Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokeeko kukaan saaneensa tällä palstalla pyörimisestä mitään hyvää elämäänsä?

Vierailija
10.08.2023 |

Uutta tietoa, parempaa mielialaa, vertaistukea? Luulis että tämä ei varsinaisesti tee hyvää kenellekään.

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT, mutta olisi kiinnostava tietää, miksi Sanoma haluaa pitää tämän palstan näin huonolaatuisena. Ottaen huomioon, että tää on yksi vilkkaimpia anonyymejä yleiskeskustelupalstoja, on sääli että täällä ei kehnon ylläpidon takia pysty varsinaisesti keskustelemaan.

Oletan että syynä on pätevien ihmismoderaattorien palkkakustannukset, mutta kustannuksista huolimatta olisi jopa isänmaallinen teko näinä kahtiajaon aikoina, että olisi kansan kokoava palsta, jossa kannustettaisiin asialliseen keskusteluun.

Ja asiallisella en tarkoita sen kummempaa kuin että solvaukset ja suoranaiset valheet sekä konemainen spämmi poistettaisiin, ja edellytettäisiin että esitetyt väitteet perustellaan, eikä poistettaisi keskusteluja arpomalla.

HS väittää olevansa huolissaan kahtiajaosta, mutta lietsoo sitä laaduttomalla keskustelupalstallaan.

Mikään tolkullinen määrä käsin moderointia ei voi siivota sellaista määrää suoranaista törkyä kuin tänne tunkenut hommaväki saa suollettua. Heille kun sellainen keskustelu on ilmeisesti ihan normaalia. Ensin palsta meni yöksi kiinni ja sitten alkoivat kokonaiset ketjut poistua. Jossain vaiheessa kommenttien poistuminen oli niin silmiinpistävää, että kommenttien numerointi muutettiin juoksevaksi siten, että poistetun jälkeen tulevat saivat uuden pienemmän numeron. Toinen käytösongelmainen ryhmä ovat miesasiamiehet, jotka tulivat hieman hommalaisten jälkeen. Ilmeisesti nämä ihmiset ovat jotain traumatapauksia tai alkoholiongelmaisia, kun menneet puuhat eivät muistu mieleen, mutta minulla on aivan selvä käsitys siitä, mitä mammafoorumille on tapahtunut.

Vierailija
122/122 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ystäviä. Tämän palstan kautta olen saanut tietää, minkälaisista asioista naiset yleensä keskustelevat/ovat kiinnostuneita. No nykyään on kyllä työkavereita, mutta olen ollut pitkät ajat pelkästään kotona työttömänä ja sairaseläkkeellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla