Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin häviää vanhemman naisen käytöstavat?

Vierailija
09.08.2023 |

Onko kukaan huomannut vastaavaa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samaan paikkaan kuin vanhemman miehenkin.

Vierailija
2/27 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Käyttäydyn kauniisti ja kohteliaasti ikään, sukupuoleen, rotuun, uskonnolliseen tai seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta.

N54

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niiden pitää kiilata ostoskärryillä kaupoissa?

Vierailija
4/27 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että kaikenikäisten käytöstavat ovat kateissa.

Vierailija
5/27 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Käyttäydyn kauniisti ja kohteliaasti ikään, sukupuoleen, rotuun, uskonnolliseen tai seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta.

N54

Et olekaan vielä vanha. :)

Vierailija
6/27 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kiltti 46 vuotta. Sitten vaan napsahti. Jos kerran muutkaan eivät ole kilttejä minulle, miksi minä olen muille? En siis tarkoituksen mukaisesti ole töykeä, mutta annan kyllä samalla mitalla takaisin ja osaan myös vaatia. En ole enää mikään kynnysmatto. Ei muutkaan ajattele kuin omaa napaansa.

Vierailija
7/27 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että kaikenikäisten käytöstavat ovat kateissa.

Korona-ajan jälkeen huomasi, että ne käytöstavat jäi monilla sinne neljän seinän sisään ja ihmisten ilmoilla eivät enää osaa käyttäytyä. Silmiinpistävä huono käytös on lisääntynyt korona-ajan jälkeen. 

Vierailija
8/27 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaa vähän enemmän, ap

Vierailija
9/27 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mielestäni ne ovat nää nuoret mirkut ketkä eivät edes viitsi tervehtiä takaisin rappukäytävässä.

Vierailija
10/27 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mietin tuossa pihan poikki kulkiessani miten nuo ulkomaalaiset naapurit on kohteliaampia ja suomalaisella näkyy olevan työn takana kakistaa se tervehdys ulos suusta.

Vierailija
11/27 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N54

Et olekaan vielä vanha. :)

Herran jumala. Tämä on kaunein kohteliaisuus, jonka olisin ikinä voinut tällä palstalla saada! Sait hymyn huulilleni, pelastit päiväni ja palautit uskoni ihmiskuntaan. Kiitos :)

Vierailija
12/27 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla naisilla ei edes ole käytöstapoja, jotka voisivat kadota. Nenä kiinni puhelimessa paikasta tai tilanteesta viis veisaamatta.

Vierailija
13/27 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tietysti hyvin liukuva käsitys mikä on VANHEMPI nainen !

Mutta ainakin noin 45-60v täyttäneillä käytökseen voi vaikuttaa paljonkin vaihdevuodet!

Vierailija
14/27 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan alkavaa dementiaa...

Vierailija
15/27 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokevat turpaan saamisen riskin matalaksi, joten uskaltavat käyttäytyä noin. Esim nuorille miehille ei moni uskalla vittuilla, koska on suht korkea riski saada turpaan.

Vierailija
16/27 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokevat turpaan saamisen riskin matalaksi, joten uskaltavat käyttäytyä noin. Esim nuorille miehille ei moni uskalla vittuilla, koska on suht korkea riski saada turpaan.

Ja niinsitten nuoret miehet eivät uskalla paljon vittuilla koska heillä on korkea riski saada turpaan.

Vierailija
17/27 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat ukot ovat usein täysiä lurjuksia. Kunniattomia kusettajia, eivät sinänsä töykeitä kylläkään.

M52

Vierailija
18/27 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin kiltti 46 vuotta. Sitten vaan napsahti. Jos kerran muutkaan eivät ole kilttejä minulle, miksi minä olen muille? En siis tarkoituksen mukaisesti ole töykeä, mutta annan kyllä samalla mitalla takaisin ja osaan myös vaatia. En ole enää mikään kynnysmatto. Ei muutkaan ajattele kuin omaa napaansa.

Tämä! Olin 50 vuotta "kiltti tyttö" kun sellaisen kasvatuksen sain eli itsellä ei väliä, muita täytyy miellyttää ja kaikenlaista pitää tehdä muiden mieliksi. Nyt en enää halua, ajattelen vain itseäni.

Vierailija
19/27 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja niinsitten nuoret miehet eivät uskalla paljon vittuilla koska heillä on korkea riski saada turpaan.

Riippuu kenelle vittuilevat.

Vierailija
20/27 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos ei vittuiltas vaan vittuilemisen ilosta? Oikeasti, kohtelias käytös saa muissakin aikaan kohteliaisuutta, hymy saa aikaan hymyä. Ja jos ei saa, niin itsensähän se mörökölli vaan nolaa.

N54

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi