Lue keskustelun säännöt.
aivan sairas ruuhka tänään jumbossa
17.12.2006 |
oltiin klo 12.08 paikalla ja saatiin ettiä parkkipaikkaa ja sisällä joka liike tupaten täynnä . ..
Kommentit (3)
mä olin jumbossa 12:03 ja sain valittua mieleiseni parkkipaikan. sisällekin mahtui vielä hyvin - hetken verran :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eikä tarvii ahtautua kaikkien muiden tuhansien ihmisten kanssa viikonloppuisin kauppakeskuksiin.
hakemaan. inhoon sitä ihmis paljoutta ja jonottamista.