Elämäni biisi syksy 2023
Aloitetaan puhtaalta pöydältä uusin eli viides kausi. Ihanaa, kun tämä ohjelma sai jatkoa.
Katso lähetysajat : Elämäni Biisi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1965)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
La Ritournelle oli upea! Kuuntelin Sébastien Tellierin alkuperäisen version, joka oli minusta huomattavasti laimeampi kuin EB-orkesterin tulkinta. Puhallinsektio ja Diandra nostivat tämän ihan eri sfääreihin.
Maija Louekarin tarina taas kuulosti aika falskilta ja päälleliimatulta.Diandra mielestäni näytti kyllä siinä kohtaa todellakin päälleliimatulta. Eli törkeän siisti olis ollut ilman sitä.
Mun mielestäni Diandra kyllä veti tämän La Ritournelle-tulkinnan tyylikkäästi. Ja bändin sovitus oli kyllä tosiaan kokonaisuutena vähintäänkin alkuperäisen teoksen tasoa.
Aivan upea esitys, niin puheltimet kuin Diandrakin. Olen Yle Areenasta katsonut monta kertaa uudelleen.
Veikkaan näin etukäteen Howard Blaken Walking in the airia, josta Nightwish on tehnyt omankin version 90-luvun lopulla.
Vierailija wrote:
Veikkaan näin etukäteen Howard Blaken Walking in the airia, josta Nightwish on tehnyt omankin version 90-luvun lopulla.
Olisi liian helppo toisille arvata. Usein ja jopa kaikilla on ylläri.
Vierailija wrote:
Veikkaan ettei Tuomaksella ole hevibiisi vaan jotakin "Gatheringia" tms.
Mikä Gathering? The Gathering vai?
Marzi! Kylmikset, huh huh mikä Hendrix-tulkinta.
No nyt! Upea aloitus, hillitty ja klassinen. Marzin pehmeä ääni. Jes!
Tää eka on ihan liikaa Tuomaksen oma.
Luulin ennen esittelyitä Sveholmia Stilleriksi.
Tämä Collins on ehkä Mariannen.
Ilta lisäilee nyt liikaa omia koukeroitaan.
Kähisevä Kasmir. Eikö tuomme pitänyt valita hyviä laulajia?
Ilta joikhaa vähä liikaa omiaan.
Huono esitys tämä. Laulusuoritus erityisesti, mutta orkkakin soundaa vähän sinne päin.
Vierailija wrote:
Kähisevä Kasmir. Eikö tuomme pitänyt valita hyviä laulajia?
Kyllä Kasmir oli tosta vedosta se parempi. Huhhuh mitä narinaa Ilta!
Karmea esitys Ilta ja Kasmir….🙈😘
Mä luulin, että Marzin biisi on illan kovin, mutta, hetkinen... Tuomari Nurmio tuli kuitenkin räjäyttämään potin. On äijä kovassa vedossa.
Ihmettelen joskus, ja nyt, vieraiden pukeutumista. Eikö pertti sveholm yhtään kunnioita tilaisuutta. Iha mökkiretkuissa.
Ujunilla ei ole paljon sanottavaa
Veikkaan ettei Tuomaksella ole hevibiisi vaan jotakin "Gatheringia" tms.