Lue keskustelun säännöt.
odottajalta testataan neuvolassa virtsasta proteiini ja sokeri mutta kumpi on keskellä siinä liuskassa??
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
meillä neuvolassa käytössä sellainen jossa kolme testikohtaa, joista " kädenpuolimmainen" eli alin on ph ja sitten ne proteiini ja sokeri mutta kun en muista kummassa järjestyksessä tai mikä sen testin nimi on tms.