Kokeeko kukaan saaneensa tällä palstalla pyörimisestä mitään hyvää elämäänsä?
Uutta tietoa, parempaa mielialaa, vertaistukea? Luulis että tämä ei varsinaisesti tee hyvää kenellekään.
Kommentit (122)
Välillä nämä jutut naurattaa.
Ja on hyvä pysyä kartalla suomalaisten mielenmaisemasta, että tietää missä yhteiskunnassa mennään.
En. Tämä on jonkinlainen addiktio, myös sikäli, että tästä tulee lopulta kuitenkin vain huonompi olo.
Estää aivoja ajattelemasta liikaa mikä on tarkoituskin.
Vierailija kirjoitti:
Ja on hyvä pysyä kartalla suomalaisten mielenmaisemasta, että tietää missä yhteiskunnassa mennään.
En suostu uskomaan, että tämä palsta on läpileikkaus suomalaisten mielenmaisemasta. Jos on, niin mehän ollaan ihan imbesillejä.
Minä saan kokea olevani hyvä ihminen. Ei aina siltä tunnu, mutta kun täällä käy, olo muuttuu. Olen älykäs, keskustelutaitoinen, menestynyt, empaattinen ja saavuttanut elämässäni enemmän kuin enemmistö. Samaa tunnetta ei saa ihan joka paikasta, mutta tämä palsta ei petä koskaan.
En mitään hyvää. Ainoastaan vasta nyt , tai korona aika, tajunnut miten hullua väkeä Suomessa asuu. Mä olen järkyttynyt ihmisten ajatusmaailmasta, täynnä luusereita ja foliohattuja.
Mielestäni hätätilanteissa tai epäselvissä asioissa täällä keskustellaan joskus asiastakin. Mutta nimittelijät ja haukkujat pääsevät muihin keskusteluihin, roikkuvat hihassa. Eivät kuitenkaan sano mielipidettään kunnolla, keskittyvät siis roikkumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suostu uskomaan, että tämä palsta on läpileikkaus suomalaisten mielenmaisemasta. Jos on, niin mehän ollaan ihan imbesillejä.
Joo, aika karu ajatus.
sama
Olen oppinut ymmärtämään vastin omaa tahtoaan ilman parisuhdetta jääneitä miehiä. Säälin heitä syvästi ja mietin vain, miten heitä olisi mahdollista lohduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä saan kokea olevani hyvä ihminen. Ei aina siltä tunnu, mutta kun täällä käy, olo muuttuu. Olen älykäs, keskustelutaitoinen, menestynyt, empaattinen ja saavuttanut elämässäni enemmän kuin enemmistö. Samaa tunnetta ei saa ihan joka paikasta, mutta tämä palsta ei petä koskaan.
Vauvapalstalta pitää hakea omanarvontuntoa, voi jestas. :D
EI varsinaisesti hyvää, mutta tuleepa ainakin kirjoitettua ja kommunikoitua. TIetenkään ene iettäisi täällä aikaa, jos irl olisi enemmän sosiaalisia kontakteja ja syvällisempää keskustelua, kuin asiakaspalvelufraaseja.
Notkuin täällä, niin unohdin tupakoinnin muutaman vuorokauden ajaksi. Tupakointi on vähentynyt lähes olemattomaksi ja ehkä se lopettaminen vielä joskus onnistuu. En koe vauvalla notkumista pahaksi, jos jättää menemättä tupakalle, kun lukee vauvapalstaa.
Joskus saa hyviä vinkkejä tehdä asioita hieman toisin. Veraistuki on myös ajoittain ihan hyvää. Huumoriakin löytyy kun osaa ottaa asiat oikein.
Jätän mainitsematta huonot puolet, niitä tuodaan ihan liikaa julki nykyään.
Voi kun olisikin joku järkevä keskustelupalsta. Etätöissä varsinkin olisi kiva keskustella joskus, mutta täällä tuntuu olevan vain mt-potilaita, ja jos joskus vahingossa on hyvä keskustelu niin se poistetaan ilman syytä.
Täällä tulee päänsärky aina 5 minuutin jälkeen kun on. Todella tyhmää sakkia
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko että täältä saa kovinkaan todenmukaista koko kansan läpileikkaavaa kuvaan. Täällähän on yliedustettuina mm. trollit ja hommapersut.
Olen saanut lukea paljon ihania tarinoita punatukkaisista naisista, harmi että nuo aloitukset usein poistuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko että täältä saa kovinkaan todenmukaista koko kansan läpileikkaavaa kuvaan. Täällähän on yliedustettuina mm. trollit ja hommapersut.
En ainakaan oikeassa elämässä onneksi ole kohdannut vastaavia. Olisko sitten että täällä uskaltavat vaan huudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstalta pitää hakea omanarvontuntoa, voi jestas. :D
Tulee hakemattakin. Kun lukee jonkun itkua että yhyy, työkkäri kiusaa jne niin oikeasti tuntee olevansa menestynyt. Noi incelit näyttää, miten paskoja miehiä onkaan, ja tajuaa olla onnellinen omasta.
Joo, osaan arvostaa miestäni ja suhdettani kun lueskelen täältä millaisten porsaiden kanssa osa naisista on pariutunut.