Minkä ikäinen olit kun muutit pois kotoa? Millaisees asuntoon? :)
Kommentit (19)
Oli ihan hyvä juttu ettei heti muuttanut yksin asumaan tuon ikäisenä =)
ihana ensiasunto, ja tuo aika tuo mieleen niin paljon muistoja " nuoruudesta" ! :' -)
poikaystävän luo. 1 huone+ tupakeittiö. Ahdasta oli :D
Nyt on kyllä jo mennyt mies vaihtoon.. :)
mutta varsinaisesti omilleni muutin sieltä palattuani, 21-vuotiaana vasta, pikkuriikkiseen 17 neliön yksiöön Helsingin kantakaupunkiin.
Tuon jälkeen muutin:
->kolmen hengen opiskelijasoluun -> yhden huoneen opiselija-asuntoon, missä asui toinen minun lisäkseni -> sukulaiseni yksiöön -> kolmen hengen opiskelijasoluun -> yksityisen vuokrakaksion toiseen huoneeseen -> miehen kanssa yhteen
Millä vuosikymmenellä nämä kotoa pois muutot oavt tapahtuneet noin nuorina? Miten jotkut vanhemmat voivat päästää alaikäisen muuttamaan omilleen? *ihmettelee*
Minä muutin 19-vuotiaana 33 neliön luhtitalon yksiöön.
oi niitä aikoja..
Mitäköhän mahtaa ensirakkaudelle kuulua.. Oli se jännää sillon
Äiti ja isä menivät naimisiin, kun olin 18v, ja rakensivat uuden talon ja muuttivat sinne. Sisko taas muutti samana vuonna toiselle paikkakunnalle opiskelujen perässä.
Nykyinen mieheni muutti samantien mun luokse :0)
700km päähän perheestä, solu kämppään
Viimeisiä rakennuspölyjä vielä saatiin putsata...
Oli juuri remontoitu kokonaan. Muutin siis vuonna -01.
Joku siis kyseli, miksi niin nuorena on päästetty muuttamaan. Meillä ei ainakaan ollut mahdollista jäädä omalle paikkakunnalle asumaan ja opiskelemaan. Muutin viittä vaille 16 vuotiaana opiskelija soluun.
Oiskohan vuosi ollu 1989? Tai jotain sinne päin..=)
Nykyisen aviomieheni luokse kaksioon helsingin keskustaan.
Eipä se ollut kummonenkaan, mutta muistelen lämmöllä ensimmäistä omaa asuntoani... =)
ja muutin toiseen kaupunkiin jonkin omakotitalon piharakennukseen, mihin oli tehty ihan asunto (yksiö).