Elämäni biisi syksy 2023
Aloitetaan puhtaalta pöydältä uusin eli viides kausi. Ihanaa, kun tämä ohjelma sai jatkoa.
Katso lähetysajat : Elämäni Biisi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1965)
Vierailija kirjoitti:
Katja väitti, että Leijojen sanat menee "kauneimman pään lauseen", Jarkko sanoi, että hän on luullut, että se on "kauneimman mä(ä) lauseen". Jarkko on ihan oikeassa, niin se menee :)
Ei se niin sanonut, jestas sentään. Väärin kuultuja laulun sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne ei voi laulaa kappaleita suomenkielellä. Itse kun osaa kuin suomee ja savvoo.
Ulkolaisia kappaleita en tunnista mitään, enkä tietenkään tiedä mitä sanoja on kyseisessä laulussa, koska osaan vain suomea.
Toiseksi, ne taputukset ärsyttää, ne ikään kuin katkaisee puheen, taputuksia on liikaa.
Minkä ikäinen olet? Omat vanhemmat on 63 v. ja 61 v. ja molemmat osaavat englantia.
Sehän oli pakollinen oppiaine
1961 syntyneet on eka ikäluokka, jolla on ollut pakollinen englannin opiskelu 3. luokalta alkaen. Tosin monessa koulussa opettajat ovat voineet ottaa sen jo aiemmin opetusohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Aholaan liittyvät kritiikit taas poistetaan. Ei ole sananvapautta Suomessa näköjään.
Eihän hän edes ole tällä kaudella niin kuin ei edelliselläkään, eli miksi nyt pitäisi hänestä jauhaa? Hänellehän voisi perustaa vaikka oman ketjunsa eikä sotkea häntä koko ajan uudempiin EB-ketjuihin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne ei voi laulaa kappaleita suomenkielellä. Itse kun osaa kuin suomee ja savvoo.
Ulkolaisia kappaleita en tunnista mitään, enkä tietenkään tiedä mitä sanoja on kyseisessä laulussa, koska osaan vain suomea.
Toiseksi, ne taputukset ärsyttää, ne ikään kuin katkaisee puheen, taputuksia on liikaa.
Ensinnäkin kunnellaan sen henkilön toivetta, jonka elämän biisi on kyseessä. Eli jos minulta kysyttäisiin elämäni biisi, kertoisin tarkasti mikä se on ja jos se on englanniksi tietysti haluan sillä kielellä mistä tykkään. Eihän kaikista ole edes suomennoksia tai ei ole tehty suomeksi.
Ei pidä moittia kielivalintaa ainakaan, koska olen varma että se toteutetaan toivojan tavalla.
Itse syntynyt 1964 ja me luimme vain ruotsia :(.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aholaan liittyvät kritiikit taas poistetaan. Ei ole sananvapautta Suomessa näköjään.
Eihän hän edes ole tällä kaudella niin kuin ei edelliselläkään, eli miksi nyt pitäisi hänestä jauhaa? Hänellehän voisi perustaa vaikka oman ketjunsa eikä sotkea häntä koko ajan uudempiin EB-ketjuihin.
Ei pitäisi, ei. Mutta kun ihmiset kirjoittaa, että ikävä Aholaa ja eivät katso enää ohjelmaa ihan vaan siitä syystä, ja kun siihen vastaa takaisin, se vastaus heti poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä, milloin, kuinka kauan?
Minäkin -64 ja englanti alkoi kolmosella, ruotsi seiskalla. Saksa sitten kasilla ja ranska lukion ekalla.
Tää ruotsin opiskelu nyt tuntuu olevan niin kamala mörkö että se vie muistinkin.
Vierailija kirjoitti:
Ilta on ehkä turhin julkkis ikinä. Ja joo, perheensä on tehnyt julmetusti työtä että tyttö on päässyt julkisuuteen, johon on ikänsä halunnut, mutta tyttö valitettavasti painiii sarjassa 'mitäänsanomaton'
Tästä samaa mieltä. Mutta hatunnosto Fuchsin perheelle hiki päässä huhkimisesta ja musalaitoksen kaikkien verkostojen hyödyntämisestä. Vaivannäöstä huolimatta Ilta on silti edelleen se karismaton tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt 1958 ja englantia opiskellut
Oli siellä varsintunnettu elkuvaohjaaja Vuoksenmaakin.
Vierailija kirjoitti:
Oli siellä varsintunnettu elkuvaohjaaja Vuoksenmaakin.
Hän oli minulle nimeltä tuttu. Naamaa en ole ennen nähnyt.
9. 9. eli tänään vieraana: Tommi Kinnunen, Pipsa Hurmerinta, Sari Essayah, Riikka Pulkkinen ja Riku Nieminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä, milloin, kuinka kauan?
Minäkin -64 ja englanti alkoi kolmosella, ruotsi seiskalla. Saksa sitten kasilla ja ranska lukion ekalla.
Tää ruotsin opiskelu nyt tuntuu olevan niin kamala mörkö että se vie muistinkin.
Mulla sama setti! Jätin ranskan lukion ekan jälkeen kuitenkin pois, kun en kirjoittanut sitä. Vm. 1968
Vierailija kirjoitti:
9. 9. eli tänään vieraana: Tommi Kinnunen, Pipsa Hurmerinta, Sari Essayah, Riikka Pulkkinen ja Riku Nieminen.
Sari Essayah lopettaa eläinsuojeluasiamiehen viran
https://www.vauva.fi/keskustelu/5277084/sari-essayah-lopettaa-elainsuoj…
1961 syntynyt , kolmoselta englantia. Harvassa biisissä sanat ovat oleellisin osa, samaa asiaa puidaan eri vinkkelistä: rakkautta tai sen puutetta.
Hyvä, ettei katsojia aliarvioida.
Eihän jotain duudsoneita tai somemissejä voi kierrättää kaikissa ohjelmissa.
Huono yleissivistys ja ihmistentunnistus on ihan oma häpeä.
Tosin olen yli 60 vee, joten kierretty on muutakin kuin tahkoa. Eipä taida jonnet eikä veetit edes tietää, mikä on tahko. Toivotonta...
Apua mikä karaokeveto kasmirilta
Vierailija kirjoitti:
Apua mikä karaokeveto kasmirilta
Ääni ei riittänyt, bändin soiton yli ei kuulunut juuri lainkaan. Omasta mielestäni ei ole edes mikään laulaja.
Mutta jokainen voi tykätä, ei se haittaa minua.
Autsista kun S. Essayah sanoi Riku Niemiselle Autiotalosta, että voisi sopia sun nuoruusvuosiin, ja tyyppi on syntynyt vuonna -86. Sarjassamme kiusallisia tilanteita. Toki kalju vanhentaa jne.
Minkä ikäinen olet? Omat vanhemmat on 63 v. ja 61 v. ja molemmat osaavat englantia.
Sehän oli pakollinen oppiaine