Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elän tylsää elämää

Ressukka mies
11.08.2023 |

En koskaan käy missään baareissa, tapahtumissa enkä ravintoloissa syömässä. Käyn vain kalassa ja se on ainoa harrastus.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasainen ja vähän tylsä elämä on kullanarvoista silloin, kun elämä heittelee katastrofista ja kriisistä toiseen.

Tylsyyttä voi torjua helpommin, kuin hankaluuksiin joutumista.

Vierailija
2/9 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu, haluaisitko käydä noissa paikoissa? Tai tehdä mitään muuta? Itsekään en käy missään mainitsemistasi paikoista ja samoin elän aika tylsää elämää, mutta nuo eivät ole ainoita paikkoja joissa käydä, jos niin tahtoo. Ja onhan liuta muitakin harrastuksia. Itsekään en erityisiä harrastele, mutta on niitä vaihtoehtoja tehdä asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin baareissa käymisen jo 18 vuotta sitten. En käy ravintoloissakaan syömässä  muuta kuin kebabbi paikoissa joskus kerran vuodessa. Käyn minä silakkamarkkinoilla.  Panostan itse kalastukseen ja veneily harrastukseen.

Vierailija
4/9 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan soutelua järvellä!

Vierailija
5/9 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä elämä on sitä parasta. Sen tajuaa vasta kun joutuu elämässä kunnon pyöritykseen. Odotan sitä päivää että elämästäni tulee tylsää.

Vierailija
6/9 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on miten elät, kuolet kuitenkin.

Vierailija
7/9 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Minulla ei ole minkäänlaista sosiaalista elämää. Olen yksin tällä planeetalla eikä kukaan halua tuntea minua.

Vierailija
8/9 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on aika monella!

Ketä käy viikosta toiseen lomia lukuunottamatta töissä, koulussa, sitten kaupassa, ketä tykkää vapaa-aikana urheilla jne. Samaa arkea päivästä toiseen.

Käyn itse 1-2 kertaa vuodessa laivalla, joten silloin tulee käytyä siellä baarissa.

Muuten en juokse baareissa, tai missään ravintoloissa, jos ei satunnaisesti lasketa mitään tyyliin Hesburgeria jne. Oikeastaan en ole pitkään aikaan muistaakseni missään tapahtumissakaan käynyt.

Toisaalta ihan kiva, että välillä on tekemistä, mutta sitten aina kun on loma niin se on hyvä tehdä jotain mistä tykkää ja kun siltä tuntuu.

Vierailija
9/9 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on tylsää puurtamista. Masentava katsella onnellisia ihmisiä joilla on rahaa ja rakkautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan