FARMI official 2023/2024, kausi 5.
Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.
Iltasanomat 10.8.2023:
"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.
Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.
Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4137)
Miina on herkkä taitelija. Häntä on haluttaessa helppo projisoida. Hävetkää kaikki, jotka juonittelitte Miinan selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yksi ihminen voi ketään ohjelmasta häätää vaikka kuinka olisi negaatioita tätäkohtaan. Tuotanto käsittelee asiat puolueettomasti. Kaikkihan Miinukan pois halusivat kun käytöksensä oli aikuiselle ihmiselle sopimatonta tai lie vaikka vetänyt lehmää turpaan kun se oli inhoamaansa lännenkarjaa.
Juuri näin. Sen verran olen olen ollut tuotantoyhtiöiden kanssa tekemisissä, että tiedän, ettei mistään realitystä poisteta ketään ennen kuin on aivan pakko. On täytynyt tapahtua jotakin niin kestämätöntä, että on ollut pakko todeta että tämä henkilö ei voi enää jatkaa tuotannossa.
Linnea mennyt varmaan itkemään tuotannolle uhkauksiaan, joko Miina lähtee tai hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miina poistui/poistettiin kesken jakson, jolloin hän oli torpparina. Olisikohan Miina nimennyt Linnean kaksintaiteluun ja olikohan Linnea joutunut lähtemään kotiin?
Niin. Saahan erittäin vahvasti kilpailuhenkinen ihminen toisen pois noinkin.
Ai hyvää päivää sentään 😂 kaikkea se vilkas mielikuvitus teettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miina poistui/poistettiin kesken jakson, jolloin hän oli torpparina. Olisikohan Miina nimennyt Linnean kaksintaiteluun ja olikohan Linnea joutunut lähtemään kotiin?
Niin. Saahan erittäin vahvasti kilpailuhenkinen ihminen toisen pois noinkin.
Ai hyvää päivää sentään 😂 kaikkea se vilkas mielikuvitus teettää.
Niinpä hyvää päivää. Vornasen mielikuvitksissa 18v.tytöille kustantaa viinaa ravintolassa..jatko män vituiksi.. Kaikkea se ukkomiehellä teettää. Ole kanssasi samaa mieltä.
Miina on arvostettu taiteija ja karismaattinen henkilö. Olen tutustunut hänen teoksiinsa. Oli suuri järkytys, että hän ei enää jatka "Farmissa". Ohjelma ei ole enää jatkossa katselemisen arvoinen.
taitaa tuon ohjelman tuotantotiimi olla kiusankappaleita, ja epäpäteviä! EIHÄN misäsän kilpailussa mennä niin että jos jollekin tulee pakottava tarve häipyä kotiin, hän menee häätökisaan ja voitettuaan, LAHJOITTAA voittonsa tuoman immuniteetin IHAN KENELLE ITSE HALUAA, vastoin pelin sääntöjä! Se ei ole enää rehellistä kilpailua! Koko muu porukka olisi voinut haluta häätää sen ulos seuraavana, joka sai nyt immuniteetin (eli pääsi torppariksi) ja sai määräysvallan seuraavan häätöön, koko peli menetti kaiken uskottavuuden, ja meni sekaisin tuon yhden väärämielisen juonenkäänteen takia!
Jos haluaa lopettaa kesken, ei siitä pidä saada vapautta määrätä kuka jää tilalleen, ja saa etuja joita ei itse ottanutkaan. Molemmat olsii pitänyt lähettää kotiin, tai ainoastaan olisi pitänyt antaa se kakaistaisetlun voitto sitten sille jota vastaan kilpaili kaksintaistelussa!!! Mutta ei muille.
Katoin suu auki että mitä ihmettä. Miksei juontaja puuttunut ja estänyt!!
VAADIN vastauksen tuotantotiimiltä. Pitäähän teillä rehelliset säännöt ol ajoita noudatetaan, eikä oikaista!
OLIKO paikka "TURVALLINEN TILA" MIINALLE!?? Vaadin katsojana vastauksen tuontannolta!
Miina otti palkatonta lomaa, teki sopimuksen teidän kanssa, joka SITOO myös TUOTANTOA. Jos tekee rikkeen, tai ei ymmärrä jotain nuorison sääntöä, siitä pitää ensin puhua hänelle, että jos ei tee muutosta tyylissä, hänet lähetetään kotiin, SOPIMUKSEN mukaan, jos se on paperille sovittu!
Kaikki muu on harhaanjohtamuista, ja toiselle pelaajalle periksi antaista, jos ei Miinan tyyli miellytä! Taisi joku erikoinen herkkä lumihiukkanen suutahtaa Miinan tyylistä! Sanoiko Miina suoraan sille jotain ja meni herrkis valittamaan että joko hän tai mä lähen. Tuotannon olisi pitäy sanoe että no lähe!
Miina , palkkaa lakimies, ja vaaadi korvauksia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yksi ihminen voi ketään ohjelmasta häätää vaikka kuinka olisi negaatioita tätäkohtaan. Tuotanto käsittelee asiat puolueettomasti. Kaikkihan Miinukan pois halusivat kun käytöksensä oli aikuiselle ihmiselle sopimatonta tai lie vaikka vetänyt lehmää turpaan kun se oli inhoamaansa lännenkarjaa.
Juuri näin. Sen verran olen olen ollut tuotantoyhtiöiden kanssa tekemisissä, että tiedän, ettei mistään realitystä poisteta ketään ennen kuin on aivan pakko. On täytynyt tapahtua jotakin niin kestämätöntä, että on ollut pakko todeta että tämä henkilö ei voi enää jatkaa tuotannossa.
Linnea mennyt varmaan itkemään tuotannolle uhkauksiaan, joko Miina lähtee tai hän.
Jos näin olisi käynyt, niin tuotantoyhtiö olisi sanonut Linnealle, että hyvä, lähde vaan. Tuotantoyhtiö ajattelee katsojalukuja, eikä anna kenenkään yksittäisen kisaajan määrätä mitä tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BULL S***T! Big Brotherista heitettiin pellolle millon mistäkin! Muka "juonittelusta", sipattamisesta"; yms. Se yks opettaja syytti miestä raisg---sta vaikka oli kaatokännissä ITSE alotteellinen, mut ei vaan muistanu!! Menikö jopa oikeuteen se jupakka. Muistan vieläkin sen akan! Sorina tai joku! Syytti VÄÄRIN sitä nuorta miestä raisg-- kun häpesi silmät päästä kun kaikki tuli telkkarista ulos, ja opettajatar menetti maineensa oppilaidensa ja heidän vanhempien edessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BULL S***T! Big Brotherista heitettiin pellolle millon mistäkin! Muka "juonittelusta", sipattamisesta"; yms. Se yks opettaja syytti miestä raisg---sta vaikka oli kaatokännissä ITSE alotteellinen
Höpö höpö! Bb ssä ei turhia syytöksiä pystytä tekemään kun kamerat käy 24/
Yksi talon kosteista juhlailloista johti poliisitutkintaan ja asukkaan häätämiseen talosta, kun tuolloin 25-vuotias baarimikko Mika Sivén kiskoi sammuneelta kanssakilpailijaltaan, 30-vuotiaalta Sorella Johanssonilta vaatteita pois.
Big Brother -kilpailija Mika mietteliäänä.MTV3
Poliisin aloittaman esitutkinnan vuoksi Mika poistettiin ohjelmasta. Espoon kihlakunnansyyttäjä syytti Mikaa seksuaalisesta hyväksikäytöstä maaliskuussa 2007 ja oikeus päätti BB-kilpailijan syyllistyneen seksuaaliseen hyväksikäyttöön.
Vierailija kirjoitti:
OLIKO paikka "TURVALLINEN TILA" MIINALLE!?? Vaadin katsojana vastauksen tuontannolta!
Miina otti palkatonta lomaa, teki sopimuksen teidän kanssa, joka SITOO myös TUOTANTOA. Jos tekee rikkeen, tai ei ymmärrä jotain nuorison sääntöä, siitä pitää ensin puhua hänelle, että jos ei tee muutosta tyylissä, hänet lähetetään kotiin, SOPIMUKSEN mukaan, jos se on paperille sovittu!
Kaikki muu on harhaanjohtamuista, ja toiselle pelaajalle periksi antaista, jos ei Miinan tyyli miellytä! Taisi joku erikoinen herkkä lumihiukkanen suutahtaa Miinan tyylistä! Sanoiko Miina suoraan sille jotain ja meni herrkis valittamaan että joko hän tai mä lähen. Tuotannon olisi pitäy sanoe että no lähe!
Ai, 72 vee otti palkatonta lomaa vaikkei ole palkkaa nauttinut koskaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan tuonne ilmaiseksi lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no eihän maatalon emäntä palkkaa saa muutakun on oma tilan pyörittäjä tai mitä lie.
Miina on ilmoittanut, että ei ole omasta halustaan farmilta lähtenyt.
Farmille kun otetaan lähes keskenkasvuisia, ne ei ymmärrä, miten on muutama kymmenen vuotta sitten eletty.
Miina elää aika pitkälle aikaa, jolloin kaikki tehtiin käsipelillä ja sanottiin reilusti, jos oli sanomista.
Eihän nuo pumpulissa kasvaneet kestä yhtään poikkinaista sanaa,
jolla ei aivan varmasti Miinakaan ole tahtonut kenellekään pahaa.
BB-Mika keissisitä
noinhan ne uutisoi sen, mutta totuus oli ihan muuta. Katsoin koko sen ohjelman, kun se kii**assa oleva äm**mä kiehnäsi sitä nuorta miestä! Aivan päälle kävi! Sitten joi ittesä kaatokäänniin, vaati saada se**ksiä heti kameroiden edesä,VETI sen poikaparan väkisin sänkyyn yllensä, ja ilmeisesti tässä vaiheessa nukahti. Mika poika ei tiennyt sitä (tai tajunnut) yritti kosketella, mutta BB tuotanto keskeytti tässä vaiheessa. Syytteet oli täysin tekaistut ja KAIKKI sen näki, ainoastaan häveliäisyys opetajattaren menetetytsä maineesta koko koulunsa edessä esti totuuden sanomista. Sorellalle näytettiin tapahtumat seuraavana päivänä kun oli selvinnyt humalastaan, ja esittii hyveellistä nuorta impeä joka häpäisty. Esitti sit uhria vaikka oli päällekäyvä osapuoli ja kaikki sen näki. Ei mennyt oikein se jupakka, kansa hääti Sorellan välitömästi ulos talosta.
Suuri osa katsojista seurasi "Farmia" nimenomaan Miinan mukanaolon takia. Hän nosti ohjelman tasoa ja kiinnostavuutta. Moni halusi nähdä vanhanajan maalaiselämän toimintaa. Ohjelma olisi ollut tasokas ja katsojien mieleen, jos Miina olisi ollut mukana loppuun saakka. Miinan poistuminen/poistaminen loukkasi katsojia. "Farmin"-ohjelman loppujaksot ovat juonittelua, pelleilyä, pilailua, naureskelua jne. Ei sitä viitsi enää katsoa.
Miina on aito ihminen, nyt nämä muut pellet yrittää muuttaa Miinan luonnetta ja olemusta.
Miina oli tavallinen mummo ikäinen, joka ei varmasti aiheuta tarkoituksella kenellekään mielipahaa.
Tämä Miinan lähdön on yksin aiheuttanut Linnea, koska Miina on sanonut, että Linnea valehtelulla ja savustamalla aiheutti hänen lähdön farmilta.
Pelkäsikö Linnea Miinan voittoa, että hän ei kisassa pärjäisi Miinalle, ei olisi varmasti pärjännytkään.
Linneasta jäi ainakin erittäin paha maku.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän Linnean tavan ottaa Miinan käytös puheeksi kaikkien läsnäollessa. Koska myös jotkut muutkin olivat kokeneet, että ovat varuillaan Miinan kanssa ja ehkä sanoneet, että tästä pitäisi puhua. Hän siis puhui muidenkin kuin oman itsensä puolesta ja kaikki olivat yhdessä sillä hetkellä kuulolla. Eihän se ollut yksin Linnean mielipide. Toisaalta hänet kyllä jätettiin siihen yksin. Sekin oli outoa/lusmua, että kukaan muu ei uskaltanut avata suutaan. Ei puolesta eikä vastaan.
Jos Linnea olisi ottanut asian esille kahden kesken, mutta olisi kertonut, että muutkin ovat tätä mieltä olisi tavallaan taas silloin tehnyt väärin. Koska hän ei voinut puhua muiden suulla kun eivät olleet tilannetta kuulemassa ja näkemässä. Asia oli yhteinen, siksi yhdessä myös puhuttava. Keskustellaanhan pöydässä yhdessä muitakin asioita, joita pitää ottaa esille.
Tämä siis minun näkökantani.
Mutta ei ole minun näkökantani. Linnea olisi voinut mennä sinne, mihin Miina kielsi tulemasta, koska Linnea olisi vaan tehnyt toisille lisä hommia.
Olisi voinut Linnea sanoa, että mä tulen nyt ainakin katsomaan.
Sitäpaitsi, olen varma, joku vähän Linneaa fiksumpi, ei olisi ollut moksiskaan Miinan sanomisista,
eikä olisi ottanut muutamasta sanasta itseensä, joku muu olisi vaan vähän olkaansa kohottanut ja ajatellut, no se on niin tällä kertaa.
Mielestäni Linnea tiukkapipo, otti edes asiaa puheeksi, ei edes kehtaisi Miinan kanssa ottaa kahden puheeksi.
Miina huomaamattaan on sanonut mitä sanonut, mutta aivan varmasti ei ole pahalla sanonut.