihana, kiitos <3
Mun serkku teki 30-vuotiaana itsemurhan vaikka hän söi masennuslääkkeitä. Eli ei ne sitten kuitenkaan taida olla kovin tehokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaikki tunteet latistuneet,vaikken syö mitään lääkkeitä.
😞Miksi?
En ole sama henkilö, mutta on ollut Mediat ja sosiaalinen media sekosi Trumpista, eikä ole oikeastaan palautunut ennalleen, korona oli rankka pätkä, sitten Ukrainan sota, taloudellinen tulevaisuus ei vaikuta valoisalta korkojen vihdoin noustua ja muiden haasteiden vuoksi. Kyllä se alkaa syömään ihmistä ja laimentamaan tunteita, kun ilmapiiri on monella tasolla masentava vuosia.
Christiiina kirjoitti:
Mun serkku teki 30-vuotiaana itsemurhan vaikka hän söi masennuslääkkeitä. Eli ei ne sitten kuitenkaan taida olla kovin tehokkaita.
Siinä on se hurja puoli että ne masennuslääkkeet usein nostaa itsemurha riskiä, tulee pakkoajatuksia tehdä itsemurha. Itsekkin olen tämän kokenut. Siihen yhdistettynä että tunteet on latistuneet, on helpompi noinki tunteita kuohuttava päätös tehdä kun olet vaan naama peruslukemilla.
Jauhat koko tabletin ja vaaka joka 0,001g tarkkudella punnitsee. Voit alottaa vaikka heti, vaikkei nyt olisi niin täydellinen hetki (niitä ei ikinä ole, nyt on aina oikea aika tehdä mitä haaveilee), koska jos aloitat hitaasti, ei sitä alkua edes oloissa tunne. Nimenomaan tuolla jauha ja punnitse tyylillä, saat niin pieniä määriä pudotettua annoksessa kun ikinä haluat.
Se päivä kun olet päässyt eroon ja keho on palautunut ennalleen, kiität että uskalsit lähteä vaikka palkinto ei ole kovin pikainen, vaan juuriki pitkän tähtäimen juttu.
Olet jo voiton puolella sillä että tunnistat ettei se myrkky ole sinun etujen mukainen, moni ei sitä tunnista vaan on turtunut sillä ja mahdollisesti muukin elämä turruttanut, ettei edes tiedä värien kadonneen.
Kaikkea hyvää sinulle!