Elämäni biisi syksy 2023
Aloitetaan puhtaalta pöydältä uusin eli viides kausi. Ihanaa, kun tämä ohjelma sai jatkoa.
Katso lähetysajat : Elämäni Biisi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1965)
Nyt meni maku Raitasesta. Että fiksun oloinen mies diggailee jotain Elastista ja Gettomasaa. Voi yhden kerran!
Minunkin on vaikea nähdä jormaa heterosuhteessa.
t. mies
Vierailija wrote:
Tän päivän jakso ei mennyt sydämeen saakka. Joku lämpö puuttui. Katja oli nyt aika paljon äänessä.
Oli hiukan akateemisempi tunnelma tänään.
Tänään ei kyllä Kasmirin laulu lähtenyt kovin hyvin, vai oliko liian iso biisi?
Vierailija wrote:
Jännä, että Jorman, joka on aika profiloitunut homouden edustajana, elämän biisi liittyikin parisuhteeseen naisen kanssa. Olen itsekin seurustellut bi-miehen kanssa, mutta minun on edelleen vaikea nähdä Jormaa heterosuhteessa.
Jaa, minusta Jorma on nimenomaan profiloitunut bi-ihmisenä, ei homona.
Atte Kilpinen on upea. Kiinnostavat jutut.
Katja saisi lopettaa sanan - kohtalaisen - käytön.
Viljelee sitä ihan liikaa.
Ohjelmahistorian upein bändi.
Turha vähättely pois.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jännä, että Jorman, joka on aika profiloitunut homouden edustajana, elämän biisi liittyikin parisuhteeseen naisen kanssa. Olen itsekin seurustellut bi-miehen kanssa, mutta minun on edelleen vaikea nähdä Jormaa heterosuhteessa.
Eikös se seurustellut Helenan kanssa yli 20v? Ja Hellu on nainen.
No enpä usko, että jakoivat sänkyä kertaakaan, se oli ihan platoninen suhde ja Jormalla on koko ajan ollut omat menonsa.
Vierailija wrote:
Oisko La ritournelle tai jtn sinnepäin. (:
Kannattaa tarkistaa.
Oli kyllä tyylikäs biisi. Minä en ainakaan ollut ennen kuullut tätä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Olivat oikeassa suhteessa. Jorma voi olla miehen ja naisen kanssa.
Huono jakso oli, musiikki liian tuntematonta enimmäkseen. Saijonmaan laulua en pysty kuuntelemaan, nytkin oli kuin kalmon henkäilyä halloweeninä. Tarinat olivat suoraan jostain satukirjasta, vain Topilla edes hiukan toden tuntuinen.
On varmaankin pakko nyt katsoa tämä jakso tallenteista, kun olen aina tykännyt Uotisesta. Mahtava persoona haastateltavaksi ja varmaan tässäkin. Kahdesti olen törmännyt häneen Italiassa, hiljattain ja ensimmäisen kerran Ischialla 90-luvun puolivälissä..
Vierailija wrote:
Atte Kilpinen on upea. Kiinnostavat jutut.
Ilta esitti, lauloi ja tanssi Aten biisin tosi mageesti . ♡♡♡
Arja Saijonmaan esitys oli huikean hieno. Jorma Uotinen on symppis. Ja Topi Raitanen on aivan ihana mies.
Olen kuullut Jore Marjarannan esittävän New Yorkin. Ja lauloi sen paljon paremmin kuin Kasmir.
Mielestäni Arjan ääni ei riittänyt esitykseen. Vaikkakin on aikanaan levyttänyt tuon kappaleen ja Jorma ilmeisesti halusi Arjan esiintyjäksi. Olen kuullut Pentti Hietasen laulavan Caruson ja oli komeaa kuultavaa (ja nähtävää). Olisin halunnut jonkun komeaäänisen esittävän nytkin. Turkka Malin upea sanoitus.
Kattelin, että Lilli Paasikiveen vois tossa sohvalla yhtyä-
t. jormamies
Vierailija wrote:
Mielestäni Arjan ääni ei riittänyt esitykseen. Vaikkakin on aikanaan levyttänyt tuon kappaleen ja Jorma ilmeisesti halusi Arjan esiintyjäksi. Olen kuullut Pentti Hietasen laulavan Caruson ja oli komeaa kuultavaa (ja nähtävää). Olisin halunnut jonkun komeaäänisen esittävän nytkin. Turkka Malin upea sanoitus.
Caruson voi esittää upeasti kuten Arja teki, vaikka ei ole kurkku suorana huutava tenori.