Mistä hinnasta lähtisit lätkävaimoksi Jenkkeihin?
Olisit siis ainoastaan kotiäitinä ilman omaa työtä ja kaikki käytössäsi olevat varat tulisivat mieheltäsi.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm, olisi ehkä hieman noloa pyytää aviomieheltä rahaa. Vähän niin lapsi isältään viikkorahaa.
Eihän siinä tarvitse pyytää puolisolta rahaa kun käytössä on rinnakkaisluottokortti.
Se on periaatteessa ihan sama asia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm, olisi ehkä hieman noloa pyytää aviomieheltä rahaa. Vähän niin lapsi isältään viikkorahaa.
Eihän siinä tarvitse pyytää puolisolta rahaa kun käytössä on rinnakkaisluottokortti.
Käytännössä ei ole.
meillä ei ole avioehtoa. Tosin mun työura olisi loppu, jos nyt tämän työn lopettaisin.
Ehkä pari asuntoa Punavuoresta, laittaisin ne vuokralle
No ainakin avioehtoon olisi turha odottaa multa allekirjoitusta.
Minä lähtisin. Ylläpito ja vapaaehtoisen eläkevakuutuksen maksaminen riittää. Todennäköisesti kyllä säästäisin viikkorahastani. Oletan sen olevan sen verran runsas.
Ehei, ei mistään hinnasta. Tuollaiseen elämään en lähtisi ikinä mukaan. Tykkään aivan toisenlaisesta elämästä jonka olen itselleni hankkinutkin. Jenkkeihin voisin mennä, mutten mihinkään urheilupiireihin ikinä. En voi sietää keinotekoista pintaliitoa missään muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä ei ole.
No kuule, ihan varmasti on:D Kun menet ostamaan itsellesi uuden Chanelin veskan tms., Teemu tai Mikko, vai mitä näitä nyt onkaan, katsoo korttinsa tiedoista, että "Tällaiseenko se pikku-vaimo on taas tuhlannut?":D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä ei ole.
No kuule, ihan varmasti on:D Kun menet ostamaan itsellesi uuden Chanelin veskan tms., Teemu tai Mikko, vai mitä näitä nyt onkaan, katsoo korttinsa tiedoista, että "Tällaiseenko se pikku-vaimo on taas tuhlannut?":D
Jos siellä tilillä on 20 miljonaa dollaria, ei muutaman tuhannen ostos tee siihen mitään. Teemu tai Mikko kyllä huomaa, kun kiekkoilijoiden edustustilaisuudessa vaimo ei erotu muista kirpparilta ostetulta kymmenen dollarin tekonahkaveskalla.
Hinta olisi korkea. Johonkin mauttomaan holvikaarikämppään päivittäin esittämään tyhmempää kuin itse olen (huom. olen vain ihan normaaliälyinen) ja seurustelemaan joidenkin pissisten kanssa. Kyllä miehen pitäisi olla ihmeellisen ihana ja fiksu. Alkaa ahdistaa.
Hankkisin lastenhoitajan, kodinhoitajan ja talonmiehen. Menisin paikalliseen yliopistoon opiskelemaan. Kielitaitoa ja älyä riittää. Näillä ehdoilla. Muuten en lähtisi.