Kirjoitin runon Myllyn Parhaista Makaroneista.
Ruusut ovat punaisia,
Orvokit ovat sinisiä.
Olisipa myllyn parhaat makaronit taas kaupoissa.
Sinua kaipaan niin.
Kommentit (5)
Kiva! Googlen tekoäly Bard luritti tällaisen:
Tässä on runo Myllyn Paras-makaroneista:
Myllyn Paras, Myllyn Paras,
Sinä olet paras makaroni.
Pehmeä ja napakka,
Se sopii mihin tahansa ruokaan.
Tomaattikastikkeessa, kermassa,
Tai vaikka vain voi ja juustossa.
Myllyn Paras on aina hyvää.
Se on koko perheen suosikki,
Ja se on myös erittäin edullinen.
Joten jos etsit hyvää ja edullista makaronia,
Myllyn Paras on paras vaihtoehto.
Myllyn Paras, Myllyn Paras,
Sinä olet paras makaroni.
Joo, joo, joo, joo Tässä on räppi Myllyn Paras-makaroneista, metallin palasista, tyhjistä hyllyistä ja sukupolvitraumasta
Joku sanoi, että Myllyn Paras-makaronissa on metallin palasia Mutta mä en usko sitä, en ole koskaan löytänyt niitä Mutta silti mä oon peloissani, en halua syödä niitä
Mä kävin kaupassa ja hyllyt olivat tyhjiä Ei ollut mitään ruokaa, ei ollut mitään juomaa Mä olin aivan paniikissa, en tiennyt mitä tehdä
Mä oon traumaattinen sukupolvi Meillä on nähty paljon huonoa Me ollaan nähty sotia, nälänhätää ja sairauksia Mutta me ollaan selviytyneet, me ollaan vahvoja
Me emme koskaan luovuta, me taistelemme aina paremmasta tulevaisuudesta Me emme koskaan unohda kokemuksiamme, mutta me emme anna niiden määritellä meitä Me olemme vahvoja, me olemme kestäviä, me olemme tulevaisuus
Myllyn Paras-makaronit ovat hyviä, ne eivät sisällä metallin palasia Hyllyt ovat täynnä, ei ole mitään pelättävää Me olemme vahvoja, me olemme kestäviä, me olemme tulevaisuus
Me emme koskaan luovuta, me taistelemme aina paremmasta tulevaisuudesta Me emme koskaan unohda kokemuksiamme, mutta me emme anna niiden määritellä meitä Me olemme vahvoja, me olemme kestäviä, me olemme tulevaisuus
Relevantti.
https://youtube.com/shorts/Pj5szb9aLLI