Miksi naisia ei näe koskaan ajamassa moottoriveneellä, vesiskootterilla tai mönkijällä?
Jos näkee veneen tai vesiskootterin järvellä niin aina on mies ohjaamassa ja nainen istuu kyytillä. Naista en ole nähnyt ajavan mönkijällä koskaan liikenteessä. Onko niillä liian vaikeaa ja pelottavaa ajaa niin siksi naiset ei niillä aja?
Kommentit (59)
Minä ajan jopa yhdeksää vesiskootteria kerralla.😎
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on ylitsepääsemätön tehtävä naisille lähteä veneellä satamasta ja ajaa vene takaisin satamaan, nainen voi kolhia muita veneitä tai ajaa vauhdilla päin laituria tai kivikkoa.
-ap
🥱🥱🥱🥱 miten olisi pieni päivälenkki sulle tähän kohtaa? Saisi aivot happea ja keksisit ehkä vähän järkevämpiä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Ap tuli aika hienosti kertoneeksi, että piileksii ikkunattomassa kopissa yöpyksin tietokoneensa kanssa.
Ja miettii pakkomielteisesti naisia. Naiset täyttävät hänen päänsä 24/7. Hänen housuissaan on pikkuinen mato, jota särkee.
Hei kuule, ei älykkyys ole mitään mahtavaa, siitä on ennemminkin harmia. Tämän salaisuuden kerron sinulle, kun niin kovasti tunnut haikailevan sen perään. Nämä sinun kommentit vähän eri variaatioilla ovat noloja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on ylitsepääsemätön tehtävä naisille lähteä veneellä satamasta ja ajaa vene takaisin satamaan, nainen voi kolhia muita veneitä tai ajaa vauhdilla päin laituria tai kivikkoa.
-ap
Luotsi on se, joka aluksen satamasta ja satamaan ohjaa.
Mun serkuntytär on öljytankkerin kapteenina Fortumilla.
Aloittaja ei ole käynyt koskaan Lapissa. Siellä näkisi paljon suurempiakin ihmeitä. Tuli tästä mieleen se, joka ihmetteli sitä, kun naiset eivät aja isoja autoja ja koneita.
Kälyni on lentäjä ja ajaa mitä vehettä tahansa. Ite ajan vain autoa ja traktoria, joskus kuorma-autoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tuli aika hienosti kertoneeksi, että piileksii ikkunattomassa kopissa yöpyksin tietokoneensa kanssa.
Ja miettii pakkomielteisesti naisia. Naiset täyttävät hänen päänsä 24/7. Hänen housuissaan on pikkuinen mato, jota särkee.
Hei kuule, ei älykkyys ole mitään mahtavaa, siitä on ennemminkin harmia. Tämän salaisuuden kerron sinulle, kun niin kovasti tunnut haikailevan sen perään. Nämä sinun kommentit vähän eri variaatioilla ovat noloja.
"Älykkyydestä on harmia" = olen umpitollo
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska useimmilla naisilla on aivot ja osaavat niitä käyttää, tuommoiset saastuttavat ja meteliä aiheuttavat ajelut ovat ääliöitten hommaa.
Mutta jatkuva ylenmääräinen saastuttava ja meteliä aiheuttava lentomatkailu ympäri maailmaa mitä erityisesti naiset tykkää harrastaa ei lukeudukaan ääliöiden hommaksi?
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ensikertalaiselle se on haastavaa mutta sukupuoli ei ratkaise. Eniten veneonnettomuuksia sattuu miehille kun yliarvioidaan taidot.
Outoa, ajan noista kaikkia. Ajan myös trukkia, traktoria, puimuria ja pakettiautoa, ja autoa.
Mottoripyörää ja mopoa en ole ajanut, koska ei ole ollut tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt samaa asiaa. Naiset lähtevät mielellään veneen kyytiin, sanovat pitävänsä veneilystä mutta he eivät ohjaa venettä ainakaan silloin kun vene lähtee tai tulee satamaan. Sukupuoliroolit istuvat tiukassa.
MIesten hintelissä egoissa ne tiukassa istuvat :D Itse törmäsin tuohon kun baarin terassilla naapurit kysyivät, miksi minä olin äsken auton ratissa eikä mies. No, se on mun auto, hänellä ei edes ole autoa.
Hiukan faktaa satamaan tulosta ja lähdöstä:
"Uudenlainen vaara uhkaa herkkää Itämerta: Laivojen päälliköt eivät osaa enää edes ohjata alusta satamaan - vastuu jää suomalaisluotseille, joiden työtä IL seurasi päivän
Iltalehti tutustui luotsin ja kutterinhoitajan työhön ja työn vaatimuksiin."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3bec4e7a-2c0d-4039-a88e-5dfb9c616b48
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei ole käynyt koskaan Lapissa. Siellä näkisi paljon suurempiakin ihmeitä. Tuli tästä mieleen se, joka ihmetteli sitä, kun naiset eivät aja isoja autoja ja koneita.
Sama ap oli senkin ihmettelyn takana. "Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, ne hämmästyttää kummastuttaa pikku aapeetaa".
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei ole käynyt missään muuallakaan. Mä asun Uudellamaalla ja näen joka ikinen päivä naisia henkilöautojen, bussien, ratikoiden, metron ja työkoneiden puikoissa. Sekä mönkijöiden.
Aloittaja pelkää naisia niin saatanan pahasti, ettei näe niitä missään, koska ei lähde itsarihuushollistaan ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei ole käynyt missään muuallakaan. Mä asun Uudellamaalla ja näen joka ikinen päivä naisia henkilöautojen, bussien, ratikoiden, metron ja työkoneiden puikoissa. Sekä mönkijöiden.
Aloittaja pelkää naisia niin saatanan pahasti, ettei näe niitä missään, koska ei lähde itsarihuushollistaan ulos.
En ole koskaan nähnyt naista kaivinkonekuskina, metsäkonekuskina, puskukonekuskina, tiekarhukuskina, hinausautokuskina, nostokonekuskina.
-ap
Minä en ole nähnyt = ei ole
Voi jestas...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, aika moni mies on kuollut mönkijällä ajaessa.
De är arbetsredskap med usla köregenskaper bl.a. p.g.a. hög tyngdpunkt. Inget att leka med.
Kyllä niitä mönkkärikuolemia on eniten ollut huviajossa ja humalassa.
Precis, och det beror på att folk inte inser att fyrhjulningar är arbetsredskap med dåliga köregenskaper.
Minäkin olin lähdössä vesijetillä Päijänteelle, mutta pomo perhana möi firman jetit ja osti veneen.
N 58