Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita huutiksessa, jos joku käyttää korotusautomaattia???

Vierailija
17.12.2006 |

Mua ärsyttää lähinnä myyjänä, sillä jos joku käyttää sitä, se pelottaa muut huutajat pois. olenko oikeassa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se pelottaa muut ostajaehdokkaat pois??

Valaise meitä!

Vierailija
2/10 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma korotusautomaattini päässäni eli asetan jokaiselle tavaralle ylärajan minkä olen valmis maksamaan. Jos joku käyttää korotusautomaattia, niin käyttäkööt sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no siten että kuka jaksaa huutaa mitään kun sen toisen korotusautomaatti menee edelle heti samalla sekunnilla? Eihän sitä silloin ole koskaan voitolla??

Vierailija
4/10 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku käyttää korotusautomaattia, olen välillä ihan tarkoituksella lähtenyt kilpasille...

Vierailija
5/10 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa sitten automaattien taistella keskenään.

Vierailija
6/10 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tyhmä ap??

Nro kaksi tässä kommentoi.

Jos joku sun olemattoman lumpun haluaa ni kyllä se idiootti sitä rättiä huutaa muiden korotusautomaateista huolimatta.

Typerä AP!!!

Vierailija
7/10 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä käytän korotusautomaattia siihen summaan asti, jonka olen valmis maksamaan. Jos joku huutaa enemmän, yleensä (tuotteesta riippuen) jätän jätän huudon siihen.

Joskus taas korotan hintaa suoraan siihen mitä olen valmis maksamaan, esim. 7.50 eurosta kymmeneen euroon, vaikka minimikorotus olisi vaan 10 snt.

Eikö se sitäpaitsi ole ihan sama, kuka sen huudon voittaa, jos hintavarausta ei ole?

Vierailija
8/10 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän vasta mielenkiinto nousee kun miettii onko automaattaajan raja pyöreissä vai himpun yli pyöreissä! Tosin lumppuja en osta mutta ammattikalustoa...

Vierailija
9/10 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta myös se että, joskus jätän huutamatta lisää jos huomaan että kilpahuutajalla on korotusaut. päällä.

Vierailija
10/10 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää paljon enemmän sellaiset ihmisten kusettajat, ketkä laittavat tavaraa myyntiin ilman hv:ta ja sitten loppujen lopuksi korottavat omilla tunnuksilla tiettyyn hintaan. Esim. satu k = niekai = renault91 = muumi2007 = shadow 12 = jussiiiii85 ja vaikka mitä muita tunnuksia

Nyt oli muumi2007 myynnissä emmaljungan rattaat, joita renault91 sitten korotteli ja shadow kyseli muka niistä. Naurettavaa touhua. Vähän aikaa sitten renault91 oli britax:n istuin myynnissä ja se oli sama istuin myös toisella hänen tunnuksellaan.

Sama vaaleanpunainen lattia paistaa tässäkin, kuin satu k:n kohteissa. Ihmettelen vain sitä, että ylläpito ei puutu asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä