FARMI official 2023/2024, kausi 5.
Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.
Iltasanomat 10.8.2023:
"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.
Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.
Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nämä ihmiset "mut ku mä haluun tietää" niin sensaationnälkäisiä, että siksi inttävät. Kun haluaisivat penkoa asiaa vielä lisää.
Fiksua tuotannolta ja myös osallistujilta olla puhumatta asiasta enempää.
Hiljaisuus puhuu.
Joskus on viisaampaa olla hiljaa. Ovat kuitenkin henkilökohtaisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nämä ihmiset "mut ku mä haluun tietää" niin sensaationnälkäisiä, että siksi inttävät. Kun haluaisivat penkoa asiaa vielä lisää.
Hiljaisuus puhuu.
Ihan niinkuin piirakoitten häärahan kerjuu
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää Linnean vihaajat, miksi Linnea ei olisi saanut kertoa että käyttäisi voittorahat häiden järjestämiseen, mutta kun Dani sanoi samaa niin siitä ette suuttuneet?
Eikös se ole meidän jokaisen oma asia, mistä tykkäämme ;)
Vierailija kirjoitti:
Monet farmilaiset tekivät rikkomuksia. Mitä " niin pahaa" Miina teki, että hänet poistettiin äkisti, loukkaavasti Farmilta kesken työpäivän ilmoittamatta selkeää syytä. Haluaisin tietää.
En ole kuullut/lukenut, että Farmilla olisi tarvittu poliisia. Käsitykseni mukaan, jos joku tekee "hyvin pahaa", niin virkavalta selvittää asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet farmilaiset tekivät rikkomuksia. Mitä " niin pahaa" Miina teki, että hänet poistettiin äkisti, loukkaavasti Farmilta kesken työpäivän ilmoittamatta selkeää syytä. Haluaisin tietää.
En ole kuullut/lukenut, että Farmilla olisi tarvittu poliisia. Käsitykseni mukaan, jos joku tekee "hyvin pahaa", niin virkavalta selvittää asian.
Tänä päivänä riittää, jos joku kokee tilan turvattomaksi.
Tässä maassa tapahtuu paljon outoja asioita. Ison Omenan vartijat roukkuivat löysässä hirressä, syytettynä hirveästä rikoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljaisuus puhuu.
Ihan niinkuin ällön muna-samin hiihtoraha kerjuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää Linnean vihaajat, miksi Linnea ei olisi saanut kertoa että käyttäisi voittorahat häiden järjestämiseen, mutta kun Dani sanoi samaa niin siitä ette suuttuneet?
kun itkien kertoi miten saisi ihanat häät..
Linnea ei edes itkenyt siinä. Samihan se märisi ettei muka voinut opiskella ja nyt lapset tarvii rahaa. Käytti hyväkseen lapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on outoa jos joku haluaa lapsilleen rahaa kun itse ei viitsinyt opiskella. Hiihtäminen on turhaakin turhempaa. Lasten opiskelut pitäisi kustantaa itse kun on ne väkisin tänne tehtykin.
Semmonen nyyhkytarina, mutta kukaan ei ostanut sitä. Yhden äänenkö vain sai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, mutta siinä ei ole mitään järkeä. Tuntuu hiukan omituiselta ajatusmaailmalta. Sitä ei kysyttykään, onko jokaisen oma asia mistä tykkää, vaan perusteluja miksi näin on. Ja kuten ennalta voi arvata, perustelut ovat varsin heppoiset (oleattomat) ja asia viedään sivuraiteelle yrittäen hämätä ja peittää omaa käytöstään. Hyökkäys on paras puolustus tässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, mutta siinä ei ole mitään järkeä. Tuntuu hiukan omituiselta ajatusmaailmalta. Sitä ei kysyttykään, onko jokaisen oma asia mistä tykkää, vaan perusteluja miksi näin on. Ja kuten ennalta voi arvata, perustelut ovat varsin heppoiset (oleattomat) ja asia viedään sivuraiteelle yrittäen hämätä ja peittää omaa käytöstään. Hyökkäys on paras puolustus tässäkin.
Minä tykkään raavaista, normaaleista miehistä🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dani sanoi sen yhden kerran puolihuolimattomasti, eikä tehnyt siitä mitään numeroa.
Mistä sinä tiedät minkälaisen numeron Dani häistään farmilla teki. Kaikkea ei katsojille näytetä. Ota huomioon myös, että väki väheni lopussa, joten tuotannon on pitänyt keksiä tikusta asiaa.
Esim. Miina sai palautetta huonosta käytöksestään jo ekassa jaksossa, mutta se sivuutettiin ohjelmasta kun oli monta muutakin asiaa esillä. Myöhemmin sama asia nostettiin näkyviin kun tarvittiin draamaa jaksoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään raavaista, normaaleista miehistä🥰
Ainakaan samia ei voi lukea tuohon joukkoon. Toki ylimielisyys on tavallaan normaalia, joskin ikävä piirre ihmisessä.
Vierailija kirjoitti:
Heh heh, luettuani Ukkolan kolumnin minulle selkis miksi Miina poistettiin Farmilta.
En voi lukea sen pitkä naamiaisen tyhmän piilopersun räpellyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh heh, luettuani Ukkolan kolumnin minulle selkis miksi Miina poistettiin Farmilta.
Eikö se joskus eronnun siitä isonokkasesta Turkkilasta.? Silläkin kello tikittää kun ikää jo 50v...
Vierailija kirjoitti:
Linnea on upea🧡
Näytä sormella mistä kohtaa... 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnea on upea🧡
Näytä sormella mistä kohtaa... 🤣🤣🤣🤣
👉 🍑😵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se joskus eronnun siitä isonokkasesta Turkkilasta.? Silläkin kello tikittää kun ikää jo 50v...
Oli ne jonkun aikaa erossa ja Ukkola yritti löytää parempaa, mutta kun ei onnistunut niin otti isonokan takas paremman puutteessa. Vakka ja kansi.
Hiljaisuus puhuu.