Miesjoukko raiskasi nuoren naisen Otto Karhin puistossa.
Oululainen 26-vuotias nainen raiskattiin lauantain vastaisena yönä noin kello kolmen ja neljän välillä Otto Karhin puistossa linja-autokatosten kohdalla.
Nainen oli kävelemässä Isokatua, kun hänen peräänsä oli huudeltu. Nainen oli havainnut ulkomaalaisilta vaikuttavan miesjoukon huutelevan. Miehiä oli ollut neljästä kuuteen. Häntä oli isketty takaa päin päähän ja oli menettänyt tajuntansa. Tajunta oli palautunut linja-autokatosten viereisessä pensaikossa.
Naisella oli vammoja eri puolilla kehoa ja hänet oli raiskattu.
Nainen sai itse soitettua ambulanssin, jolla hänet vietiin OYS:aan hoidettavaksi. Nainen epäilee tuleen raiskatuksi usean miehen toimesta.
Miehet olivat vaikuttaneet tummilta, mutta eivät olleet mustaihoisia. Enempää tuntomerkkejä uhri ei ole pystynyt kertomaan.
Poliisi pyytää yleisöltä apua tämän rikoksen selvittämiseksi, puh.08-3137111/väkivaltayksikkö.
Näin se kulttuuri rikastuu.
Kommentit (36)
Oltiin baarissa, ja kaveri lähti yhden arabin matkaan vaikka oli suomalaisen kanssa kihloissa ja avoliitossa. Menivät sänkyyn, ja aamulla kaveri oli sitä mieltä että hänet on raiskattu. Alkoi omatunto kolkuttamaan, kun kundikaveri kyseli että missäs sitä ollaan oltu koko yö ja miksi kaulassa on fritsu, joten keksi että hänet on raiskattu.
Asia selvisi aika pian, ja kun kysyin kaverilta että mikä ihme sai hänet valehtelemaan (oli lähellä ettei syyttömän miehen elämä mennyt pilalle) niin hän selitti että periaatteessa se oli raiskaus, koska se mies tiesi että hän on kihloissa mutta pani häntä silti, ja hän oli kännissäkin kaiken lisäksi (niin oli se mieskin kyllä). Eli moraalisesti ajateltuna se kuulemma oli vähän niinku raiskaus.
Kaveri sai syytteen siitä että oli harhauttanut viranomaisia (teki oikeen rikosilmoituksen kihlattunsa kanssa ja kävi sairaalassa raiskaustutkimuksessa) ja tää arabimies olisi voinut hakea korvauksiakin mutta antoi asian olla.
Suurimmalle osalle jäi tästä tapauksesta varmaan mieleen vaan se että mutiainen raiskasi suomalaisen teinin, vaikka totuus oli se että suomalainen teini jakoi auliisti persettään ulkomaalaiselle komealle miehelle, ja aamulla hävetti.
että ulkomaalaisetkin ovat yksilöitä. Joistakin viesteistä paistaa niin suppea ajatusmaailma läpi ettei tosikaan (vrt. neekerit kotiin, kun viestissä puhuttiin tummista, ei tummaihoisista. Eka reaktio oli heti näillä rasisteilla, että ' neekeri' teki ton).Näille tyypeille on ihan turha selittää mitään, ei ne ymmärrä sitä, että jos Yosuf raiskaa teinityttöjä puistossa ei Ahmed automaattisesti tee niin. Pakkohan sen on, kun on ulkkari ja vielä kehitysmaasta ja vaikkei tekiskään, niin edellämainitut riittää silti oikeuttamaan huonon kohtelun valtaväestön taholta.
Ja mielestäni sekä suomalaisille rikoksentekijöille että Suomessa asuville ulkomaalaisille rikoksentekijöille pitäisi olla ihan sama kohtelu.
aivan kuten esim. osa kristityistäkin...
Mulla on turkkilainen mies, joka ei enää suostu käymään baareissa, koska aina joku suomalainen känninen ämmä ui liiveihin! Ollaan monta kertaa käyty porukalla ulkona (mies ei oo koskaan käynyt Suomessa baarissa ilman mua) ja suomalaiset akat tulee ehdottelemaan mun miehelle ja sen kavereille, vaikka vaimot on vieressä! Ainakin kymmenen tapausta tulee mieleen, eikä me olla asuttu Suomes kun vasta 8 kk.
Törkeintä oli se, kun oltiin pari viikkoa sitten yökerhossa Helsingissä ja miehen serkku oli mukana vaimonsa kanssa. Me vaimot oltiin vähän kauempana ja katsottiin kun suomalainen humalainen vetyperoksidiblondi ahdisteli mun miehen serkkua oikeen tosissaan. Puristeli persuksista ja munista, ripustautui kaulaan ja väkisin suuteli vaikka miehen serkku työnsi sitä pois ja huusi sille monta kertaa että mua ei kiinnosta, mee pois vitun lehmä (ensin sanoi kauniisti, sitten rumasti). Loppujen lopuksi mun mies ja sen kaveri kantoi tän blondin pois, ja siitä se suuttui niin että meni valittaa pokelle kun häneen muka käytiin käsiksi. Poke on mun miehen tuttu ja sanoi et he kyllä näki kuka kävi käsiksi ja keneen. Jos joku mies kouris tuolla lailla naista, se sais jo syytteen. Eikä miehen serkku oo niin sika että olis viitsiny voimalla tönäistä sitä akkaa pois, kun itehän se olis siitä vaikeuksiin heti joutunut.
Kyllä mä tiedän että baareissa pyörii niitäkin ulkomaalaisia miehiä jotka ahdistelee suomalaisia naisia, mutta yleensä se on ainakin mun miehen ja sen kavereiden kohdalla ollu niin että suomalaiset naiset pyörii niitten ympärillä! Ja mä oon tosiaan ollu joka kerta mukana kun mun mies on ollu yöelämässä ja nähny itse mitä siellä tapahtuu. Onneks me muutetaan taas maaliskuussa Istanbuliin et päästään bilettämään rauhassa, mua ei meinaan oo koskaan Turkissa ahdisteltu noin törkeesti kun miehen serkkuu täällä!
Vierailija:
Ai muslimi oli baarissa ja vielä kännissä?
Vierailija:
Miehet olivat vaikuttaneet tummilta, mutta eivät olleet mustaihoisia. Enempää tuntomerkkejä uhri ei ole pystynyt kertomaan.
Jotenkin oudon kuuloinen juttu...
se ei kuitenkaan liity raiskaamiseen MILLÄÄN tavalla, kuten itsekin totesit, joten ihmettelen, miksi halusit tuoda tämän pointin tähän ketjuun (joka muutenkin on jo aika asiattomalla linjalla)?
Ja muslimien alkoholi-sääntö on ERITTÄIN tiukka.
sorry sekoilu numeroiden kanssa
- 41
Voi herran jumala, ihan samalla tavalla on muslimeissa tapauskovaisia kuin on nämä ev. lut kirkkoon kuuluvat kristitytkin!
Onhan luterilaisella kirkollakin tiukkoja sääntöjä, meistä tosin kukaan ei tunnu edes tietävän mitä ne säännöt on, saatikka että ketään kiinnostaisi. Sama juttu muslimeilla: osa on kovinkin uskonnollisia ja elää islamin oppien mukaan, osaa ei vois vähempää kiinnostaa.
niin sitten ei voi muuta kuin todeta että kovast onnea.. itse en näe hänen elämäntyössään mitään siteeraamisen arvoista.
Vierailija:
niin sitten ei voi muuta kuin todeta että kovast onnea.. itse en näe hänen elämäntyössään mitään siteeraamisen arvoista.
(synkkä aihe kuitenkin)
34, jolla tää turkkilainen mies... vaikutta kauheen nuorelta. lopputekstistä saa sellasen kuvan et muutetaan istambuliin bilettämisen takia.
rupesi miettiin, et kyllä mua on tosi törkeesti lähennelly (ahdistellu) turkkilaismiehet, mut ei kyllä ne olikin italialaisia ja espanjalaisia ollut.
eipä muuta
En olisi halunnut tietää näitä kansan syvien rivien mielipiteitä ja käsityksiä.
JOKA PAIKASSA on se käytäntö, että ne mamut eivät osallistu jouluvalmisteluihin jotka eivät halua, heille on järkätty jotain muuta toimintaa.
Kertokaa mulle MISSÄ koulussa tai päiväkodissa on jätetty jouluaskartelut väliin tästä syystä? Missä?
Se ei ole totta, se on vaan urbaanilegenda.
Muslimitkin sitäpaitsi tunnustavat Jeesuksen profeettana, kunnioittavat häntä profeettana.
Vierailija: