FARMI official 2023/2024, kausi 5.
Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.
Iltasanomat 10.8.2023:
"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.
Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.
Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4137)
No minä vanha en käytä minkäänlaisia emoijeita. Eikä moni muukaan, uskoakseni.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹Tässä ruusuja ihanalle Miinalle terveisin 6 uokkalaiset. Oot rakas. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
"Äkkijyrkkä kritisoi tuotannon päätöstä poistaa hänet sarjasta.
- Ilmoitus oli tökerö ja suoraviivainen, ilman selityksiä tai muutakaan tutkimista. Mahdollisimman loukkaavalla tavalla, ilman hyvästejä, ilman ystävällisyyttä. Asiallisuutta!
Äkkijyrkkä kritisoi Farmi Suomi -ohjelmaa siitä, että ohjelmassa alettiin punoa juonia ja valehtelemaan selän takana.
- Aina on otettava joku silmätikuksi ja hivuttaen teurastetaan. Kuka milloinkin voi joutua sen kohteeksi. En ole naisiin menevä ja voin itseäni puolustaessa olla jopa tyly, kun joku lähestyminen menee henkilökohtaisen rajan yli. Tällaiseen puoleen tuotanto ei antanut rauhaa, minut vaan poistettiin. Pelättiin myös itsestään selvää voittoa.
Äkkijyrkkä olisi halunnut pudota kaksinkamppailussa, kuten muutkin kilpailijat. Hän olisi myös halunnut mahdollisuuden hyvästellä muut kilpailijat ja valita seuraavan torpparin.
- Sitä ei minulle suotu. Minua ei kutsuttu loppukaronkkaan eikä mihinkään sen jälkeen, Äkkijyrkkä kertoo harmistuneena."
"Äkkijyrkkä ei suosittelisi ohjelmaan lähtemistä, mikäli taustalla on traumaattisia kokemuksia.
- Kaikenlainen juoniminen ja muunnettu totuus on pelin henki. Tuotannon puolelta sinne laitetaan mahdollisimman erilaisista lähtökohdista tulevia ihmisiä, että ristiriitoja ja näkemyseroja on varmasti tiedossa. Siinä suorasanaiset eri sukupolven ajatukset ja näkemykset helposti kärjistyvät ja väärinymmärtämisen mahdollisuus tiivistyy, Äkkijyrkkä sanoo."
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/912518fc-6fd8-48df-854f-869f933…
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan lähtisi syyttämään Linneaa tuosta, koska jos katsoitte kaikkien reaktiot kun tuli ilmoitus, että Miina on lähtenyt niin ei kukaan siellä voivotellut tai ollut siitä pahoillaan. Tämä vähän viittaa siihen, että Miina tehnyt jotain sellaista ettei paljon sympatioita herunut kun heitettiin pihalle.
No tietenkin tuotanto on leikannut ohjelman niin, että saavat Miinan poiston näyttämään oikeutetulta, hehän sen päätöksen tekivät.
Vierailija kirjoitti:
"Äkkijyrkkä kritisoi tuotannon päätöstä poistaa hänet sarjasta.
- Ilmoitus oli tökerö ja suoraviivainen, ilman selityksiä tai muutakaan tutkimista. Mahdollisimman loukkaavalla tavalla, ilman hyvästejä, ilman ystävällisyyttä. Asiallisuutta!
Äkkijyrkkä kritisoi Farmi Suomi -ohjelmaa siitä, että ohjelmassa alettiin punoa juonia ja valehtelemaan selän takana.
- Aina on otettava joku silmätikuksi ja hivuttaen teurastetaan. Kuka milloinkin voi joutua sen kohteeksi. En ole naisiin menevä ja voin itseäni puolustaessa olla jopa tyly, kun joku lähestyminen menee henkilökohtaisen rajan yli. Tällaiseen puoleen tuotanto ei antanut rauhaa, minut vaan poistettiin. Pelättiin myös itsestään selvää voittoa.
Äkkijyrkkä olisi halunnut pudota kaksinkamppailussa, kuten muutkin kilpailijat. Hän olisi myös halunnut mahdollisuuden hyvästellä muut kilpailijat ja valita seuraavan torpparin.
- Sitä ei mi
Kurjaa että ei loppukaronkkaan kutsuttu. :(
Mukava ja lempeä ihminen
https://www.seiska.fi/rikos/farmi-kilpailija-miina-akkijyrkalla-on-tana…
Miina tarvitsee oman ohjelman, on sen verran mielenkiintoinen ihminen että häntä kuuntelisi ja katselisi työn touhussa enemmänkin.
Taitelilijat ei koskaan ole mitään tavislinneoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yksi ihminen voi ketään ohjelmasta häätää vaikka kuinka olisi negaatioita tätäkohtaan. Tuotanto käsittelee asiat puolueettomasti. Kaikkihan Miinukan pois halusivat kun käytöksensä oli aikuiselle ihmiselle sopimatonta tai lie vaikka vetänyt lehmää turpaan kun se oli inhoamaansa lännenkarjaa.
Juuri näin. Sen verran olen olen ollut tuotantoyhtiöiden kanssa tekemisissä, että tiedän, ettei mistään realitystä poisteta ketään ennen kuin on aivan pakko. On täytynyt tapahtua jotakin niin kestämätöntä, että on ollut pakko todeta että tämä henkilö ei voi enää jatkaa tuotannossa.
Tätähän nämä Miinan puolustelijat eivät vaan halua uskoa. Mitkähän vaaleanpunaiset lasit heillä on päässään. Linnehan sieltä olisi poistunut eikä Miina jos hän niin ilkeä olisi kuin täällä morkataan.
En ole Linnea enkä Miina fani, mutta käytän omaa järkeäni ja tiedän Miinan taustoja. Kuten pitäisi nyt muidenkin täällä kirjoittavien ja lukevien tietää.
Vierailija kirjoitti:
Siellä Vilhunen vaimoineen kiihkeästi heiluttaa peittoa vapun kunniaksi. 😀😀😀😀😂
Harmi kun se 18v.tyttöjen juottaminen ja vieressä istuminen ei onnannu ja piti ottaa ladattu revolveri taskusta ja ruveta ampuilemaan. Noo, kyllä se persu kortistosta töitä löytää kun rikostuomion on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Usein lapsettomat vanhatpiiat, jotka ei ole kelvanneet kellekään ja lapsettomia, keksivät jonkun muka moraalisen sädekehän päälleen , että edes jollakinlailla voisi päteä.. Onneksi tämä paska näkyy kilometrien päähän feikkinä ja katkeruutena.. Hyyyiii.. kylmänväreitä. 💩💩💩💩💩
Vanhapiika-nimitystä käyttää ainoastaan enää sellaiset Miinan ikäiset. Hmm, Miinako se siellä solvaa?
Vierailija kirjoitti:
Oikein ratkiriemukas vappua heille toivoo 18v persutytsy. 🌹
Olisi mielenkiintoista tietää Linnean haukkujien ikä? Senverran törkeitä alkaa tekstit olemaan.Henkilöt jotka haukkuvat Linneaa huonosta käytöksestä, menevät itse kunnianloukkauksiin ja solvauksiin.
vaikka kuinka inhoisitte nyt jotain rajaa!
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää Linnean haukkujien ikä? Senverran törkeitä alkaa tekstit olemaan.Henkilöt jotka haukkuvat Linneaa huonosta käytöksestä, menevät itse kunnianloukkauksiin ja solvauksiin.
vaikka kuinka inhoisitte nyt jotain rajaa!
Aika vanhoja varmaan. Nuoret tuskin arvostelisi toisten tatuointeja ja seksuaalisuutta ja nimittelisi lespoiksi ja vanhoiksipiioiksi. Uskon, että nykynuoret on hieman suvaitsevampia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun se 18v.tyttöjen juottaminen ja vieressä istuminen ei onnannu ja piti ottaa ladattu revolveri taskusta ja ruveta ampuilemaan. Noo, kyllä se persu kortistosta töitä löytää kun rikostuomion on ohi.
Hyi joku peräkylän 54v.kalju ukkomies juntti luulee että hessassa saa seurakseen18v tyttöjä kun juottaa. Kun ei onnaa niin tappelee ja vetää revolverin tapellukaveria kohtaan. Onneksi sai roppakaupalla mitä tilasi. Lapsiparka säälittää. Oi miksi. Tässä sitä moraalia.
Vierailija kirjoitti:
Usein lapsettomat vanhatpiiat, jotka ei ole kelvanneet kellekään ja lapsettomia, keksivät jonkun muka moraalisen sädekehän päälleen , että edes jollakinlailla voisi päteä.. Onneksi tämä paska näkyy kilometrien päähän feikkinä ja katkeruutena.. Hyyyiii.. kylmänväreitä. 💩💩💩💩💩
Täällä ilmoittautuu yksi Vanhapiika. Katkeruuttani käyn ketjuissa haukkumassa toisten lasten kasvatuksesta, harmi vain että he minut tunnistaa joka ketjussa esim. Kun haukun julkkiksia tai hoikkia kauniita naisia. Johonkin on purettava paineet piiraksata.
Loukkaannuin Miinan puolesta, kun Linnea farmilaisten, katsojien ja kameran edessä julkisesti nolasi Miinan.
Vierailija kirjoitti:
vaikka kuinka inhoisitte nyt jotain rajaa!Olihan se aika natsimaista Linnealta alkaa solkkamaan käytöstapoja Miinalle kaikkien kuullen. Miksi ei itse ottanut asiaa Miinan kanssa puheeksi heti kun Miina oli häntä tölväissyt? Piti sitten Linnean pönkittää omaa egoaan ja oikein ryhmän edessä alkaa nokittaan. Vielä jälkeenpäinkin yritti saada paskamyrskyä aikaiseksi kun palasi erään kilpailijan kanssa aiheeseen kahden kesken. Juuri noin kiusaajat toimii. Tämä toinen kilpailijanainen oli fiksumpi/aikuisempi, eikä lähtenyt mukaan. Ähäkytti Linnea.
Hassua että Linnea ripitti Miinaa käyttäytymisestä, kun itse ei toiminut yhtään sen paremmin. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaikka kuinka inhoisitte nyt jotain rajaa!Aika vanhoja varmaan. Nuoret tuskin arvostelisi toisten tatuointeja ja seksuaalisuutta ja nimittelisi lespoiksi ja vanhoiksipiioiksi. Uskon, että nykynuoret on hieman suvaitsevampia.
Linnea on itse hyvin suvaitsematon. Myös käytöstavat hukassa. Ei vanhempia oteta ruuvipenkkiin siten kuin hän sen teki. Jotain kunnioitusta vanhempia kohtaan!
Miina poistui/poistettiin kesken jakson, jolloin hän oli torpparina. Olisikohan Miina nimennyt Linnean kaksintaiteluun ja olikohan Linnea joutunut lähtemään kotiin?
Mä veikkaan, että nuo pari Miinan ylistäjää on kyllä aika vanhoja. Yksi Miinafani ei osaa käyttää pilkkuja,vaan kirjoittaa,tällä tavalla lauseet yhteen. Myös tämä kukka🌹- emoji ei mielestäni kuulu nuorisolle. Yksi fani siis näkyy käyttävän tuota.
Joka tapauksessa oli nuoria tai vanhoja, niin aivan liian tosissaan ottavat jonkun tv-ohjelman. Itse en ainakaan nää mitään syytä pillastua jos suosikki kilpailija tippuu pois.