Mies unohti nahkahäänsä :( Tunteet laimenneet??
Pumpulihäissä kävimme ravintolaillallisella bestmanin ja kaasojen kanssa, unelmailta jatkui sviittiyöpymisellä. No paperihäitä juhlimme pienellä kylpylälomalla ja sieltä poreammeesta soittelimme rakkaudenhuuruisen Facetimen kaasoille ja bestmanille. Nyt on kaks päivää jo meidän nahkahäistä eli 7.9. odotin tosi kovasti ylläriä, eilen myös, ja tänään. Kävin brassivauhauksessa ja ostin uudet alusvaatteetkin sekä kulmat laitatutin. Ei mitään :( jotenkin vetää mielen niin todella matalaksi, tässäkö tämä oli ja mitä nyt sitten on enää elämässä odottaa.
Kommentit (22)
no trolihan tämä kun on 2 päivää seitsemännestä syyskuuta, vaikka nyt on yhdeksäs elokuuta. Eli trolli uusi yritys kuukauden päästä.
Erehdyit vaan päivästä. Miehesi varmasti järjestää teille hauskaa tekemistä nahkahääpäivänä. Voisit yllättää miehesi anaalinvalkaisulla.
Mikä on nahkahää? Ikinä kuullutkaan.
Ei hätää, esinahkahääpäivän valmistelut ovat täydessä vauhdissa.
Minä olen ollut naimisissa kohta 25 vuotta ja mies on muistanut hääpäivän ehkä muutaman kerran.
Aina ennen hääpäivää joudun itse häntä siitä muistuttamaan.
Kyllä hän silti minua rakastaa. Monet miehet eivät vaan muista hääpäiviä, näin se on.
Naisena, joka ei ole koskaan haaveillut naimisiinmenosta, pidän koomisena näitä kaiken maailman paperi-, nahka- jne. jne. häitä. 😅
On se oikea vuosipäivä mikä päivä nyt vain, niin tässä vinkki: o d o t a t k o vain "prinsessana" että sinua muistetaan vai osaatko avata itse suusi siitä selvästi sinulle tärkeästä päivästä ?
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää, esinahkahääpäivän valmistelut ovat täydessä vauhdissa.
Käy ympärileikkauksessa ja terska turpeena hoippuu kotiin.
Luulin, että mies oli unohtanut ajaa kaljunsa on nyt spedenä
Mitä nahkahäissä tehdään? Miten ne eroavat tavallisista häistä? Jotain BDSM juttujako?
Isä ja äiti ovat olleet 42 vuotta naimisissa ja isä on ostanut jokaisena "nimikko"hääpäivänä teeman mukaisen lahjan äidille. Paperihääpäivänä kirjepaperia, hopeahääpäivänä hopeisen kaulaketjun jne. jne. Seuraavaksi on ostettava sitten jotain safiiria, jos 45. vuosi ehtii tulla täyteen.
No ensi vuonna teillä sitten Keramiikkahäät / Kukkahäät / Hedelmähäät / Kaarnahäät
Ehdotan, että muistat miestäsi itse tekemälläsi keramiikkateoksella, jonne asettelet kukkaa (tiedät kyllä millaista), banaanin ja palan kaarnaa.
Vierailija kirjoitti:
Isä ja äiti ovat olleet 42 vuotta naimisissa ja isä on ostanut jokaisena "nimikko"hääpäivänä teeman mukaisen lahjan äidille. Paperihääpäivänä kirjepaperia, hopeahääpäivänä hopeisen kaulaketjun jne. jne. Seuraavaksi on ostettava sitten jotain safiiria, jos 45. vuosi ehtii tulla täyteen.
Mitä äitisi osti isällesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä äitisi osti isällesi?
Huolehtii siitä, että isällä on ruokaa pöydässä ja siisti koti ja puhtaat vaatteet. Siinä on lahjaa jokaiselle vuoden päivälle. Äitini on siis kotirouva, joka ei ole ollut vuosikausiin töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi mitään, mutta nahkahääpäivä on kyllä aika koominen ilmaus.
Kun tulee 20 vuotta täyteen on vuorossa posliinihäät. hih-hih-hii....
Kunnon kapitalistista mindsettiä koko ketju täynnä...ollut koskaan kuullutkaan jostakin nahkahääpäivästä.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon kapitalistista mindsettiä koko ketju täynnä...ollut koskaan kuullutkaan jostakin nahkahääpäivästä.
Kröhöm...ei kapitalistista, vaan konsumeristista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kröhöm...ei kapitalistista, vaan konsumeristista.
Ei edes sitä, koska hääpäivien nimitykset ovat hyvin pitkän ajan takaa eikä niihin ole liittynyt mitään kulutusjuhlaa.
Luin ensin, että mies on unohtanut nahkahäntänsä, ja ihmettelin, että mitenkäs nyt näin on päässyt käymään :D
Trollihan tämä on, mutta siltä varalta ettei ole, niin miehenä en edes tiedä mitä nuo tarkoittavat, saati sitten etyä muistaisin noista jotain.