Mistä hinnasta lähtisit lätkävaimoksi Jenkkeihin?
Olisit siis ainoastaan kotiäitinä ilman omaa työtä ja kaikki käytössäsi olevat varat tulisivat mieheltäsi.
Kommentit (110)
Ehkä lähtisin miljoonasta dollarista neljäksi vuodeksi, jos eläisimme platonisessa suhteessa. Muuten en uskaltaisi, sillä kohdalleni olisi saattanut osua mies, joka dippaa nakkiaan joka koloon.
En tiedä. Oman uran saisi heittää lopullisesti pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli runsaampi ja sisältörikkaampi elämä, kuin tällä hetkellä. Lähtisin heti, kun mahdollista. Mikäänhän ei estäisi etsimästä työtä jenkeistä. Mies olisi ottelumatkoilla, joten aikaa muuhunkin, kuin kotoiluun olisi runsaasti.
Siis pointtina tässä olisi se, että sitoutuisit olemaan kotona ja omistautumaan miehelle ja lapsille.
Ap
Ei lätkävaimous tuota tarkoita. Siellä on rouvilla palkatut lastenhoitajat, kodinhoitajat, puutarhurit jne. jne. Ei todellakaan tarvitse omistautua lapsille ja miehelle.
Voisin lähteä joksikin noista. Saisin palkkaa ja voisin nostaa kytkintä koska tahdon.
Täysi ylläpito (myös omaa rahaa tilille) ja miljoonan eroraha, mutta diiliin ei kuulu lapsia.
No mistä tahansa hinnasta . Jokainen saa valita puolisonsa, ei sinne kukaan pakota kuten ei pakota ottaan tiettyä puolisoakaan
Ei sellaista hintaa taida olla. En pidä vieraista ihmisistä, joten alkoholisoituisin siellä yksinäisessä linnassa aika mopeasti.
Jos parkymppisenä rakastuisi ja lähtisi miehen mukaan maailmalle, niin siinähän menettäsisi luultavasti koko oman työuran tulot + eläketulot
Eli miehen pitäisi luvata minulle hyvät "tulot" kuukausittain (enkä joku 50 000€ olisi edustusvaimolle sopiva)
Lisäksi joku n 3-5 miljoonan kertakorvaus mahdollisen eron tapahtuessa, niin saisi rakennettua itselleeen uuden elämän
Ei lätkävaimoksi, mutta muuten puolison mukana jenkkeihin lähdöstä olen kieltäytynyt. Ajatus, että mun olisi pitänyt olla siellä tekemättä mitään järkevää oli sietämätön. Mies olisi siis saanut työkomennuksen kahdeksi vuodeksi. Työkaverinsa sitten lähti ja ylläri, ero tuli. Ratkaisu oli omasta puolestani oikea, olen saanut rakennettua hyvän uran, en usko että olisin tässä jos nuo pari vuotta olisin hukannut muualla asumiseen. Ja naimisissakin ollaan edelleen, eikä mieskään ole harmitellut jälkikäteen ettei lähtenyt.
Nuo lätkävaimot ovat hyvin nuoria. Eli menetät työvuosia, jotka kostautuvat myöhemmin. Toki aina voi tehdä liudan lapsia, mutta käytännössä hoidat niitä yksin (joo joo, hoitajia yms. palkattua apua tietysti). Ja kaikkein pahin. voit joutua muuttamaan ja aloittamaan elämäsi alusta vaikka kuinka monta kertaa. Miehen uran loputtua huomaat, että koko nuoruus meni miehen (ja lasten) ehdoilla ja olet riippuvainen miehestä. Jos tulee ero, aloitat ihan tyhjästä.
Mä en ihan hiffaa tota puille paljaille jäämistä. Siis eikö nää vaimot saa jotain käyttörahaa joka kuukausi. Helenallakin sanottiin jossain olevan kuukausimenot kymmeniä tuhansia dollareita. Eikö noista avioliiton aikana kuukaudessa saatavista käyttörahoista vois pistää osan jemmaan. Sitten ei olisi puilla paljailla jos ero tulisi. Vai miten tuo menee?
Luojan kiitos mulla ja miehelläni on suurinpiirtein yhtä hyvät tulot. Ei tarvitse miettiä tällaisia. Pieni siivu joka kuussa sivuun ikään kuin pahan päivän varalle. Pitäis olla itsestäänselvyys.
Työetuihin kuuluu silikonit, rasvaimut ja muut ehostukset. Käyttörahaa 10000€/kk.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ihan hiffaa tota puille paljaille jäämistä. Siis eikö nää vaimot saa jotain käyttörahaa joka kuukausi. Helenallakin sanottiin jossain olevan kuukausimenot kymmeniä tuhansia dollareita. Eikö noista avioliiton aikana kuukaudessa saatavista käyttörahoista vois pistää osan jemmaan. Sitten ei olisi puilla paljailla jos ero tulisi. Vai miten tuo menee?
Luojan kiitos mulla ja miehelläni on suurinpiirtein yhtä hyvät tulot. Ei tarvitse miettiä tällaisia. Pieni siivu joka kuussa sivuun ikään kuin pahan päivän varalle. Pitäis olla itsestäänselvyys.
Ongelman ydin lienee siinä, että miljoonia vuodessa tienaavan lätkänpelaajan vaimon kulutuskäyttäytyminen mukailee miehen kulutuskäyttäytymistä. Jos mies laittaa rahaa palamaan vaikkapa autoihin jne., kuilu on melkoinen, jos vaimo yrittää säästää samalla saamistaan "taskurahoista" pahan päivän varalle.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka noiden naisten elämät tuntuvat olevan pelkkää luksusta, mulle tulee tunne, ettei heillä ole kuitenkaan mitään omaa...
Nämä tuskin onneksi itse osaa ajatella noin monimutkaisia
Menisin ilmaiseksi naimisiin vaikka Mikko Koivun kanssa. Pelasi lätkää tai ei.
Vopi olla että Mikkoa ei kiinnosta koska olen kohta 60 mies mutta ainoa vaatimukseni on että ei avioehtoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelman ydin lienee siinä, että miljoonia vuodessa tienaavan lätkänpelaajan vaimon kulutuskäyttäytyminen mukailee miehen kulutuskäyttäytymistä. Jos mies laittaa rahaa palamaan vaikkapa autoihin jne., kuilu on melkoinen, jos vaimo yrittää säästää samalla saamistaan "taskurahoista" pahan päivän varalle.
Pikkuisen omaa älliä. Se kostautuu helposti jos ihminen ei seiso yhtään omilla jaloillaan. Tuossa on vielä äärimmäisen hyvät avaimet itsenäiseen elämään jos tavallaan on töissä miljonäärillä. Toista niillä naisilla joilla on se kiltti mies jolla ei ole mitään omaisuutta. Mies juo naisenkin tienaamat rahat.
Vierailija kirjoitti:
Hieno talo, rahaa, haluamasi rinta- ja huulitäytteet, famea. Miksi ei?
Erossa joutuisit palauttamaan nuo täytteet tulevalle eksällesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on pikkupakko. Johan sille lätkäpelaajalle nauraa kaikki, jos vaimo on nukkavieru, meikkaamaton ja lompsii joka paikkaan samoissa lenkkareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno talo, rahaa, haluamasi rinta- ja huulitäytteet, famea. Miksi ei?
Erossa joutuisit palauttamaan nuo täytteet tulevalle eksällesi.
Tyyliin 3 päivää aikaa poistua siitä kartanosta, pitää jättää keittiön pöydällä kämpän ja caddy escaladen avaimet, huulitäytteet ja silkoni implantit. Sekä rinnakkais amex.
Karmea kohtalo.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm, olisi ehkä hieman noloa pyytää aviomieheltä rahaa. Vähän niin lapsi isältään viikkorahaa.
Eihän siinä tarvitse pyytää puolisolta rahaa kun käytössä on rinnakkaisluottokortti.
Vierailija kirjoitti:
Mammat valehtelee niin, että korvat heiluu :D Tasan varmasti lähtisivät hetkeäkään harkitsematta, jos taattaisiin lätkävaimon elintaso ilman peljoa tyhjänpäälle jäämisestä ja eron tullenkin saisi kouraan pari miljoonaa. Ainut syy, miksi eivät jo ole lätkävaimoja, on se, ettei kukaan lätkänpelaaja ole huolinut.
Ja turha väittää vastaa, koska tuo on faktaa.
Vieraaseen maahan, vieraaseen kulttuuriin, eroon ystävistä ja suvusta, mies jatkuvasti pois kotoa, yllätysmuutto päivän varoajalla uuteen kaupunkiin. Kauheastipa kiinnostaa.
Miljoona USD per vuosi ja täysi ylläpito