Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylisanoja käyttävät aikuiset ihmiset "Sinä ihana! Mahtavan upeaa että olet Juuri Sinä!"

Vierailija
10.08.2023 |

"Aivan tyrmäävän upeaa, olet niin mahtava persoona ja seuraat rohkeasti ja inspiroivasti unelmiasi, kiitos että olet Täysillä Juuri Sinä ja saan seurata matkaasi sydän innostuksesta pamppaillen!"

Ja tietysti paljon sydänhymiöitä jne.

Eikä kyse siis mistään ihmeellisestä asiasta (oikeasti), johon tulee tällaista palautetta. Verrattavissa siihen, että joku aloittaa uuden harrastuksen syksyn kansalaisopiston tarjonnasta.

Miten joihinkin uppoaa tuollainen ylihehkutus (ja oikeastiko se uppoaa vai teeskenteleekö sekä palautteen antaja että vastaanottaja?)

itsekin olen positiivinen ihminen ja tykkään olla kannustava ja kohtelias, mutta joku raja sentään...

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan :D

Vierailija
2/49 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies laittaa mulle tuollaisia viestejä. Itse tykkään. Oma kauhistus on puolestaan tunnekylmät ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies laittaa mulle tuollaisia viestejä. Itse tykkään. Oma kauhistus on puolestaan tunnekylmät ihmiset.

Eihän tuo överiviestintä tarkoita yhtään mitään.

Vierailija
4/49 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anglistista siirappia.

Vierailija
5/49 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Siis oma mies? Erikoinen suhde

Vierailija
6/49 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin se on tositarkoituksella.

Vierailija
7/49 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä vastenmielistä mielistelyä. Kerran kun tutustuin yhteen ihmiseen, olin siis tuntenut sen oikeasti ihan vähän aikaa, niin tämä hehkuttaa somessa kuinka ihana ihminen olen ja kuinka ollaan niin hyviä ystäviä nyt! 🤯 On kai sanomattakin selvää että otin etäisyyttä enkä ole nykyään missään tekemisissä, ällöttävää manipulointia (yritti vastuuttaa mua joksikin parhaaksi kaverikseen)

Vierailija
8/49 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta päivään 👄

Vierailija
9/49 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä vastenmielistä mielistelyä. Kerran kun tutustuin yhteen ihmiseen, olin siis tuntenut sen oikeasti ihan vähän aikaa, niin tämä hehkuttaa somessa kuinka ihana ihminen olen ja kuinka ollaan niin hyviä ystäviä nyt! 🤯 On kai sanomattakin selvää että otin etäisyyttä enkä ole nykyään missään tekemisissä, ällöttävää manipulointia (yritti vastuuttaa mua joksikin parhaaksi kaverikseen)

Jospa sinä olet oikeastikin ihana?

Vierailija
10/49 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa sinä olet oikeastikin ihana?

Kirjoittaja selvästi itse tietää, ettei ansaitse mitään kauniita sanoja. :) Itsetuntemus on kaiken viisauden alku.

Vierailija
11/49 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shamaanikin käyttää ylisanoja. Milloin tähän on tultu?

Vierailija
12/49 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa päivää just Sulle! 

Vierailija
13/49 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daijut. Ette ymmärrä huumoria. Muistakaa kuka on kuka, asiayhteys ja tilannetajuisuus. 😆

Vierailija
14/49 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ja fb vuodatukset on tätä lajia juuri. Kun on jossain kaveriensa kanssa niin tulee monen monta eri päivtystä ja jokaisessa rakkaat ystäväni a ja b, nimeltä tägättynä tietysti. Kommentoi toisten päivityksiin kuinka mahtavan/valtavan/mielettömän upeeta/ hienoa/kaunista jne. Lisäksi usein kommentoi välillä lähes samoilla sanoilla jonkun päivitystä kuin päivityksen tehnyt, lisää vaan sinne näitä mahtavia ja upeita. Siirappista hommaa. Itse kun joskus jotain kuvia laitan tai päivitän niin oikein hirvittää mitä sieltä taas tulee. Ylisanoja ja ylenpalttista kehumista yleensä, hävettää jotenkin.

Vierailija
15/49 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-miehen suvussa naiset oli tuollaisia. Kokemuksen pohjalta sanoisin, että on sellainen Pollyanna-ilmiö. Asiat on oikeasti kurjasti ja sitä totuutta vältellään ja mennään toiseen ääripäähän. Ilmiö on sama kuin että lapsina kaltoinkohdellut usein väittää, että heillä oli ihana lapsuus.

Itse en exäni sukulaisten somepäivityksistä aina edes tajunnut, että olin ollut samoissa tilanteissa mukana.

Vierailija
16/49 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anglistista siirappia.

Kuulostaa suomeksi äärityperältä - en tykkää kyllä yhtään.

Vierailija
17/49 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirappisella ylistämisellä peitellään omaa tyhjyyden tunnetta.

Vierailija
18/49 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman aiheen ohi, mutta työskentelin yhdessä vaiheessa startuppien kanssa ja siellä oli kanssa tuollaista aivan överiä hehkutusta. Se oli tosi väsyttävää. Aina oltiin muuttamassa ja pelastamassa maailmaa, lopettamassa köyhyys ja sodat ja kaikki mahdollinen. Ja sitten se todellisuus oli jokin sovellus hotellihuoneiden varaamiseen. Ja kaikki tietenkin kehuivat itseään ja toisiaan tuollaisilla ylisanoilla.

Vierailija
19/49 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aina kertoo miten ihana ihminen olen, miten tärkeä olen hänelle ja niin edelleen, jos ollaan erillään niin laittaa viestiä miten paljon kaipaan mua. Kannustaa minua kaikissa unelmissani ja tsemppaa mua koko ajan. Tunnen mieheni ja tiedän, että varmasti tarkoittaa ja sanoo kaiken sydämestään. 

Vierailija
20/49 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsista matkittua.Täällä tätä siirappia on tarjolla joka paikassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi