FARMI official 2023/2024, kausi 5.
Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.
Iltasanomat 10.8.2023:
"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.
Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.
Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnea on varmasti taitava kokki, mutten voi sille mitään, että tupakoivasta kokista tulee aina vähän epähygieeninen fiilis. Vaikka kädet varmasti pestään ohjeistuksen mukaan, silti se tupakan haju on käsiin, vaatteisiin ja hiuksiin on pinttynyt.
Joo, se on törkeää suorastaan.
Aika yleistä kokeilla, tuo tupakointi.
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva tietää keitä siellä on mukana. Varmaan ainakin Heiskari.
Tuskin Heiskari. Heiskari taas selviytyjissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva tietää keitä siellä on mukana. Varmaan ainakin Heiskari.
Tuskin Heiskari. Heiskari taas selviytyjissä.
Mene sinne toiseen ketjuun täällä kaskustellaan farmilla olijoista.. Älä sotke meidän fanien keskustelua... Pliis.
Vierailija kirjoitti:
Olen satunaisesti seurannut mediaa ja kommenttipalstoja, mutta en ole vieläkään lukenut/kuullut selkeää syytä siihen, miksi Miinan poistettiin "Farmilta".
Etkä sitä tulee kuulemaankaan. Asiasta on annettu lausunto, että syitä ei tulla julkisuuteen selittelemään. Asiat tapahtuivat kuvausten ulkopuolella, farmilla kyllä, mutta koska ei liittynyt suoraan kuvauksiin, syytä ei tulla avaamaan sen enempää. Poistamiseen oli erittäin hyvät syyt ja se on aina viimeinen mahdollinen ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen satunaisesti seurannut mediaa ja kommenttipalstoja, mutta en ole vieläkään lukenut/kuullut selkeää syytä siihen, miksi Miinan poistettiin "Farmilta".
Etkä sitä tulee kuulemaankaan. Asiasta on annettu lausunto, että syitä ei tulla julkisuuteen selittelemään. Asiat tapahtuivat kuvausten ulkopuolella, farmilla kyllä, mutta koska ei liittynyt suoraan kuvauksiin, syytä ei tulla avaamaan sen enempää. Poistamiseen oli erittäin hyvät syyt ja se on aina viimeinen mahdollinen ratkaisu.
Ei varmasti noin ison lauman suita tukita..Ennenkin asiat ovat vuotaneet.
Eikä tuonne mennessä heiltä ole valaa raamatun päällä vaadittu.
Lavikainen kieroili kans aikanaan farmivoittoon, vaikka Jungner se oikea voittaja oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, siitähän me täällä ollaan teutaroitu. Jotain mätää, jota täälläkin yritetään selvästi suitsia, tyyliin olkaa tyhmät hiljaa.
Tuskinpa sentään. Tämä on vaan väärä paikka vaatia mitään vastauksia. Tämä on keskustelupalsta. Jos jotain vastauksia perää, niin ne kannattaisi ohjata sinne tuotantoyhtiölle. Tuotanto ja poistettu kilpailja tietävät miksi, ehkä jopa muutkin kilpailijat, mutta syitä ei jaeta julkisuudessa. Joskus niin tehdään, joskus taas ei. Elleivät osalliset asiaa itse kommentoi, vastausta syistä ei koskaan saada. Eikä varsinkaan jostain vauva palstalta. Tämä on syy miksi keskustelua on koitettu ohjata takaisin keskusteluun muistakin asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan, että Miina kertoo todellisen syyn vielä. Ei voi vielä kertoa kun ohjelma ei ole loppunut.
Vierailija kirjoitti:
Kaulaset on edelleen ulkomaanreissussa, eli ei (onneksi) nähdä kumpaakaan revanssikaudella.
Eli eikä onneksi nähdä Puhakkaa kun on lapsien teko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan, että Miina kertoo todellisen syyn vielä. Ei voi vielä kertoa kun ohjelma ei ole loppunut.
Niin Miinahan sen totuuden kertoo. Joopa joo
Linnea lukee palstaa, koska häntä ei saa arvostella. Kommentit poistuivat. Fakta on, että pelaa kierointa peliä farmilla. Pojista joku voittakoon. Ja Miina oli jo voittaja, oli OIKEA farmiosaaja.
Miina kertoo mitä Miina kertoo. Ei se ole välttämättä koko totuus.
Vierailija kirjoitti:
Linnea lukee palstaa, koska häntä ei saa arvostella. Kommentit poistuivat. Fakta on, että pelaa kierointa peliä farmilla. Pojista joku voittakoon. Ja Miina oli jo voittaja, oli OIKEA farmiosaaja.
Nyt tuohon uuteen formaattiin menijät ovat katsoneet tähän asti farmia ja lukeneet ihmisten mielipiteet ohjelmasta.... 🙄🙄🙄
Katsojista 80% pitää Miinan voittajana.. Kiva 🌹🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa että en ole Linnea, en tunne häntä, eikä hän herätä minussa juuri mitään tunteita. Hän on kuitenkin ihan tavallinen, mukavan oloinen ihminen, ja siksi olen poistattanut kyllä täältä viestejä, joissa häntä herjataan ja haukutaan kaikin mahdollisin tavoin perustuen PELKKÄÄN arvailuun Miinan poistoon johtaneista syistä.
joten ei tarvitse olla Linnea itse asialla jos poistuu herjausviestejä.
Sen sijaan on hassu väite että VAIN Linneaa kritisoivat viestit poistetaan, eiköhän tässä ole pienet Miina-minionit sitä poistattamista enemmänkin harjoittaneet.
itse poistatan vain oikeista syistä, en sen takia että haluan määrätä kenestä täällä saa puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa että en ole Linnea, en tunne häntä, eikä hän herätä minussa juuri mitään tunteita. Hän on kuitenkin ihan tavallinen, mukavan oloinen ihminen, ja siksi olen poistattanut kyllä täältä viestejä, joissa häntä herjataan ja haukutaan kaikin mahdollisin tavoin perustuen PELKKÄÄN arvailuun Miinan poistoon johtaneista syistä.
Sen sijaan on hassu väite että VAIN Linneaa kritisoivat viestit poistetaan, eiköhän tässä ole pienet Miina-minionit sitä poistattamista enemmänkin harjoittaneet.
itse poistatan vain oikeista syistä, en sen takia että haluan määrätä kenestä tää
Seli, seli.
Onhan se ollut hirveää, että yksi ihminen loi farmilaisille turvattoman tilan. Suloisille kanssaihmisille, tuosta vaan sehän on pöyristyttävää. Onneksi saivat nauttia loppuajan turvallisessa tilassa.
Vierailija kirjoitti:
Katsojista 80% pitää Miinan voittajana.. Kiva 🌹🌹🌹
Miina voitti jo🌹🌿🍀🐂🐔. Katotaan kuka tulee toiseksi😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse poistatan vain oikeista syistä, en sen takia että haluan määrätä kenestä tää
Ahaa, sinä siis olet yksi poistelijoista. Ja että vain "ihan oikeista syistä"!
Minä taas tykkään molemmista. Ovat niin avoimia ja rehellisesti omanlaisiaan.