Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverille kanssa

Vierailija
10.08.2023 |

Sattui ihmejuttu. Minulla oli mieskaveri käymässä lomalla toiselta puolelta Suomea. Asui omakotitaloni vinttihuoneessa. Oltiin muutama päivä sitten viihteellä, mutta lähdin kotiin, kun ei lykästänyt. Kaverilla oli sutinaa tiedossa ja kuvittelin hänen viettävän yönsä muualla. Joskus puolenyön jälkeen hän soitti, ettei se nainen voi viedä häntä asuntoonsa, voimmeko tulla teille? Sanoin, että kyllä siellä yläkerrassa sopii kutea. Oli yllätys kun tulivat taksilla niin siinä oli sen naisen ystävätär mukana. Se ystävätär jäi seurakseni alakertaan ja ylhäältä kuuluneet äänet kiihottivat meitä niin, että mekin päädyimme yhdessä sänkyyn. Tilasimme naisille taksin ja he lähtivät nukkumaan koteihinsa. Sovimme sitä ennen tapaavamme uudestaan samassa paikassa. Kun olimme sitten siellä, kävi niin siinä yhdessä jutellessamme, että naiset halusivatkin vaihtaa meitä miehiä päittäin. Ja niin sitten meillä olikin uudet parit. Tulimme meille jo hyvissä ajoin ja jatkoimme iltaa olohuoneessamme. Kun olimme jo hyviä tuttuja toisillemme, niin eka kierros oltiinkin yhdessä olohuoneessa. Naiset totesivat, ettei se vaihtaen parantunut ja niin toinen kierros oltiinkin sitten omissa makuuhuoneissa niin kuin ekana yönä. Kaveri lähti kotiinsa takaisin, eikä puhelinnumeroita ole kuulemma käytetty. Minulla on vielä yhteydenpitoa tämän yllätysvieraan kanssa, saa nähdä tuleeko tästä jotain. Terveisiä Virpille, Eilalle ja Makelle (nimet ehkä muutettu).

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli et osannut panna sitä toista ja toinen oli kohteliaasti hiljaa  sitko orgasmit hoideltua edes niille vätys?

Vierailija
2/4 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdella ensimmäisellä tapaamisella kumpikaan nainen ei saanut orkkua kanssani. Kyllä tämä eka saa nyt jo joka kerta kun ollaan, joskus useammankin aina muutaman minuutin välein. Minulla on kokemusta vain noin 25 naisesta ja erittäin harva on saanut orkun ensimmäisessä yhdynnässä. Kun heistä useimmat saavat sitten myöhemmin, en nyt ota kovin itseeni, vaikka se ei aina tapahdukaan ekassa yhdynnässä. En ole niitä miehiä, jotka näkevät naisen nenästä, mikä tämän sytyttää niin, että saa orkun. Minun pitää tutustua hieman paremmin ja saada naisen luottamus, kyllä se sitten siitä paranee kerta kerralta. Jotkut ovat saaneet vasta kymmenennen tapaamisen jälkeenkin ja muuttuneet sitten todellisiksi villikissoiksi. Näin minulla, muista miehistä en tiedä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset vulvat eli pillut naisilla oli? Ajellut vai luomusti karvalliset? Näkyivätkö sisemmät huulet esillä - nyt kun pääsit tutkimaan molemmat!

Vierailija
4/4 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat normaaleja naisia, toinen kokonaan ajeltu, sillä ekalla kiitorata. Olivat myös normaaleja, eli ei kieltä ekalla kerralla, niinpä sen posliinin häpyhuulista ei ole mittaustuloksia. Tällä kiitoratanaisella jonka kanssa olen ollut yli 10 kertaa on 3-4 cm leveät pikku perhoshäpyhuulet, joita on kiva imeskellä, usko pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi