Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asun Hekan asunnossa, ja vuokrani tulee pian nousemaan 710 eurosta noin 820 euroon...Elän perustoimeentulotuella, ja jo nyt joudun maksamaan 16 euroa niistä elämiseen tarkoitetuista rahoistani. Sitten kun vuokran nousee, niin minulle jää yli 100e vähemmän

Vierailija
11.08.2023 |

...rahaa elämiseen!!!

Mitä tässä nyt voi sitten muka tehdä???

Minä ASUN JO halvassa kaupungin asunnossa...Tai eivät kai nämä enää kohta niin halpoja ole.

Suuresti ihmettelen että miksei tuo kelan 694e ikinä nouse, kun KAUPUNGIN ASUNTOJENKIN vuokrat nousevat 12% pelkästään TÄNÄ VUONNA! Ollut sama 694e raja varmaan jo 6 vuotta!! Siitä asti kun perustoimeentulotuki siirtyi Kelalle!

Mitä minä nyt sitten teen? Kohta ei ole enää varaa ruokaan kun joudun maksamaan niin paljon perustoimeentulostani vuokraa...Nytkin on ihan täysin kädestä suuhun elämistä, ja suuri osa vaatteistani on rikkinäisiä kun ei ole varaa ostaa uusia. Hammaslääkäriin ei pääse kun yksityiselle ei varaa ja kunnalliselle vuoden jonot!
MITEN VOI OLLA MAHDOLLISTA ETTÄ NÄITÄ ASUNTOJEN VUOKRIA NOSTETAAN KAUPUNGILLA NÄIN PALJON???!!
Nehän ovat vähävaraiselle tarkoitettu...

Kommentit (541)

Vierailija
541/541 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä mukavaa, kun täällä joka toinen lause on: mene töihin tai muuta muualle. Mistä se tanan työpaikka revitään? Haet ja haet, silti et pääse edes haastatteluun. Jotain siivojan duunia tarjotaan. Mitään et sillä tienaa, hajotat vaan paikkasi. Muuta muualle, mihin? Millä kuljet töihin, jos joudut asumaan jossain korvessa, koska rahat eivät riitä asialliseen asuinpaikkaan.

Suomesta alkaa tulla elinkelvoton paikka. Asenneilmapiiri muuttunut hyvin myrkylliseksi. Jotain tarttis tehdä, mitä?

Vai että "jotain siivoojan duunia tarjotaan". Jos olet noin nirso niin kerjääppä mun puolesta vaikka kadunkulmassa. Siivouksesta minäkin olen aloittanut, koska en sillä nuorena opiskellulla tutkinnolla työllistynyt. Nyt on siivous vaihtunut parempaan duuniin mutten kadu yhtään, kun siitä aloitin. Toki siivousalaakin voi opiskella eteenpäin, on sielläkin palveluesimiehet yms pomot. 

Sulla ei ole varaa sanoa millekään rehelliselle työlle ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi