Anteeksi mitä? "Anna-Maja Henriksson: Jos rasistiset kirjoitukset olisivat olleet tiedossa, tuskin olisimme lähteneet hallitusneuvotteluihin"
"riikan" kirjoituksista uutisoitiin jo helmikuussa.
Kommentit (244)
EK on tänään kovin huolissaan syrjimättömyydestä. On kuulemma Suomen etu, kaikkien työpanosta tarvitaan. Asennekasvatuskin tärkeää.
No niin. Miten olisi työnantajien ripitys ja pitkäaikaistyöttömien olemattomista työpaikoista huolestuminen. Ai niin KETÄÄN ei kiinnosta. Muistutetaan vielä tilastoista.
Työhaluista porukkaa on te toimistoissa puoli miljoonaa.
RasistinenKieliPuolue heti ulos hallituksesta ja Suomen puoluerekisteristä. Siinä oikeat askeleet.
Vierailija kirjoitti:
RasistinenKieliPuolue heti ulos hallituksesta ja Suomen puoluerekisteristä. Siinä oikeat askeleet.
Kannatan minäkin perussuomalaisten poistamista puoluerekisteristä ja eduskunnasta.
Vierailija kirjoitti:
He voisivat jo lopettaa tuollaisen uhkailun, kaikki tietävät ettei ruotsalaiset koskaan ole lähteneet hallituksesta, eivätkä koskaan tule lähtemään. Eivät vaikka se olisi Suomen etu.
Niin, tietävät, että jos lähtevät, se on viimeinen naula arkkuun. Kukaan ei tuollaisia kermapershe rassenasseilijoita halua enää yhteenkään hallitukseen.
Suomalaiset mielellään haluaisivat päästä eroon koko vihervassu på svenska porukasta lopullisesti.
Emme tarvitse täällä Suomessa heitä yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Ettei TOTUUS unohtuisi:
Sdp ja vas = kommarit
Vihreät - de gröna = entisten nadzien uusi tulemus
Rkp = Suomalaisten rotuvihaaajat ja alistajat
Sit vielä, Suomi on vähiten rxzsistisia maita.
Tutkittu juttu.
Tästä huolimatta:
Ja kuukausi (!!) mediassa huudettu tätä per zu = razce
Vierailija kirjoitti:
No täti lähtee hallituksesta sitten. Kukaan ei jää kaipaamaan.
Mulle sopii mainiosta. Hallitusohjelmma roskiin ja aloitetaan neuvottelut SDP:n kanssa. :D
Persuras istit ulos hallituksesta ja minun puolesta kengän kuva prseeseen koko maasta. Mä en halua mun Suomesta punan iskamaata, vaan haluan sen pysyvän sivistysvaltiona.
Toivottavasti rasistit lähtevät pakolaisiksi Venäjlle tai ihan mihin tahansa. Rasistien haitta"isänmaallisuutta" emme Suomessa tarvitse. Hus, ulos! Maassa maan tavalla tai maasta pois.
Minä uskon että ei ole tiennyt kirjoittelusta koko laajuudessa. Kukaan normaali mielenterveyttään arvostava ihminen ei mene homman kaltaiseen tunkioon lukemaan sitä saastaa.
Varmasti tiesi että jotain on, mutta ei toki voinut aavistaakaan miten selkeästi mielenvikaisia juttuja löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle sopii mainiosta. Hallitusohjelmma roskiin ja aloitetaan neuvottelut SDP:n kanssa. :D
Ai että Orpo ja marin alkaisisivat uuden hallituksen perustamisen??!!
JOTAIN RAJAA SENTÄÄN!!
😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Persuras istit ulos hallituksesta ja minun puolesta kengän kuva prseeseen koko maasta. Mä en halua mun Suomesta punan iskamaata, vaan haluan sen pysyvän sivistysvaltiona.
RKP tässä hallituksessa on se puolue jonka politiikka perustuu täysin rasismiin. Nuohan jakoi umpirasistin nimellä nimettyjä mitalejakin vielä jokin aika sitten. Minkä verran olette kuulleet rkp:ltä anteeksipyyntöjä aiheesta viimeisten, sanotaan 150 vuoden aikana?
Nythän nuo koittaa hävittää sensuurilla koko freudenthalin kiusallisen perinnön näkyvistä netistä, kuten wikissä näyttää tapahtuvan.
Kannattaa vilkaista joskus hommaforaa.
On täynnä parhaita poliittisia analyyseja maassamme.
Moderointi tiukka.
Asiallinen saitti.
Vauva. Fi vähän eri tasoa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että Orpo ja marin alkaisisivat uuden hallituksen perustamisen??!!
JOTAIN RAJAA SENTÄÄN!!
😂😂😂😂😂
Tässä ei kansan tahto tapahtuisi, vaan kuten Marin itse sanoi:
"Demokratia on puhunut, kunnioitetaan vaalitulosta".
Kaikesta tappelevien Luusereiden kanssa ei voida nyt mitään hallitusta perustaa.
Vaan RKP ulos ja Keskusta sisään ilman Annika Saarikkoa mielellään.
Hm, persujen maailmankatsomus pääsi yllättämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biaudet vastusti koko ajan ps:n kanssa hallitukseen menoa, eikö RKP ja puheenjohtajansa muka huomannut sitä missään vaiheessa?
Bidee ja Baja- Maja ne yhteen sopii, huomenna pannaan pussauskoppiin..
Samassa paskamajassa tosiaan...
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon että ei ole tiennyt kirjoittelusta koko laajuudessa. Kukaan normaali mielenterveyttään arvostava ihminen ei mene homman kaltaiseen tunkioon lukemaan sitä saastaa.
Varmasti tiesi että jotain on, mutta ei toki voinut aavistaakaan miten selkeästi mielenvikaisia juttuja löytyy.
Mihin tämä perustuu?
Homma foorumi on asiallinen, tiukasti moderoitu.
Toisin kuin mielivaltasensuuriin perustuva vauva, fi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RKP tässä hallituksessa on se puolue jonka politiikka perustuu täysin rasismiin. Nuohan jakoi umpirasistin nimellä nimettyjä mitalejakin vielä jokin aika sitten. Minkä verran olette kuulleet rkp:ltä anteeksipyyntöjä aiheesta viimeisten, sanotaan 150 vuoden aikana?
Nythän nuo koittaa hävittää sensuurilla koko freudenthalin kiusallisen perinnön näkyvistä netistä, kuten wikissä näyttää tapahtuvan.
Jaksaa jaksaa
Perussuomalaisia maahan muutto kriittisyys yllätti ?
Bidee ja Baja- Maja ne yhteen sopii, huomenna pannaan pussauskoppiin..