Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kokeeko kukaan saaneensa tällä palstalla pyörimisestä mitään hyvää elämäänsä?
10.08.2023 |
Uutta tietoa, parempaa mielialaa, vertaistukea? Luulis että tämä ei varsinaisesti tee hyvää kenellekään.
Kommentit (122)
Minulla ei ole ystäviä. Tämän palstan kautta olen saanut tietää, minkälaisista asioista naiset yleensä keskustelevat/ovat kiinnostuneita. No nykyään on kyllä työkavereita, mutta olen ollut pitkät ajat pelkästään kotona työttömänä ja sairaseläkkeellä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mikään tolkullinen määrä käsin moderointia ei voi siivota sellaista määrää suoranaista törkyä kuin tänne tunkenut hommaväki saa suollettua. Heille kun sellainen keskustelu on ilmeisesti ihan normaalia. Ensin palsta meni yöksi kiinni ja sitten alkoivat kokonaiset ketjut poistua. Jossain vaiheessa kommenttien poistuminen oli niin silmiinpistävää, että kommenttien numerointi muutettiin juoksevaksi siten, että poistetun jälkeen tulevat saivat uuden pienemmän numeron. Toinen käytösongelmainen ryhmä ovat miesasiamiehet, jotka tulivat hieman hommalaisten jälkeen. Ilmeisesti nämä ihmiset ovat jotain traumatapauksia tai alkoholiongelmaisia, kun menneet puuhat eivät muistu mieleen, mutta minulla on aivan selvä käsitys siitä, mitä mammafoorumille on tapahtunut.