Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laina + korko sukulaiselle

Vierailija
09.08.2023 |

Jos sinulla olisi ylimääräistä rahaa esimerkiksi 200 000€, lainaisitko ei ihan perhettä olevalle sukulaiselle, joka aloittamassa okt-projektia, ja jos lainaisit, niin millä korolla.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen niin, että voisin taata pankkilainasta pankille summan, jonka menettäminen ei vielä kiroaisisi niin paljon, että välit sukulaiseen menee, jos takuu joudutaan maksamaan.

Ap

Niin pientä summaa ei ole olemassakaan.

Riippuu omasta taloudellisesta tilanteesta ja suvusta aika paljon. Joillekin suku on paras, joillekin pahin...

No lainaa Pirkka-enolle satanen ja tule kertomaan, eikö pää savua, jollei se maksakaan takaisin.

Tuollaista summaa en Pirkka-enolle lainasi vaan antaisin. Ei menisi edes lahjaveroa. Mutta köyhillä on köyhien murheet, rikkaat tietävät, ettei raha takaa onnellista elämää.

Älykääpiö.

Taidat itse olla, kun pitää netissä ventovietaita haukkua...

Ei vaan sinä olet, kun et pointtia ymmärtänyt.

Vierailija
22/25 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei jos luottaa, turha niitä korkoja on rikkaiden taskuun vapaaehtoisesti antaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaisin vain omalle lapselle ja vain siinä tapauksessa, että takaisin maksulla ei ole väliä. En tarkoita pelkästään sitä, tarvinko sen rahan joskus takaisin, vaan myös sitä, ärsyttääkö minua, jos en saa.

Muussa tapauksessa lainaisin mieluummin ventovieraallekin kuin sukulaiselle tai ystävälle. Jälkimmäisiltä on hankalaa ja ikävää karhuta rahoja takaisin.

Vierailija
24/25 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko:

- Sukulaiselle lahjoitetaan

tai:

- Sukulaiselle lainataan samoin, velkakirjaan kirjoitetuin ehdoin ja samanlaisella korolla kuin pankissa. Ja ollaan perimässä tätä käräjillä jos takaisinmaksu lipsuu.

Kaikki muu on sitä, että sukulaisuussuhteelle annetaan rahallinen arvo.

Vierailija
25/25 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen niin, että voisin taata pankkilainasta pankille summan, jonka menettäminen ei vielä kiroaisisi niin paljon, että välit sukulaiseen menee, jos takuu joudutaan maksamaan.

Ap

Älä ap lähde edes tähän.  Ei kannata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme