Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppinen mies, pysyykö erektiosi täysin kovana koko seksin ajan?

Vierailija
09.08.2023 |

Vai lerpahteleeko välillä (kuten itsellä tekee)? Välillä mietityttää onkohan ihan normaalia...

Nelikymppinen mies, pysyykö erektiosi täysin kovana koko seksin ajan?

Vaihtoehdot

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti pysyy. Miksi ei pysyisi? Ainoa syy seisokin hiipumiseen olisi jotenkin epämiellyttävä partneri.

Vierailija
2/14 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä tarkoittaa koko seksin ajan? Pysyy kovana kyllä koko yhdynnän ajan ellei ole jotenkin ihan väsynyt niin että keskittymiskyky herpaantuu. Jos nyt kuitenkin lasketaan mukaan koko sessio siitä kun vaatteet on riisuttu, niin kyllä se saattaa lerpahtaa silloin kun keskityn vaimoa nuolemaan ja hän keskittyy sitä vastaanottamaan eikä hiplaa minua siinä samaan aikaan. Eli fyysistä stimulaatiota tarvitaan enemmän kuin nuorena että erektio pysyy.

M53

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä tarkoittaa koko seksin ajan? Pysyy kovana kyllä koko yhdynnän ajan ellei ole jotenkin ihan väsynyt niin että keskittymiskyky herpaantuu. Jos nyt kuitenkin lasketaan mukaan koko sessio siitä kun vaatteet on riisuttu, niin kyllä se saattaa lerpahtaa silloin kun keskityn vaimoa nuolemaan ja hän keskittyy sitä vastaanottamaan eikä hiplaa minua siinä samaan aikaan. Eli fyysistä stimulaatiota tarvitaan enemmän kuin nuorena että erektio pysyy.

M53

Tämä. Nuorena alkoi seistä kivikovana heti kun oli ajatuskin seksistä, nyt keski-iässä tarvitaan fyysistä stimulaatiota että seisoo.

Vierailija
4/14 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy se kuuskymppiselläkin!

M61

Vierailija
5/14 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysyy se kuuskymppiselläkin!

M61

Onkin huolestuttavaa, jos 40 miehellä ei seiso koko seksin ajan. Mulla kun seisoo vielä orkkunikin jälkeen aika pitkään.

Vierailija
6/14 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy ja jos on persettä tarjolla niin kasvaa vielä ehkä sentin "normaalista" seisokista ja on oikein extra kovana

Vierailija
7/14 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy kovana aina laukeamiseeni saakka. Joskus se tapahtuu ennen kuin seksi on ohi, ja silloin kalun paikan ottaa yleensä joko kieleni tai sormeni, tai molemmat.

Vierailija
8/14 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pysyy kyllä kovana koko ajan ja pitkään sen jälkeenkin vielä. Olen elänyt melko terveellistä elämää. Tupakkia en ole koskaan vetänyt enkä viinaa ole juonut. Olutta harvoin. Liikuntaa olen aina harrastanut. Seisokki tulee herkästi jo suudellessa naista.

Vierailija
9/14 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi haittaa vaikka pehmeneekin. Avovaimo on niin ihana että ottaa suihin tarvittaessa ja saa hitaasti taas paisua täysiin mittoihin. Ei se haittaa että seksi ei ole jokin 0-10 suoritus. Tässä parasta on se että voi pitää taukoja välissä tai ainakin voi olla suvantovaiheita. Sitten ne nousut voi olla jopa voimakkaampia.

Vierailija
10/14 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy kovana ja kunnon panon jälkeen pysyy kovana vielä 10-15min laukeamisen jälkeenkin.

Vierailija
11/14 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiankin kovana. Toinen kierroskin menisi, mutta partneri ei aina pysty.

Vierailija
12/14 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysy koko aikaa kovana. Välillä pehmenee niin, että meinaa tulla ulos. Enkä ole edes ihan vielä 40.

Epäilen sen johtuvan siitä kun jossain kohtaa vain tajusin, että olen monta vuotta kannatellut meidän seksielämää ettei se aivan ole kuollut ja urautunut. Ja samalla tajusin, että tuskin enää tulee palautumaan entiselleen.

Vierailija
13/14 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 60 v. ja mullakin pysyy kovana seksin aikana ja muulloinkin. Öisin aina kovana ja päivisin, kun vain vähänkin ajattelen seksiä. Libido ei muutu iän mukana, ei ainakaan mulla.

Vierailija
14/14 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy ja jatkuu vielä laukeamisen jälkeen. M46.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi