Mikä on suosikkisi the Body Shopin tuotteista?
Minulla se on parin vuoden takainen joulun ajan sesonkituote käsivoide, joka tuoksuu jasmiinilta. Vielä yksi puteli jäljellä varastossa. Lapsena Body Shopin omenantuoksuinen shampoo oli ihana, harmi että sitä ei enää valmisteta.
Kommentit (14)
Paperipuuteri oli ihanaa. Onkohan sitä vielä myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile Dermosilin omenashampoota? Ainakin saman sarjan käsirasva on aivan ihanaa!
Kiitos vinkistä, pitääkin tutkia tuota vaihtoehtoa!
ap
Oon mansikkahullu ja appelsiinkin käy. Mutta tuoksun pitää olla makea, ei kemiallinen ja jotenkin kiva.
Teepuuöljy.
Käy vähän kaikkiin iho-ongelmiin.
Onhan niistä jotkut suihkugeelit varmasti ihanan tuoksuisia. Enpä taida vaan enää malttaa ostaa niitä sieltä, vaan tyydyn markettituotteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niistä jotkut suihkugeelit varmasti ihanan tuoksuisia. Enpä taida vaan enää malttaa ostaa niitä sieltä, vaan tyydyn markettituotteisiin.
Body shopin tuotteita saa myös marketista :)
https://www.k-ruoka.fi/artikkelit/koti-ja-hyva-olo/the-body-shop-k-city…
Lempituotteet löytyvät käsirasvoista. Sen sijaan vartalotuotteet ovat tuottaneet pettymyksen: body butterit alkavat "rullautua" iholla ja body jogurtit eivät millään imeydy, vaan jäävät tahmaiseksi pinnaksi ihon päälle. Ja olen kokeillut vuoroin annostella ohuelti, vuoroin paksummin ja myös hieronut iholle ja ollut hieromatta. Mikään ei auta. Eivät vaan toimi ihollani ja vaikka kuinka montaa eri versiota noista kokeillut.
Piparminttu -jalkavoide kuiville kantapäille. Illan ihana hetki on laittaa sitä ennen nukkumaanmenoa.
Inkiväärishampoo, se on minulla kestokäytössä ja ensimmäinen tuote, joka on oikeasti auttanut kutisevaan päänahkaan.
Menneiden vuosien tuotteista pidin todella kookostuoksuöljystå ja sinimaissinaamiosta.
Kokeile Dermosilin omenashampoota? Ainakin saman sarjan käsirasva on aivan ihanaa!