Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan miehillä ikinä huono omatunto, jos ovat "käyttäneet hyväksi" kilttiä naista?

Vierailija
08.08.2023 |

Hyväksikäytöllä tarkoitan mitään vaan, josta mies hyötyy (seksi, ihailu, arvostus, huomio, tarpeisiin vastaaminen...jne.)

Ymmärtääkö mies käyttäytyvänsä väärin?

Tässä en syytä hyväksikäyttävää miestä, on kiltin naisen vastuulla laittaa omat rajansa. Mutta joskus asiat eivät ole niin mustavalkoisia.

(En ole itse kiltti hyväksikäytetty nainen, kysyn muista syistä. En ole tuo mieskään.)

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen tyhmän hyväsydäminen ja kiltti nainen. Eräs meemi on hyvä: ennen narsistia kulti näköinen nainen vaaleanpunaisessa neuleessa ja hempeässä kampauksessa ja rusetissa. Jälkeen narsistin: nainen mustassa hihattomassa paidassa aavikolla rynkky olalla.

Vierailija
22/57 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai sellaisia miehiä omatunto paljon paina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut huono omatunto kun nuorena miehenä sain yhden tytön kokeilemaan miltä tuntuu imeä kalua (hänelle ensimäistä kertaa). Tyttö sanoi, että ei halua, että laukean suuhun, mutta niinhän siinä kävi, että kun tunsin laukeavani, ennemminkin painoin syvemmälle suuhun kuin vedin pois. Vaikka se tuntui niin pirun vastustamattomalta laueta hänen suuhunsa juuri sillä orgasmin hetkellä, niin käytin törkeästi hyväksi hänen luottamusta muhun opettajana. Jos jotain positiivista hakemalla haetaan, niin huonon omatunnon takia olen aina tuon jälkeen ollut luottamuksen arvoinen.

Pyysitkö häneltä anteeksi?

Vierailija
24/57 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mä oon mies ja laitoin joku aika sitten ensirakkaudelleni viestin että olen pahoillani kuinka huonosti häntä kohtelin aikoinaan. En käyttänyt hyväksi tai mitään sellaista, olin vain typerä ja pidin häntä itsestäänselvyytenä. Nainen todella välitti musta mutta jätti mut tämän takia, en koskaan tajunnut miksi hän teki niin. Olin niin täynnä itseäni. Elämäntapamuutos auttoi vasta näkemään totuuden omalla kohdalla. 

10 vuotta kesti että sain tämän sanotuksi. 

Elämä antoi nokialaista perseelle kunnolla ja sitten "hokasit" että pitääkin ollakin valkoritari :D

No katsotaan seuraavat 10 vuotta kuinka hyvä idea oli.

Vierailija
25/57 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet pitää elämäntehtävänään naisten hyväksikäyttöä tavalla tai toisella. Vähän kuin löytäisi maasta kympin setelin, "jes kävipä tuuri!"

Vierailija
26/57 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko. Ne joilla on taipumusta tällaiseen toimintaan, eivät mieti sitä jälkeenpäin häveten.

Yksi kaverini bongasi naisen, jota piti rumana. Hän sanoi minulle että "sille voi tehdä mitä tahansa, koska se on niin ruma". Sitten pantiin perseeseen yms ja pakotettiin toinen taipumaan tämän tyypin fantasioihin. En usko että tämä nainen siitä itse paljoa sai. 

Vierailija
27/57 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mitään vaan, josta mies hyötyy...Ymmärtääkö mies käyttäytyvänsä väärin?"

Et ole kuvannut, että miten mies käyttäytyy väärin ja vielä sanoit, että kaikenlainen lisäarvon saaminen on hyväksikäyttöä eli oikeastaan kaikki on sitä. 

Jos mies saa vaikka sairaskohtauksen ja nainen auttaa häntä, niin AP:n logiikalla mies on käyttänyt naista hyväksi, kun on saanut huomiota. 

Ja jos mies saa naisen hormonit hyrräämään, arvostaa miestä ja haluaa seksiä miehen kanssa, mies on käyttänyt naista hyväksi, kun he ovat harrastaneet seksiä. 

Missä kohtaa mieson vienyt naiselta vapaan tahdon? 

Vierailija
28/57 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on vedätetty joitakin kertoja.

Typeränä olen uskonut, että ihmiset tarkoittavat mitä sanovat ja ovat hyviä. Tai sitten olen ollut onneissani, että joku on kiinnittänyt minuun huomion.

Olen ollut väkivaltaisessa suhteessa kaksi kertaa. Joitakin kertoja on seksuaalisesti hyväksikäytetty (olin liian nuori ymmärtääkseni mitä he tekivät) ja lisäksi on ollut vilpillisiä ystäviä, alkoholisteja ympärillä (alkoholistien kasvattama) jne.

Suurta tuskaa ja ulkopuolisuutta tuntenut.

En ole enää vihainen, en kenellekään. He eivät tienneet mitä tekivät. Kaikki se tapahtui jo.

Mutta sen tiedän, etten enää altista itseäni vastaavalle, rajani rakentuivat todella vain näiden kokemuksien kautta.

Nyt olen yksin ja vapaa.

Kuitenkin heittänyt varjot sinun koko elämään. Ett uskalla ihastua vähempi rakastua koska lujotto ihmisiin on poissa. 

Niinpä. Kun opettelee työkaluksi terveen vihan rajojen lisäksi, voisi saada jotain varjoja pois. Voi ymmärtää muttei saa vain ymmärtää. Se tuhoaa itseä.

Vierailija
29/57 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kilttiä naista kiinnostaa komea, supliikki paha poika? 🤔

Vierailija
30/57 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut se kynnysmatto, jota kupattiin ja käytettiin. Lapsuuden ydinkokemus liittyy hyväksikäyttöön ja kiintymyssuhdehäiriöön.

Isä jonka olisi pitänyt suojella, teki pahaa. Vallankäyttö jatkui vanhaksi asti.

Kiusaajamiehet ei panhantekoa lopeta. Naisen on laitettava rajat. Biologisesti altavastaaja on nainen, naisen pienemmän fyysisen koon takia.

En usko että kukaan heistä käsittää huonouttaan.

He ovat niin sen oman oikeutuksensa lumoissa, eli harhaisia. Kärsivät vain jos tulee sanktioita.

Väkivallalle on ominaista yllätyksellisyys. Esim suhteessa päästään hyvin lähelle ennenkuin on painostettu tilanteeseen josta ei pääse pois. Vaarallisin on se joka on lähellä.

Jos joku pitää väkisin paikallaan, se ymmärretään väkivallaksi. Kun LISÄKSI on seksuaalinen sävy, se onkin vain poikien leikkiä.

Jos nainen onkin huonossa hapessa, häntä ei silti saa hyväksikäyttää. Väkivallan syyt on lopulta aina vain tekijään liittyviä.

Mikään ei oikeuta väkivaltaan.

Vierailija
31/57 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollut huono omatunto kun nuorena miehenä sain yhden tytön kokeilemaan miltä tuntuu imeä kalua (hänelle ensimäistä kertaa). Tyttö sanoi, että ei halua, että laukean suuhun, mutta niinhän siinä kävi, että kun tunsin laukeavani, ennemminkin painoin syvemmälle suuhun kuin vedin pois. Vaikka se tuntui niin pirun vastustamattomalta laueta hänen suuhunsa juuri sillä orgasmin hetkellä, niin käytin törkeästi hyväksi hänen luottamusta muhun opettajana. Jos jotain positiivista hakemalla haetaan, niin huonon omatunnon takia olen aina tuon jälkeen ollut luottamuksen arvoinen.

Pyysitkö häneltä anteeksi?

Kyllä pyysin, ja kerroin katuvani sitä mitä tein. Ja niinkuin sanoin, en ole ikinä vastaavaa tehnyt sen jälkeen.

Vierailija
32/57 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko. Ne joilla on taipumusta tällaiseen toimintaan, eivät mieti sitä jälkeenpäin häveten.

Yksi kaverini bongasi naisen, jota piti rumana. Hän sanoi minulle että "sille voi tehdä mitä tahansa, koska se on niin ruma". Sitten pantiin perseeseen yms ja pakotettiin toinen taipumaan tämän tyypin fantasioihin. En usko että tämä nainen siitä itse paljoa sai. 

Musta tuntuu, että mulle yritettiin jotain samantapaista, ei ihan noin räikeästi.tai mistä minä tiedän mitä puhui kavereilleen. Hänen yllätyksekseen olin kuitenkin aikuinen, jolla on rajat ja itsetunto ja käsitys siitä kuka olen. Enkä ollut ruma nainen, joka on onnesta sykkyrällä, jos kelpaisi niin "komealle" miehelle.

Vierailija
33/57 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä hyväksikäyttänyt kilttiä naista, enkä aio koskaan niin tehdä. En pystyisi mukavalle ja kiltille ihmiselle noin tekemään.

Ainoat naiset joita olen elämäni aikana hyväksikäyttänyt, ovat sellaisia naisia jotka itse tykkäävät myös hyväksikäyttää muita.

Vierailija
34/57 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet pitää elämäntehtävänään naisten hyväksikäyttöä tavalla tai toisella. Vähän kuin löytäisi maasta kympin setelin, "jes kävipä tuuri!"

Lähtökohtaisesti huonommat miehet on täynnä vihaa ja kateutta. Sitten on hyväksytympää naamioida ihmisviha ja oma katkeruus naisvihaksi. Hoetaan "kaikkihan me miehet" ja pyritään normalisoimaan huonous, jottei tuntisi itseä niin huonoksi.

Kiksit tulee vedättämisestä. Joillakin voi olla useampi paikka jossa käydään hyötymässä ja hakemassa mitä milloinkin tarvitaan. Ehkä kehutaan että sinä olet niin luotettava (kun et kerro tästä kenellekään). Nautitaan siitä että voidaan oikein nähdä vaivaa, kyylätä toisen aikatauluja milloin voisi pahiten häiritä. Pahanteko voi olla suunnitelmallista ja laskelmoitua, niin hullua ettei sellaista voisi edes keksiä.

Kenenkään ei tarvi sietää huonoa käytöstä. Sinä joka olet hyväksikäyttänyt toista ihmistä, et pohjimmiltaan ole minkään arvoinen, sillä ihmisen arvo on siinä miten kohtelee muita.

Jos olet kerrankin loukannut jonkun itsemääräämisoikeutta, et ole yhtään mitään.

Vierailija
35/57 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa tyttö suostunut seksiin ja olisi halunnut jatkaa suhdetta, minä taas en. Jäi vähän tylsä fiilis. Mutta on käynyt toisinkin päin.

Nyt toki jo parisuhteessa vuosikymmenet.

Vierailija
36/57 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut valehtelemalla seksiin saanut ja hyvin pian sen jälkeen jättänyt f*ckboy tuskin ainakaan tuntee mitään huonoa omaatuntoa. Ei varmasti enää edes muista olemassaoloani. Tiedän että hänellä on jatkunut sama naisrumba minun jälkeeni, enkä ole ainoa jolle hän on saman paskamaisen tempun tehnyt. Kuvottava pelle jolle toivon sydämestäni kaikkea pahaa.

Vierailija
37/57 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenhan piti tunnistaa sadan metrin päästä pelimiehet...

Vierailija
38/57 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ja nainen molemmat haluavat harrastaa seksiä, niin millä logiikalla tämä on juuri miehen osalta hyväksikäyttöä?

Vierailija
39/57 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ja nainen molemmat haluavat harrastaa seksiä, niin millä logiikalla tämä on juuri miehen osalta hyväksikäyttöä?

No jos mies on vedättänyt naista, esimerkiksi esittänyt aivan toisenlaista persoonaa kuin todellisuudessa on, jotta saisi naisen sänkyyn. Nainen ei ole suostunut minkään k-pään kanssa sänkyyn vaan sen herrasmiehen, jota mies esitti, eikä olisi suostunut jos olisi tietänyt totuuden. Nimimerkillä kokemusta on.

Vierailija
40/57 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos mies on vedättänyt naista, esimerkiksi esittänyt aivan toisenlaista persoonaa kuin todellisuudessa on, jotta saisi naisen sänkyyn. Nainen ei ole suostunut minkään k-pään kanssa sänkyyn vaan sen herrasmiehen, jota mies esitti, eikä olisi suostunut jos olisi tietänyt totuuden. Nimimerkillä kokemusta on.

Naisethan ovat feikkaamisen mestareita. Ani harva nainen on todellinen itsensä. Niin ulkoisesti kuin persoonaltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän