Elämäni biisi syksy 2023
Aloitetaan puhtaalta pöydältä uusin eli viides kausi. Ihanaa, kun tämä ohjelma sai jatkoa.
Katso lähetysajat : Elämäni Biisi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1965)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on vähänkin enemmän räiskyvä luonne, heti suomalaiset sanoo, että on outo, pelottava, epänormaali ja vaikka mitä negatiivisuutta. Onneksi nuorempi sukupolvi on fiksumpaa ja enemmän hyväksyy muut niin kuin ne on.
Nyt olet sotkenut asiat. Ei räiskyvä luonne tarkoita huonosti käyttäytyvää ihmistä. Ne on kaksi ihan eri asiaa.
Toivottavasti nuorikaan polvi ei hyväksy huonoa käytöstä.
En ole sotkenut asioita. En tiedä mistä puhut mutta kai Stefanista. Hän käyttäytyi ihan omana itsenään. Jos ei saa enää olla oma itsensä ilman että kimitetään siitä, niin kyllä maailma on ihan päin peeveliä. Sorry kun ei saa kait kiroilla.
Aikuiselta ihmiseltä pitää voida edellyttää käytöstapoja. Muuten voi olla miten räiskyvä hyvänsä.
Missä oli Stefanin huonot käytöstavat? Jalat sohvalla? Moni istuu jalat sohvalla. Että sanoi mielipiteensä eikä antanut Katjan jyrätä hänen yli? Enemmän vaan pisteitä siitä Stefanille. Stefan piti puolensa eikä alistunut siihen, etteikö olisi saanut kertoa mitä hänellä oli sanottavana. Se ettet sä pidä miehestä jostain muusta syystä on eri juttu. Jos et pidä hänestä vaan tuon yhden ohjelman takia, on aika pieni syy sitten.
Kyllä - jalat sohvalla on huonoa käytöstä, jos on kengät jalassa. Emmä omassa kodissakaan antaisi kenenkään nostaa kenkiä sohvalle, vaikka meillä kyllä saa istua rennosti, kunhan on sukkasillaan.
Muut huonon käytöksen merkit oli huutaminen, toisten päälle puhuminen, tiuskiminen Haloselle ja Ståhlille, toisten jatkuva keskeyttäminen, ja jos taas joku keskeytti hänet, hän suuttui. Keljulta vaikutti myös se toisten reaktioiden metsästäminen ja sormella osoittelu, yhdenkin biisin aikana roikkui sohvan reunalla tirkistellen toisten ilmeitä ja teki "mä tarkkailen sua" -liikettä sormillaan. Kaiken huippu oli pissahädästä ilmoittaminen ja vessaan pääsytoive, kun ensin oli litkinyt pullot tyhjiksi vedestä.
Outo ja eksentrinen saa olla, jos se kuuluu omaan persoonaan, mutta pitää osata kuitenkin käyttäytyä. Lindfors ei osannut.
"Oi, Nadjani mun. Olit patjani mun" kun Madonna lauloi sen. Kaunein kappale jaksossa oli uralin pihlaja ja se ei tarkoittanut Haloselle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusin jakso oli todella huono. Eikö Tarja Halosella ole kappaletta jota rakastaisi? Miksi ohjelmaan kutsutaan ihmisiä joilla ei ole elämän kappaletta.
Jos oikein kuulin, hän olisi halunnut valita jonkun polveilevan jazz-biisin, mutta sitä ei kelpuutettu. Oli kyllä vähän downeri kuulla, että tuotanto tekee jotain valintaa biisien suhteen, ja ettei mikä tahansa biisi sellaisenaan kelpaakaan.
Kuuntele uudelleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on vähänkin enemmän räiskyvä luonne, heti suomalaiset sanoo, että on outo, pelottava, epänormaali ja vaikka mitä negatiivisuutta. Onneksi nuorempi sukupolvi on fiksumpaa ja enemmän hyväksyy muut niin kuin ne on.
Nyt olet sotkenut asiat. Ei räiskyvä luonne tarkoita huonosti käyttäytyvää ihmistä. Ne on kaksi ihan eri asiaa.
En ole sotkenut asioita. En tiedä mistä puhut mutta kai Stefanista. Hän käyttäytyi ihan omana itsenään. Jos ei saa enää olla oma itsensä ilman että kimitetään siitä, niin kyllä maailma on ihan päin peeveliä. Sorry kun ei saa kait kiroilla.
Aikuiselta ihmiseltä pitää voida edellyttää käytöstapoja. Muuten voi olla miten räiskyvä hyvänsä.
Missä oli Stefanin huonot käytöstavat? Jalat sohvalla? Moni istuu jalat sohvalla. Että sanoi mielipiteensä eikä antanut Katjan jyrätä hänen yli? Enemmän vaan pisteitä siitä Stefanille. Stefan piti puolensa eikä alistunut siihen, etteikö olisi saanut kertoa mitä hänellä oli sanottavana. Se ettet sä pidä miehestä jostain muusta syystä on eri juttu. Jos et pidä hänestä vaan tuon yhden ohjelman takia, on aika pieni syy sitten.
Kyllä - jalat sohvalla on huonoa käytöstä, jos on kengät jalassa. Emmä omassa kodissakaan antaisi kenenkään nostaa kenkiä sohvalle, vaikka meillä kyllä saa istua rennosti, kunhan on sukkasillaan.
Muut huonon käytöksen merkit oli huutaminen, toisten päälle puhuminen, tiuskiminen Haloselle ja Ståhlille, toisten jatkuva keskeyttäminen, ja jos taas joku keskeytti hänet, hän suuttui. Keljulta vaikutti myös se toisten reaktioiden metsästäminen ja sormella osoittelu, yhdenkin biisin aikana roikkui sohvan reunalla tirkistellen toisten ilmeitä ja teki "mä tarkkailen sua" -liikettä sormillaan. Kaiken huippu oli pissahädästä ilmoittaminen ja vessaan pääsytoive, kun ensin oli litkinyt pullot tyhjiksi vedestä.
Outo ja eksentrinen saa olla, jos se kuuluu omaan persoonaan, mutta pitää osata kuitenkin käyttäytyä. Lindfors ei osannut.
En huomioinut mitään noista joita mainitsit. Paitsi kengät oli sohvalla muttei se minua haitannut. Jos menee jonkun kylään, se onkin sitten eri asia, mutta en jaksa uskoa hän istuu kylässä kenenkään kaverin sohvalla popot jalassa, ja jos istuu siitä voi mainita.
Ja mitä vessaan menon pyydöstä, minulla itselläni on semmoinen juttu, että jos pitää päästä vessaan, pitää päästä vessaan. Se että kielletään se, on huonoa käytöstä.
Elämäni biisi ei tässä ohjelmassa tarkoita rakkainta musiikkia tai levyä. Pitää nimittäin valita kappale, johon liittyy tarina. Pari tuttua on ollut mukana ja on ollut vaikea löytää biisi, johon saa ympättyä jonkun tarinankin. Yksi sanoi mulle inhoavansa valitsemaansa laulua, mutta kun se soi taustalla, tärkeä asia tapahtui.
En katsonut viime lauantain jaksoa, koska punatulkku Halonen oli siellä. Yksikään Venäjän halaaja ei saa minulta muuta kuin suuret vihat!!!
Vierailija kirjoitti:
Leppäluodon Rose Tattoo se vasta oli karseeta katsottavaaa. Ei rokannut.
Alkaako kitkerät Ahola-fanit taas aktivoitua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suorassa tv-lähetyksessä ei välttämättä ole suositeltavaa käyttäytyä omana itsenään, jos se oma itse on huonosti käyttäytyvä juntti.
Vierailija kirjoitti:
Katja hallitsee sarkasmin, joka on vaikea huumorin laji. Itse olen katsonut ohjelmaa, myös eilisen jakson, eikä minun mielestäni Katja ole ketään loukannut.
Musta tuntuu, että nuoremmat sukupolvet eivät enää ymmärrä sarkasmia. Sarkasmi otetaan jotenkin liian tosissaan ja kuvitellaan ilkeilyksi. Olen huomannut muissakin yhteyksissä, esim. sarkastisesta lehtikolumnista on vedetty kauheat raivarit, kun ei ole tajuttu, että se on sarkasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huomioinut mitään noista joita mainitsit. Paitsi kengät oli sohvalla muttei se minua haitannut. Jos menee jonkun kylään, se onkin sitten eri asia, mutta en jaksa uskoa hän istuu kylässä kenenkään kaverin sohvalla popot jalassa, ja jos istuu siitä voi mainita.
Ja mitä vessaan menon pyydöstä, minulla itselläni on semmoinen juttu, että jos pitää päästä vessaan, pitää päästä vessaan. Se että kielletään se, on huonoa käytöstä.
Et huomannut mitään noista? Tietysti tv-ohjelmaakin voi vain kuunnella, mutta silloinkin huomaisi SL:n huomiota herättävän/kerjäävän? käytöksen. Jos menee kylään tai jopa suoraan tv-lähetykseen, jonka voi rinnastaa kylään menoksi, voidaan edellyttää aikuiselta ihmiseltä käytöstapoja, joihin ei kukaan ole tietääkseni menehtynyt. Se on eri asia, jos on tarkkaavaisuushäiriö tai muu vastaava. Jostain syystä nykyaikana se tavallinen, arkinen elämäntapa on pois "muodista". Täytyykö joka instituutiota ravistella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suorassa tv-lähetyksessä ei välttämättä ole suositeltavaa käyttäytyä omana itsenään, jos se oma itse on huonosti käyttäytyvä juntti.
Parempi oma itsensä kuin feikki. Oli sitten vaikka juntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kävi mielessä. Toivottavasti ei taas se sama vouhotus niiltä yli-innokkailta aholafaneilta.
Tämä Lindfors halunnee esittää jonkinlaista performanssia aina kun on julkisuudessa. Tilannetajun puutetta häneltä. Juontaja piti hienosti kuitenkin langat käsissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kävi mielessä. Toivottavasti ei taas se sama vouhotus niiltä yli-innokkailta aholafaneilta.
Olen lukenut niitä kommentteja Elämäni Biisi somesivuilla ja voi apua sitä fanaattisuutta näiltä tyypeiltä. Ihan kuin Ahola olisi maailman napa ja kukaan muu ei ole olemassa. Toivottavasti Ahola ei ikinä tule takaisin EB ohjelmaan muuta kuin ehkä vierailijana niiku on nytkin suunniteltu. Ja sekin on melkein jo liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Lindfors halunnee esittää jonkinlaista performanssia aina kun on julkisuudessa. Tilannetajun puutetta häneltä. Juontaja piti hienosti kuitenkin langat käsissään.
Minä tykkään Stefanista. Mielenkiintoinen mies vaikkei jokaisen makuun. Ei ole tylsä ainakaan niinkuin monet muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin huono valinta oli Stefan Lindfors Elämänj biisin livelähetykseen. Myötähäpeä.
Miksi? Ihmisiä on kaikenlaisia maapallolla.
Katsoitko ohjelman? Tuon ikäisen ja tunnetun henkilön pitäisi osata käyttäytyä yleisön edessä televisiossa. Jalat sohvalla, puhui epäkunnioittavasti ja keskeytti toisia. Erittäin epämiellyttävä tyyppi, hyi. Ja on kuin pikkulapsi, jolla heti alussa pissahätä!
moi
Tupuliini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin huono valinta oli Stefan Lindfors Elämänj biisin livelähetykseen. Myötähäpeä.
Katsoitko ohjelman? Tuon ikäisen ja tunnetun henkilön pitäisi osata käyttäytyä yleisön edessä televisiossa. Jalat sohvalla, puhui epäkunnioittavasti ja keskeytti toisia. Erittäin epämiellyttävä tyyppi, hyi. Ja on kuin pikkulapsi, jolla heti alussa pissahätä!
Katoin ohjelman. Olen tavannut ihmisiä, jotka ovat olleet paljon nk pahempia julkisuudessa ja haastatteluissa kuin Stefan. Joten Stefanin käytös oli ihan ok minulle. En hermostu pikkuasioista, kun erityisesti tämä Stefanin juttu ei minun maailmaani muuta mitenkään. Ihmeellistä holhoamista jonkun julkkiksen TV esiintymisen takia. Katoin Vesa Keskisen roast videon you tubelta. Siinä sentäs mies oli aika lailla missä sattuu, mutta sekään ei minun elämääni muuttanut.
Tupuliini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä tämä kusihädän tuomitseminen.
Nyt ehdin vasta katsomaan uusinta jaksoa
ja kuvataiteilija kummastuttaa käytöksellään ja puheillaan.
allmänheten förstår inte svenska.
Ja jalat sohvalla
Mielipiteensä saa kaikki antaa. Ihmeellistä nipotusta, jos joku sanoo ettei tykkää. Ei kaikkien tarvi tykätä kaikista.