Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ideologia sisältyy siihen, jos käyttää vauvalla silkkimyssyä??? Pisti silmään odotuspalstalla... kertokaahan..

Vierailija
17.12.2006 |

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteleekohan se olevansa jotenkin erikoinen ja ihmeellinen, jos pitää vauvallaan SILKKIMYSSYÄ? Olis niin kivaa aloittaa SILKKIMYSSYILY jo sairaalassa eikä vasta kotona...reps ja kops :D



Meidän vauvalla oli jo sairaalassa jalassa Supermies-sukat. Pitäisköhän avata oma ketju Supermiessukkailijoille ja kysyä miten meidän ideologiaan on synnärillä suhtauduttu?

Vierailija
2/32 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo odotuspuolen ap:n teksti, oliko se ihan tosissaan. oisin vielä ymmärtäny jos esim kantoliinoista tai kestovaipoista ois kyse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmään pisti myös kysymys onko jotkut joutuneet " piilottelemaan ajatuksiaan" BUAAAAAAAAAHHHHH.

Vierailija
4/32 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis me ollaan Gap-myssyilty ihan heti synnytyshuoneesta alkaen. Ja näkihän sen kätilöiden asenteen kun mies nappasi Gap-myssyn laukusta ja laitettiin se vauvan päähän. Sellaista kylmäkiskoistahan se oli.



No, olihan se voimakas kannaotto. Koko tähän ajatusmaailmaanhan liittyy niin paljon voimakkaita tunteita. Me emme mitenkään piilotelleet Gap-ideologiaamme ja asennettamme, mutta emme onneksi joutuneet Gap-myssyilyämme puolustamaankaan.



Esikoisen aikaan hoitsun kommentti myssystä oli tämän tapainen: " Onpa ihana myssy!" , mutta nyt toisen lapsen aikana ei tullut mitään kommenttia. Olisko jonkinlainen asenteiden muutos tässäkin käynnissä?



Meidän kaikki lapset siis syntyneet Kättärillä, tai niin kuin me sanomme, Gäppärillä. En osaa muiden sairaaloiden asenteesta Gap-myssyilijöitä kohtaan sanoa mitään. Olis kiva kuulla kokemuksia.



Gap-haalarit kuitenkin laitettiin vasta kotiinlähtöpäivänä. Mutta se ei näytä haittaavan, nyt 4-vuotias esikoinen näyttää edelleen söpöltä Gap-asuissaan.



Olis kiva kuulla muiden Gap-myssyilijöiden kokemuksia!



Vierailija
5/32 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais mennä meiltä myssyideologiat sivu suun, kun poika syntyi kuumana kesänä paksu hiuspehko päässä. Lapsella ei synnärillä pidetty minkäänlaista myssyä, eikä sisällä muutenkaan.

Vierailija
6/32 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään ymmärrä... siis jos laitan villasukat vauvalle, niin onko kyseessä villasukka-ideologia? Mitä tämä Gap-ideologia pitää sisällään, jota vastaan hoitsut näyttävät olevan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/32 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


En vieläkään ymmärrä... siis jos laitan villasukat vauvalle, niin onko kyseessä villasukka-ideologia? Mitä tämä Gap-ideologia pitää sisällään, jota vastaan hoitsut näyttävät olevan?

Vierailija
8/32 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Gap-myssyilijä nyt oli ihan vitsi vastineeksi tuohon silkkimyssyilyyn :)

Gap on siis vaatemerkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/32 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piste sulle!



Taidat itsekin Gap-myssyillä.....?



T: 9

Vierailija
10/32 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Taidat itsekin Gap-myssyillä.....?

T: 9

Ei meillä ole varaa mihinkään Gap-myssyihin, kiinnostunut asiasta kyllä olen :)

13

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/32 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkimyssyn salaisuus



Silkkimyssy suojaa vielä umpeutumatonta lakialuetta ja sekä vastasyntyneen herkkää kuuloaistia ympäristön melulta. Myssyn hellä pinta myös hieroo vauvan päätä samaan tapaan kuin hänen äitinsä kohtu odotuksen aikana. Hieronta vaikuttaa vauvaan sekä virkistävästi että rauhoittavasti.



Vauvan pää on suhteessa muuhun kehoon huomattavan suuri, joten pään kautta tapahtuva lämmöhukka on merkittävä. Silkkimyssyllä vauva pysyy lämpimänä.

Vierailija
12/32 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Jo laitoksella FROTEEMYSSYILLYT joka ei joutunut selittelemään ja puolustelemaan valintojaan millään lailla ;)

Vierailija:


Silkkimyssyn salaisuus

Silkkimyssy suojaa vielä umpeutumatonta lakialuetta ja sekä vastasyntyneen herkkää kuuloaistia ympäristön melulta. Myssyn hellä pinta myös hieroo vauvan päätä samaan tapaan kuin hänen äitinsä kohtu odotuksen aikana. Hieronta vaikuttaa vauvaan sekä virkistävästi että rauhoittavasti.

Vauvan pää on suhteessa muuhun kehoon huomattavan suuri, joten pään kautta tapahtuva lämmöhukka on merkittävä. Silkkimyssyllä vauva pysyy lämpimänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/32 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 9

Vierailija
14/32 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus ap' n tekstistä odotuspalstalta:



" Olen kuullut, että joissain sairaaloissa voi saada kylmäkiskoistakin kohtelua, kun tuo silkkimyssy on vauvalle päähän laitettu, sitä pidetään niin voimakkaana kannanottona ja ilmaisuna omasta ideologiasta. "

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/32 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimentaa ääniä ja lievittää päänsärkyä. Kannattaa valita melko iso koko, jonka voi vetää myös silmien suojaksi.

Vierailija
16/32 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäidillekin se pipo olisi hyvä lasten känkkäränkkä-päivien varalle. :)

Vierailija
17/32 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haikaranpesän kätilö vain ihasteli ohimennen " ai sinullakin on tuollainen ihana myssy" :).

Vierailija
18/32 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... niinpä. sitä se on. luomua.

Vierailija
19/32 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin, kun tätä trendien kehitystä seuraa, on ilmassa merkkejä siitä että Burberry ei ole enää mikään in -merkki.



Siis pitäiskö munkin liittyä Gap-myssyilijöihin. Se, että minkälaisen myssyn vastasyntyneen lapseni päähän pistän, on lopullinen vaikutus lapseni loppuelämään. Siis tää on ihan hirveen vaikeeta, osaako joku auttaa?

Vierailija
20/32 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli miehen kanssa puheeksi retrot, silkkimyssyt ja kestoilu hommat.

Kaikki jotka käyttää kestovaippoja (ainakin minun tutut) halveksivat meitä jollain tasolla, koska meillä on kertikset käytössä.

Monet kerrat olen saanut kuulla miten saastutan maapalloja jne.. Mies tuossa sitten lohkaisi aika hyvän pointin, joka pitäisi sanoa niille jotka pitävät kestoilua sinä ainoana mahdollisena tapana, ja tuputtaa sitä ideaa muillekkin: Ne jotka kestoilevat (ei tietenkään kaikki ole samanlaisia " tuputtajia) paasaavat jätteistä jne, mutta kukaan heistä ei ole miettinyt miten paljon kuluttaa vettä pestessään niitä kestoja, ja kyllä ne pesuaineetkin saastuttavat. Ja sitten kehtaavat väittää että he eivät MITENKÄÄN pilaa luontoa jne...

Tulipas omituinen sepustus, toivottavasti joku ymmärsi mitä tarkoita.

Ja korostan että mielestäni kaikki saavat tehdä omalla tavallaan, ärsyttää vain kun yritetään väkisin tuputtaa omia aatteita..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi