Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syökö muka jotkut aikuiset oikeasti välipaloja? :D

Vierailija
10.08.2023 |

Syökö muka jotkut aikuiset oikeasti välipaloja? :D Nehän on tarkoitettu lapsille ei kai kukaan aikuinen oikeasti?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit syö eikä laske niitä ees päiväkaloreihin. Sit syytetään geenejä tms läskeistä. Läskit pitää noita välipaloja vielä välttämättöminä :D Liikunta ei tule kysymykseenkään. 

No itse asiassa mä syön vain kerran päivässä, joskus harvoin kaksi. Mun ylipaino johtuu ihan kaljan kittaamisesta, siitä tulee melkoisesti kaloreita.

Vierailija
22/30 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla syödään kaksi kertaa päivässä, kuukaudessa rahaa saa yhdellä ihmisellä kulua korkeintaan 150 euroa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tai jälkeen treenin yleensä välipala. Äsken tulin lenkiltä ja päivällinen on klo 17 aikaan, joten nyt välipalaa.

Vierailija
24/30 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

juon yleensä kaljan jos on nälkä, ei viitsi koko ajan syödä kun lihoo

Vierailija
25/30 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hei, aikuisilla ei todellakaan ole karkkipäivää, pehmoleluja, eiväthän he pieri (lapsellistahan sellainen) eivätkä töppäile (koska kaikki on jo opittu).

Aikuiset eivät syö välipaloja, vaan heillä on jokaiselle syömiselle nimi, kuten omena, porkkana, banaani, jogurtti, rahka, leipä tms. Sivisty vähän.

Vierailija
26/30 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syö. Urheilijatkin elävät av-mamma tyyliin ja ahtavat kupuunsa vain yhden jättiaterian päivässä. 

Vierailija
27/30 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksen aloittaja kuulostaa ihan mun kaverilta joka on seonnut ravitsemusoppeihi. Sillä on varmaan 100 ebookkia ja videoita kaikesta ravitsemuksesta. JOtenkin säälittävää. . mutta kun ei ole muuta sisältöä elämässä niin mikäs siinä sitten.. oletko tälläinen AP?

Vierailija
28/30 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kyllä useammankin välipalan. Aamukahvi herättyä klo 6. Väipala klo 10, seuraava väipala ehkä klo 14-15, päivällinen klo 18-19 välillä. Joskus vielä jotain pientä klo 22.

Vierailija
29/30 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön kyllä useammankin välipalan. Aamukahvi herättyä klo 6. Väipala klo 10, seuraava väipala ehkä klo 14-15, päivällinen klo 18-19 välillä. Joskus vielä jotain pientä klo 22.

väipala=välipala.

sama

Vierailija
30/30 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon normaalipainoinen ja syön. Hedelmiä, pähkinöitä ja jugurttia välipaloina.