Onko täällä ketään, kuka olisi löytänyt kumppaninsa reaalielämässä ja arjessa?
Siis ei deittisovelluksessa eikä myöskään baarissa. Silti sanotaan viimeisen 10 vuoden sisään. Miten tapasitte?
Kommentit (100)
Pitkäaikaissinkkuystäväni löysi kestävän parisuhteen musiikkiharrastuksen parista.
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella, että miehet antavat meidän naisten edelleen kulkea rauhassa kaupassa, lenkkipolulla, kirjastossa ym. arkisissa askareissa. Tämän eteen taisteltiin vuosikymmeniä. Ei viedä kehitystä taakse päin, eihän.
Minä taasen toivon, että kunnolliset miehet aktiivisesti lähestyvät oikeastaan missä tahansa kotini ulkopuolella. Asiallisesti lähestyvä mies ei haittaa ollenkaan.
t. kolmatta vuotta sinkkuna, mutta perheestä haaveileva
Vierailija kirjoitti:
Ai baarit eivät ole reaalielämää? Eksoottinen ajatus.
t. baarityöntekijä
Baarit ovat old school virtuaalitodellisuutta legacykoodilla
Öh, mä olen löytäny 7, viimeisimmän vien vihille ens kuussa.
Yhteisen ystävän kautta löysin, eikä tarvinnut edes kotoa poistua. Tämä pitäisi varmaan kertoa joka kerta, kun joku sanoo, ettei kukaan tule kotoa hakemaan. :)
Toki tavattiin sitten kodin ulkopuolella, mutta eka tapaaminen oli vasta muutaman kuukauden päästä siitä, kun olin saanut hänen puhelinnumeronsa ja hän minun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään tapaa enää muualla kuin netissä.
Kyllä tapaa, kun postuu kotoaan. Minäkin tapaan päivittäin kymmeniä ihmisiä. En kaikkia kovin pitkäkestoisesti, mutta tapaan kuitenkin. Mieheni on yksi, jonka tapasin muualla kuin netissä. Istui kahvilassa samaan pöytään ja siitä se sitten lähti.
No sulla kävi säkä kun mies tuli jutuille ja koit sen hyväksi etkä ahdisteluksi. Tottahan sitä tapaa ihmisiä ulkona päivittiäin mutta kuka niistä on sinkku ja mistä sen tietää.... ei mistään. Netissä ne kaikki on ollut jo 10 vuotta vähintään jotka kumppani etsivät.
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella, että miehet antavat meidän naisten edelleen kulkea rauhassa kaupassa, lenkkipolulla, kirjastossa ym. arkisissa askareissa. Tämän eteen taisteltiin vuosikymmeniä. Ei viedä kehitystä taakse päin, eihän.
Toivon todella, että tämä oli sarkasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tapaa, kun postuu kotoaan. Minäkin tapaan päivittäin kymmeniä ihmisiä. En kaikkia kovin pitkäkestoisesti, mutta tapaan kuitenkin. Mieheni on yksi, jonka tapasin muualla kuin netissä. Istui kahvilassa samaan pöytään ja siitä se sitten lähti.
No sulla kävi säkä kun mies tuli jutuille ja koit sen hyväksi etkä ahdisteluksi. Tottahan sitä tapaa ihmisiä ulkona päivittiäin mutta kuka niistä on sinkku ja mistä sen tietää.... ei mistään. Netissä ne kaikki on ollut jo 10 vuotta vähintään jotka kumppani etsivät.
On tasan yksi keino ottaa siitä selvää :)
Vierailija kirjoitti:
Tällaisten sitruunaa syöneiden viininlipittäjä femmaritätien takia kukaan tavallinen mies ei enää uskalla lähestyä ketään paitsi sovellusten välityksellä
Tästä on kyllä aikaa jo enemmän kuin 10 vuotta, mutta exäni iski minut junasta, lähijunasta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pitäisi kokea ahdisteluksi, jos joku tulee ystävällisesti juttelemaan? Entä mikä estää sinua lähestymästä samalla tavalla kiinnostavaksi kokemaasi henkilöä? Eihän siinä mitään menetä.
En voi kommentoida, koska siitä on 19 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taasen toivon, että kunnolliset miehet aktiivisesti lähestyvät oikeastaan missä tahansa kotini ulkopuolella. Asiallisesti lähestyvä mies ei haittaa ollenkaan.
Unohdit lisätä, että asiallisesti lähestyvä erittäin komea mies ei haittaa. Olen muutaman kerran lähestynyt naisia keskellä päivää ja yksi kirosi ja melkein sylkäisi naamallani, toinen kiihdytti tahtia ja käveli mitään sanomatta pois, kolmas sanoi sinänsä kohteliaasti että voisinko olla häiritsemättä ja että hänellä on kiire.
Vierailija kirjoitti:
No?
On löydetty, mutta 40 vuotta sitten. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Hyvinkin moni tutustuisi ilolla potentiaalisiin kumppaneihin ihan livenä. Itseni mukaan lukien. Olen itse asiassa sitä mieltä, että jos en löydä kumppania irl, olen loppuelämäni sinkku.
t. eri
Löysin kumppanini bussista. Siinä se mies oli istui takanani. Sillä oli siideriä joten kysyin onko sillä myydä minulle siideriä. Se antoi yhden ja juteltiin siinä pari tuntia. Annoin sille numeroni ja illalla se soitti ja pyysi baariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit lisätä, että asiallisesti lähestyvä erittäin komea mies ei haittaa. Olen muutaman kerran lähestynyt naisia keskellä päivää ja yksi kirosi ja melkein sylkäisi naamallani, toinen kiihdytti tahtia ja käveli mitään sanomatta pois, kolmas sanoi sinänsä kohteliaasti että voisinko olla häiritsemättä ja että hänellä on kiire.
Ehkä snulla oli sepalus auki...
Älä pelkää. Ei sinua kukaan lähesty edes vahingossa.