Onkohan miehillä ikinä huono omatunto, jos ovat "käyttäneet hyväksi" kilttiä naista?
Hyväksikäytöllä tarkoitan mitään vaan, josta mies hyötyy (seksi, ihailu, arvostus, huomio, tarpeisiin vastaaminen...jne.)
Ymmärtääkö mies käyttäytyvänsä väärin?
Tässä en syytä hyväksikäyttävää miestä, on kiltin naisen vastuulla laittaa omat rajansa. Mutta joskus asiat eivät ole niin mustavalkoisia.
(En ole itse kiltti hyväksikäytetty nainen, kysyn muista syistä. En ole tuo mieskään.)
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Minut valehtelemalla seksiin saanut ja hyvin pian sen jälkeen jättänyt f*ckboy tuskin ainakaan tuntee mitään huonoa omaatuntoa. Ei varmasti enää edes muista olemassaoloani. Tiedän että hänellä on jatkunut sama naisrumba minun jälkeeni, enkä ole ainoa jolle hän on saman paskamaisen tempun tehnyt. Kuvottava pelle jolle toivon sydämestäni kaikkea pahaa.
Täysin sama kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kilttiä naista kiinnostaa komea, supliikki paha poika? 🤔
Kiltti nainen on sinisilmäinen ja uskoo hyvää ihmisistä. Ja kusipää käyttää hyväkseen eikä arvosta eikä miehenä edes suojele naistaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ja nainen molemmat haluavat harrastaa seksiä, niin millä logiikalla tämä on juuri miehen osalta hyväksikäyttöä?
Eihän kukaan ole väittänytkään, että olisi.
Sellaiset ihmiset jotka tietävät tekevänsä väärin ja silti väärin tekevät eivät sitä kadu.
Lukekaa sitä psykologiaa. Jos ihminen on tasapainoinen henkisesti niin ei häntä kukaan voi hyväksikäyttää.
Hyljätyksi tulemisen tunne jo lapsesta alkaen saa ihmisen vääristymään. Kohtelee sitten aikuisenakin toista väärin.
Jos vääristyneen omakuvan kasvatuksessaan saanut kohtaa sitten toisen samanlaisen niin soppa on valmis..
Onhan niitä pershäröjä joilta puuttuu sairauden tunto. Epäsosiaalinen, epäluuloinen, huomionhakuinen jne. Häiriöt tulevat joko geeneissä tai väärin kasvatuksessa. Traumat myös huomioitava ja ne sitten on trauman saaneen itse älyttävä ja hoidettava kuntoon. Vastuu ei siis ole kumppanilla parisuhteessa asian hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti nainen himoitsee rosoisia roistoja. Roisto ei vaivaa mieltään moisilla hapatuksilla. WinWin.
Kuka tämän valeen on sulle syöttänyt, nielaisit sitten koko koukun.
Niillä on omatunto jalkovälissä, mieti siitä.
Ne suuttuu vaan jos nainen ei olekaan tyhmä.
Naiset luulevat, että esim. seksin harrastaminen ja tämän jälkeen naisen jättäminen on hyväksikäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kilttiä naista kiinnostaa komea, supliikki paha poika? 🤔
Kiltti nainen on sinisilmäinen ja uskoo hyvää ihmisistä. Ja kusipää käyttää hyväkseen eikä arvosta eikä miehenä edes suojele naistaan.
Miksi sitten suojelijat eivät lähesty?
Vierailija kirjoitti:
Naiset luulevat, että esim. seksin harrastaminen ja tämän jälkeen naisen jättäminen on hyväksikäyttöä.
Omassa tapauksessani selvästi oli, koska sain selville myöhemmin että mies oli aivan erilainen kuin oli minulle feikannut. Ei siis ollut alun perinkään tosissaan kanssani, vaikka tietenkin väitti minulle että on. Valheita ei kerrota silloin, jos on tarkoituksena jatkaa pidempään jonkun ihmisen kanssa, koska ne paljastuvat kuitenkin. Jos on tarkoitus olla vain siihen asti että saa seksiä, silloin voi "huoletta" valehdella menemään miten paljon tahansa, kuten tämä p*skiainen teki.
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa sitä psykologiaa. Jos ihminen on tasapainoinen henkisesti niin ei häntä kukaan voi hyväksikäyttää.
Hyljätyksi tulemisen tunne jo lapsesta alkaen saa ihmisen vääristymään. Kohtelee sitten aikuisenakin toista väärin.
Jos vääristyneen omakuvan kasvatuksessaan saanut kohtaa sitten toisen samanlaisen niin soppa on valmis..
Onhan niitä pershäröjä joilta puuttuu sairauden tunto. Epäsosiaalinen, epäluuloinen, huomionhakuinen jne. Häiriöt tulevat joko geeneissä tai väärin kasvatuksessa. Traumat myös huomioitava ja ne sitten on trauman saaneen itse älyttävä ja hoidettava kuntoon. Vastuu ei siis ole kumppanilla parisuhteessa asian hoidossa.
Höpö höpö.
Vastuu on jokaisella, ettei tee itse toiselle väärin.
Ketä tahansa voi huijata, eikä se ole huijatun syy. Toki traumatisoituneet jäävät helpommin ymmärtämään huijaajaa, mutta se on jo toinen tarina.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se, jos se seksin saaminen on perustunut huijaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa tapauksessani selvästi oli, koska sain selville myöhemmin että mies oli aivan erilainen kuin oli minulle feikannut. Ei siis ollut alun perinkään tosissaan kanssani, vaikka tietenkin väitti minulle että on. Valheita ei kerrota silloin, jos on tarkoituksena jatkaa pidempään jonkun ihmisen kanssa, koska ne paljastuvat kuitenkin. Jos on tarkoitus olla vain siihen asti että saa seksiä, silloin voi "huoletta" valehdella menemään miten paljon tahansa, kuten tämä p*skiainen teki.
Mulla samanlainen tapaus. Mietin hetken, olenko minä kirjoittanut tekstisi, mutta en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla samanlainen tapaus. Mietin hetken, olenko minä kirjoittanut tekstisi, mutta en.
Varmasti monellakin on vastaavia kokemuksia, mutta luulen että harva näistä kehtaa ääneen puhua.
Ei ole koskaan kiva kuulla että jollain on tällaisia kokemuksia, mutta on helpottavaa tietää, ettei ole ainoa.
Koska ne sentään lähestyy kilttiä naista. Muut kun ei.