FARMI official 2023/2024, kausi 5.
Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.
Iltasanomat 10.8.2023:
"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.
Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.
Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4137)
Oi miten meillä on täällä kivvoo ja mukavooo
Juha Vainion sanoin
Aina hauskaa olla pittää,
aina hauskaa olla pittää.
Laa- laa- la- la- laa-laa-laa
laa-lai-lai-lai
Nii, on. Ei maha mittää.
En oikein sitäkään ymmärrä, että pitäisi olla pelkästään "hyvän mielen ketju". Jos se tarkoittaa pelkkää hymistelyä ja mihinkään ei saisi ottaa kantaa tai sanoa mielipidettä. Ilkeilystä en itsekään tykkää, mutta en siitäkään, että pelkät vain oman mielen mukaiset kommentit ja jos "oikeata" ihmistä kehutaan niin ne ovat sallittuja.
Monella on hyviä kommentteja ja näkökantoja. Ihmiset näkevät ja kokevat asia eri silmillä ja ja ajatuksilla, sehän on juuri keskustelun suola, kuten eräs tunnettu tv-kasvo on sanonut.
On täällä hyviä näkökantoja esim. Osallistujan paidasta. Varpisti kiva näkökanta ja vieläpä huvittava.
Vierailija kirjoitti:
En oikein sitäkään ymmärrä, että pitäisi olla pelkästään "hyvän mielen ketju". Jos se tarkoittaa pelkkää hymistelyä ja mihinkään ei saisi ottaa kantaa tai sanoa mielipidettä. Ilkeilystä en itsekään tykkää, mutta en siitäkään, että pelkät vain oman mielen mukaiset kommentit ja jos "oikeata" ihmistä kehutaan niin ne ovat sallittuja.
Monella on hyviä kommentteja ja näkökantoja. Ihmiset näkevät ja kokevat asia eri silmillä ja ja ajatuksilla, sehän on juuri keskustelun suola, kuten eräs tunnettu tv-kasvo on sanonut.
No ei mun mieltä.pahoita se, että joku on eri mieltä, kuin minä. Mutta se pilaa tällaiset kerjut, kun tartutaan jonkun sanomisiin, jankataan sanavalintoja, kommentissa ei ole mitään mielipidettä tai näkemystä, nimitellään osallistujia halventavilla ilmaisuilla. Tällaisten kommenttien tarkoitus ei ole muu kuin kiusaaminen. Kuulostaa lapsellislta teinitouhulta. Mut vaikea uskoa, että täällä nyt teinejä olisi.
Huvittavaa minä olen teini....ekö ole kivaa kun kiva on kivaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Samilla muita niin kaikkia kiinnostavia erikoisia paitoja
En tiedä, mutta kiinnostaisi tietää mikälaisia sukkia pitää. Onko laadukkaita, mitä sattuu. Ootteko tarkkaillut?
Sateenkaarisukat veikkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta kiinnostaisi tietää mikälaisia sukkia pitää. Onko laadukkaita, mitä sattuu. Ootteko tarkkaillut?
Sateenkaarisukat veikkaan
Minä taas lottoanettä olymppiarikula sukat että vielä kaikki kumartaisi kymmeniä vuosia sitten saadusta pystistä. Huvittavaa kun loppuelämä on tavista.. Kyllä sillä sukat on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkovarpaan kohdalla oli reikä. Oliko kyseessä halppis sukka, vaha sukka vai mikä aiheutti sen reiän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkovarpaan kohdalla oli reikä. Oliko kyseessä halppis sukka, vaha sukka vai mikä aiheutti sen reiän.
Villivekkaus että varpaankynnet jääneet viilaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villivekkaus että varpaankynnet jääneet viilaamatta.
Tietääkö kukaan onko lasiviila hyvä kynsille?
Jauhatte sitä itteä ette asiaa,menkää nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan se hiukan tunkeilevaa kun tuli yllättäen koskettelemaa ja jutut menivät välillä niin rönsyileviksi, että juontaja joutui vetämään oikeille urille. Ettekö sitäkään huomannut kun huuteli toisen keskustelijan päälle. Koko ajan juontaja oli kuin hiukan varuillaan miten ohjelma menee loppuun saakka.
Tuli katsellessa mieleeni, että muut joutuivat farmilla olemaan myös varuillaan kun ei tiennyt miten Miina puhuu ja toimii.
Voi kamala, tunkeileva ja yllättäen meni koskettelemaan, muuttui rönsyileväksi. Huuteli toisen keskustelijan päälle, ihan hirveää ja se koskettelu, se vasta hirveää.
Onneksi juontaja oli ammattitaitoinen osasi olla varuillaan tuossa kauheassa tilassa. Hiukset pystyssä yritti huumorin avulla selvitä tilanteesta. Huomasittehan kuinka Miina haukkui söpöä robottia rumaksi ja ro
Minä en tiedä käsikirjoituksesta, sen muutos tuotiin toki naureskellen esille. Olisiko sittenkin kaikki ko. ohjelmassa kuulunut "käsikseen" hauskaa eikö totta ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää, että pikkuhiljaa kaikista alkaa tulla esiin kilpailuvietin tuomia ikäviä puolia. Veeti on valmis uhraamaan kaverin tuosta vaan, jopa toivoo sen poistuvan mahd. pian. Samista on tullut hiukan ylimielinen, kiinnitin huomiota, että spekuloi asioista malliin "kun olen finaalissa tuota tai tuota vastaan". Pitäisikö kuitenkin miettiä, että jos olen. Selvästi yllättyi, että Dani voitti sen parkkananheiton. Mikä oli hyvä! Dani tuo kaivattua uutta verta ja asennetta farmille. Ihanaa, että siellä on joku, joka aidosti jaksaa vielä innostua asioista. Tykkään Danista! Toistaiseksi... Kirsikka ja Michael vaan, no, ovat hajuttomia ja mauttomia. Merja samaa kastia. Linnea, en tykkää. Siispä Dani voittoon! :D
Itse en niin Dania fanita, mutta on aina kiva, kun joku haastaa. Samoin toi Mikaelin voimannäyte oli kiva. Siis kiva yllätys. Kun siihen ei muut olleet varautuneet. Sami ainakin tais
Varppina ältsin kivvvaaaa. 🤣🤣🤣🤣🤣
Onko ne loput kuolleet kun niin hiljaa ovat
Vierailija kirjoitti:
Onko ne loput kuolleet kun niin hiljaa ovat
Eeee, loppusuora läsähti kun lehmän paska vesilammikkoon.
Kai on kuollutta, kun viestejä poistetaan edelleen
Vierailija kirjoitti:
Kai on kuollutta, kun viestejä poistetaan edelleen
Kuka Kai on kuollut??? Kai Hyttinen vai Kai Merilä vai Kai Lind vai Kai Vanne... 🤷
Huvittaa kun paidassa niin kivasti napit olkapäällä.