Mistä hinnasta lähtisit lätkävaimoksi Jenkkeihin?
Olisit siis ainoastaan kotiäitinä ilman omaa työtä ja kaikki käytössäsi olevat varat tulisivat mieheltäsi.
Kommentit (110)
Lähtisin jos mies suostuisi laittamaan tililleni muutaman miljoonan. Sitten tietäisin, että en olisi rahaton mahdollisen eron sattuessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei lätkäjätkä kelpaisi todellakaan. Miehen pitää olla fiksu ja älykäs ja mielellään paljon lukenut.
Aika monellakin lätkäjätkällä on yliopistokoulutus. Osalla parikin tutkintoa.
Alapeukuttajalle tiedoksi, että jenkeissä on ihan yliopistosarja jääkiekossa. Sieltä nousee pelaajia myös NHL:ään tutkinnon jälkeen.
Jaa että tieteilijöitä ovat lätkäjätkät? Salli mun nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei lätkäjätkä kelpaisi todellakaan. Miehen pitää olla fiksu ja älykäs ja mielellään paljon lukenut.
Alapeukuttajalle tiedoksi, että jenkeissä on ihan yliopistosarja jääkiekossa. Sieltä nousee pelaajia myös NHL:ään tutkinnon jälkeen.
Jaa että tieteilijöitä ovat lätkäjätkät? Salli mun nauraa.
Naura ihan vapaasti vain, mutta totta se on, että jenkeissä on yliopistosarja jääkiekkossa. Googlaa ja opi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuskin silti kelpaisi joku älykäs mutta köyhä maisteri tai tohtori, joka asuu lähiössä vuokralla. Tunnusta pois vaan.
Mulla on jo Jenkkimies. Mutta ihan normaali mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että vauvapalstalla kukaan tietää tuota, tai edes haluaa uskoa vaikka se on totta. Lätkäjätkä = tyhmä.
Mammat valehtelee niin, että korvat heiluu :D Tasan varmasti lähtisivät hetkeäkään harkitsematta, jos taattaisiin lätkävaimon elintaso ilman peljoa tyhjänpäälle jäämisestä ja eron tullenkin saisi kouraan pari miljoonaa. Ainut syy, miksi eivät jo ole lätkävaimoja, on se, ettei kukaan lätkänpelaaja ole huolinut.
Ja turha väittää vastaa, koska tuo on faktaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että vauvapalstalla kukaan tietää tuota, tai edes haluaa uskoa vaikka se on totta. Lätkäjätkä = tyhmä.
Ei vauvapalstalla oleminen tarkoita sitä, että pitää olla täysin tietämätön asioista ja/tai kyvytön käyttämään googlea. Ei, vaikka sinä oletkin. Vai meinaatko, että ne jenkkien yliopistojoukkueet lakkaavat olemasta, jos tarpeeksi monesti jankkaat tuota sinun ennakkoluuloasi? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä on ihminen, joka ei osaa käyttää googlea. Kas tässä:
https://www.nhl.com/fi/news/borgstrom-yhdistaa-opiskelun-ja-jaakiekon/c…
Kesti hurjat 2 sekuntia löytää tuo artikkeli. Noin esimerkiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vauvapalstalla oleminen tarkoita sitä, että pitää olla täysin tietämätön asioista ja/tai kyvytön käyttämään googlea. Ei, vaikka sinä oletkin. Vai meinaatko, että ne jenkkien yliopistojoukkueet lakkaavat olemasta, jos tarpeeksi monesti jankkaat tuota sinun ennakkoluuloasi? :D
No ei, vaan tarkoitin että eivät nämä vauvadaijut usko tai suostu tuota googlettamaan, vaan heidän mielestään urheilija on aina myös tyhmä-
Vierailija kirjoitti:
Vaikka noiden naisten elämät tuntuvat olevan pelkkää luksusta, mulle tulee tunne, ettei heillä ole kuitenkaan mitään omaa...
Naisille on vuosikausia tuputettu tätä myyttiä, että pitää pokata rikas, menestynyt mies. Mitäs sitten? Olet sen rikkaan, menestyneen miehen varjossa koko elämäsi, kodinhoitajana, seksipalveluiden tuottajana ja synnyttäjänä. Mitään omaa et tähän maailmaan saa aikaiseksi, paitsi ne puoliksi miehen kanssa tehdyt lapset. Korvaako rahakaan sitä, että joudut sysäämään oman minuuden, identiteetin ja tavoitteet kaikki syrjään vuosikausiksi? Voiko lopputulos olla mitään muuta kuin katkeruutta?
Jos maallinen mammona ja menestys on tärkeää, minusta naisen kannattaa ennemmin itse tavoitella niitä, kuin asettaa elämänsä tavoitteeksi olla jonkun vauraan miehen sidekick. Vaikka epäonnistuisi, niin on elämä sisältä paljon täydempää kuin jokin ulkoinen kulissi. Miesten kanssa voi sitten olla rakkauden, tai seksin takia, kun muuten seisoo ns. omilla jaloillaan.
Introverttina ja yksin viihtyvänä ei haittaisi, että mies olisi paljon poissa. Vastenmielisen miehen matkaan ei mistään hinnasta, hyvän miehen mukaan ilman avioehtoa tai ainakin 5 miljoonaa, jotta kattaisi uran loppumisen ja sen todennäköisyyden ettei välttämättä enää oman alan töitä saisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka noiden naisten elämät tuntuvat olevan pelkkää luksusta, mulle tulee tunne, ettei heillä ole kuitenkaan mitään omaa...
Naisille on vuosikausia tuputettu tätä myyttiä, että pitää pokata rikas, menestynyt mies. Mitäs sitten? Olet sen rikkaan, menestyneen miehen varjossa koko elämäsi, kodinhoitajana, seksipalveluiden tuottajana ja synnyttäjänä. Mitään omaa et tähän maailmaan saa aikaiseksi, paitsi ne puoliksi miehen kanssa tehdyt lapset. Korvaako rahakaan sitä, että joudut sysäämään oman minuuden, identiteetin ja tavoitteet kaikki syrjään vuosikausiksi? Voiko lopputulos olla mitään muuta kuin katkeruutta?
Jos maallinen mammona ja menestys on tärkeää, minusta naisen kannattaa ennemmin itse tavoitella niitä, kuin asettaa elämänsä tavoitteeksi olla jonkun vauraan miehen sidekick. Vaikka epäonnistuisi, niin on elämä sisältä paljon täydempää kuin jokin ulkoinen kulissi. Miesten kanssa voi sitten olla rakkauden, tai seksin takia, kun muuten seisoo ns. omilla jaloillaan.
Nimenomaan! Ja vaikka eläisit millaisessa yltäkylläisyydessä tahansa, olisit kuitenkin toisen armoilla, koska et itse ansaitsisi omia rahojasi.
Löhes joka nainen tekisi itsensä maksulliseksi jos saa moljoonia pelkästään pyllistämällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi jokseenkin noloa mennä pyytämään mieheltä, että annatko rahaa sun synttärilahjaan:D Ja vaikkei juuri näin tapahtuisikaan, tulisi luultavasti sellainen lapsenomainen fiilis ilman itse ansaittua rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Oli runsaampi ja sisältörikkaampi elämä, kuin tällä hetkellä. Lähtisin heti, kun mahdollista. Mikäänhän ei estäisi etsimästä työtä jenkeistä. Mies olisi ottelumatkoilla, joten aikaa muuhunkin, kuin kotoiluun olisi runsaasti.
Niin ne lapset?
Liekö tuo taloudellinen epäsuhta syynä siihen, että moni julkisuudessa pyörinyt kiekkoilija tuntuu suhtautuvan siippaansa väheksyen.
Riippuu pelaajasta...Rakkaudesta ilmaiseksi, mutta kyllä huolehtisin siitä että omalle tilille kertyisi jostain tuloja...Ja kaapillinen Hermes laukkuja niin niitä voisi sitten myydä eron sattuessa...:)