Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin häviää vanhemman naisen käytöstavat?

Vierailija
09.08.2023 |

Onko kukaan huomannut vastaavaa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään iässä naisen ei tule miellyttää ketään siksi, että oletetaan naisten miellyttävän.

Nainen ei ole velkaa kenellekään yhtään mitään, ei hymyä, ei tervehdystä.

Tiedätkö kuinka monta urpoa olen saanut perääni pelkästään neutraalilla tervehdyksellä?

Käytöstavat kuuluvat kaikille, myös miehille. Hymy tai tervehdys ei tarkoita mitään.

Olisihan se kiva jos voisi tervehtiä ja hymyillä kaikille, mutta usein järkevintä on omata tyly asenne ja viivasuora suu.

Vierailija
22/27 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelussa huomaa, että ikääntyvät ja iäkkäät asiakkaat ovat usein epäystävällisiä, ilkeitä ja röyhkeitä. Asiallisesti käyttäytyviä ja ystävällisiä ikääntyviä ja ikääntyneitä asiakkaita löytyy onneksi myös. Valitettavasti +65-vuotiaitten ikäryhmästä löytyy paljon epäkohteliaasti ja huonosti käyttäytyviä ihmisiä.

Naisilla vaihdevuodet ovat varma merkki vanhenemisesta ja raihnaistumisesta. Asiakaspalveluammateissa ja hoitoalalla kohtaa valitettavan usein epäasiallisesti ja uhkaavasti käyttäytyviä, ilkeitä asiakkaita. Ikääntyvät ja iäkkäät naiset ovat yleensä pahimpia kitisijöitä ja valittajia. Heillä on hyvin paljon ongelmia elämässä. Kyllä vanhat miehetkin osaavat huonot käytöstavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokevat turpaan saamisen riskin matalaksi, joten uskaltavat käyttäytyä noin. Esim nuorille miehille ei moni uskalla vittuilla, koska on suht korkea riski saada turpaan.

Tämähän ei sinällään kerro mitään niistä naisista vaan niistä nuoremmista miehistä enemmän. Mietippä vähän mitä puhut.

Vierailija
24/27 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin kohdalla syy on alkuvaiheessa oleva alzheimerintauti tai muu dementiasairaus. Se on surullista.

Vierailija
25/27 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin olen huomannut. Hyvin oksettavia!

Vierailija
26/27 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin kiltti 46 vuotta. Sitten vaan napsahti. Jos kerran muutkaan eivät ole kilttejä minulle, miksi minä olen muille? En siis tarkoituksen mukaisesti ole töykeä, mutta annan kyllä samalla mitalla takaisin ja osaan myös vaatia. En ole enää mikään kynnysmatto. Ei muutkaan ajattele kuin omaa napaansa.

Juuri näin!! 👍

Vierailija
27/27 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

avaa vähän enemmän, ap

Sanoi isäs kun sua teki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi