No te joita on KOSITTU KUNNOLLA - jakakaa kokemuksenne meidän muitten kanssa! ;)
Kommentit (24)
...siellä ei varmaan ketään muuta ookkaan koskaan kosittu...
Ikimuistoiseksi tilanteen teki itse asian lisäksi se, että olin koko päivän kaupungilla kävelemisen jälkeen kuoleman väsynyt ja kiukuttelin asiasta miehelleni ja vaadin, että mennään täältä kyllä suoraan hotelliin. Hän keskeytti kiukutteluni kosimalla! Johon vastaukseni oli, että " ootko sä nyt ihan tosissas?..." Pienen vakuuttelun jälkeen mies sai minut uskomaan, että hän ihan oikeasti raksataa minua ja kaikista kiukutteluistani huolimatta haluaa mennä kanssani naimisiin ;). Sillä reissulla sitten ostettiin sormukset ja nippu häälehtiä ;).
Myöhään illalla päästiin mökille lepäämään. Käytiin saunassa ja istuskeltiin mökin kuistilla, katseltiin järvelle. Siinä oli jotenkin oudon piinallinen hiljainen hetki ja jotenkin aavistin, että kohta tapahtuu jotain.
Mies kysyikin sitten yhtäkkiä, että haluaisinko olla hänen kanssaan loppuelämäni. Minä olin hetken ihan ulalla, kun en ymmärtänyt tuota kosinnaksi. :D Hetken päästä vastasin myöntävästi ja silmät valui vettä.. oli niin ihana hetki.
Mies pyysi kihloihin täydessä ravintolassa, povistui ja ojensi sormuksen. Tietenkin suostuin! Olin silloin 16v. ja mies 20v. Siitä on nyt kohta 7 vuotta ja häät olivat puoli vuotta sitten. :) Eli minuakaan ei ole varsinaisesti kosittu vaan pyydetty kihloihin. Mutta kihlathan ovat lupaus avioliitosta! :)
Oltiin ielä vaeltamassa kuumana elokuun päivänä. Meillä meni tosi huonosti ja mä olin ajatellut jo erota. Mies sitten otti kädestä kiinni ja mä sanoin et ei viitsi kulkea käsi kädessä, kun on niin huono maasto. No, se otti uudelleen kädestä kiinni. Siihen murahdin et mähän sanoin etten halua kulkea käsi kädessä. Siinä mieheni polvistu ja lateli litanjansa... Olin ihan pölmistynyt enkä osannut vastata mitään.
hetken harkinnan jälkeen vastasin kuitenkin myöntävästi enkä ole katunut!