Elämäni biisi syksy 2023
Aloitetaan puhtaalta pöydältä uusin eli viides kausi. Ihanaa, kun tämä ohjelma sai jatkoa.
Katso lähetysajat : Elämäni Biisi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1965)
Väki luuli et tulee Kaija Koo, katjan spiikin perusteella. Tulikin didi. Voi ei tota ylipirteyttä.
Tai sitten Supernaiset on halla-ahon hämäysbiisi. Ja onhan se vissiin opiskeluaikana ja niiden jälkeenkin (ihme kyllä) saanut naisseuraa enemmänkin kuin mitä avioliittolupauksessa määriteltiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummia sanahirviöpötkylöitä nää ekat biisit. Harmittais, jos olisin lipun maksanu tonne areenalle.
juuri aattelin samaa huonoja biisejä tänään
Mitä siellä sitten pitäisi olla? Jotain kliseisiä hittejä, räppipaskaa tai humppaa? Mitä oudompia, sen parempi.
Supernaiset on aaltolaa. Selityksenä tulee jotain kaukaa haettua liirum laarumia mahtavaan supervaimoon ja ihmelapseen.
Vierailija kirjoitti:
Rehn näyttää eniten presidentiltä! Olen hämmästynyt.
Kuten sanottua komea ilmestys.
Vierailija kirjoitti:
Supernaiset on 100% varmuudella Alexin biisi. Isänsä on opettanut arvostamaan vahvoja naisia.
Kyllä, ja lisäksi Alex on tosi usein haastatteluissa kiitellyt Pirkko Mannolaa, että tuli hänen isänsä ja hänen elämään. Lisäksi Alex oli Pirkko Mannolan kanssa kahdestaan Kaija Koon konsertissa. Supernaiset ovat Alexin äiti ja hänen bonusäitinsä Pirkko Mannola.
Supernaiset on varmaan Aaltolan. Synttärisankari oli naispuolinen ystävä ja hän kalastelee nyt naisäänestäjien ääniä tunnustautumalla feministiksi ja naisten arvostajaksi. Haluaa opettaa samat arvot myös pojalleen, jolla on erikoinen nimi.
Aika karseita ja surkeita biisejä kaikki tähän asti. En voi kyllä millään uskoa, että nämä olisivat kenenkään elämän tärkeimpiä biisejä. Jos ovat, ovat tosi vähän hyvää musiikkia ehtineet kuunnella ja kokea.
Vierailija kirjoitti:
Haavisto ja Rehn ovat kisan kakkoskiekalla vastakkain, sanokaa minun sanoneen.
Hahahaha siis Haavisto ja Stubb! Mitä ihmettä mä sekoilen!? 🤣🤣🤣
T: sama
Mika varmaan lässyttää kuinka Elisa-sisko twitter-avautumisineen on supernainen! IHQJEE!
Juuri niin.